ärsyttääkö äitisi sinua?

Vierailija

minua ottaa päähän! ihmettelen milloin tämä loppuu. ajattelin tämän olevan joku " kasvun vaihe" minulla, mutta tätä on kestänyt jo neljä-viisi vuotta. ärsyttää kaikki. äidin tukka, vaatteet(joita on käyttänyt jo viimeiset 20-30 vuotta samoja), asennot, tavat, maiskaukset ruokapöydässä, seuraava katse jne... kylässä kun olen käymässä, en pysty ollenkaan katsomaan esim ruokapöydässä silmiin, kun ahdistaa niin paljon! ja äitiparka on vaan oma itsensä. onko sitä niin tuttu ja läheinen, että siksi vituttaa? vai käynkö vaan jotain irtoamiskriisiä edelleenkin. olen lähes kolmekymmentä itse.

Kommentit (11)

Vierailija

Esim se, että sillä on kyllä joku keskittymishäiriö. Saatan kertoa jotain juttuani kuuroille korville ja se alkaa puhua päälle jotain ihan eri juttua. ...grrr...

Vierailija

Minua ärsyttää omassani esim. asioiden jankkaaminen - eli jos vaikka olen jo pyytänyt häntä lopettamaan jostakin asiasta kyselemisen ja jankuttamisen, hän ei ota sitä kuuleviin korviinsakaan, ja toisaalta sitten se, että äiti on niin herkkänahkainen ja loukkaantuu joka asiasta. Mutta toimeen tullaan ja kyllä kestetään toisiamme useammankin päivän visiittien ajan.

Vierailija

onneksi asutaan 250 km päässä toisista. En kykene olemaan kolmea päiää pitempään siellä. Toinen päivä rupee olee jo aika hankalaa.

En ymmärrä miten AIKUINEN ihminen jalsaa narista kaikesta; ei ole sitä tai tätä. Ikinä ei saa mitään uutta ja nättiä. Ei ole rahaa edes ruokaan..etc. Joopa joo.

Kummasti sitä ollaan hotelleissa yötä, vuokraillaan mökkejä, käydään ravintolassa joka viikonloppu, poltetaan tupakka aski tolkulla, kaapit on täynnä vaatteita.

Kerrankin LAINASIN 200 ¿ uuteen talvitakkiin, kun Rouvalla ei ole koskaan mitään uutta. Eip tuo ole muistanut maksaa ko. rahaa takaisin.

Sitten jos menet kysyy rahojas takas, halleluja! " viedään köyhän viimeisetkin rahat"

Olen tänä vuonna käynyt kerran äitini luona.

Repikää siitä!

Vierailija

just äitini oli mun kanssa tekemässä viikkosiivousta ja kun siivoukset oli valmiit mua alkoi raivostuttaa kun se maiskutti teetä juodessa...vissii liian kauan oltiin oltu kahdestaan. Nielin tietty kiukkuni niinku aina, ja onneksi äiti tajus lähteä sitten hetken päästä.. :D

Vierailija

nkii kaappini/tavarani/asiani vaikka yhteisten tuttjen kautta, jos en ite kaikkea raportoi. Luoja miten UTELIAS! ja tekopyhä, tuomitseva, suvaitsematon valittaja, joka piti mua kontrollissaan ekat 19 vuotta ja mollasi itsetuntoni nollille.

Olen vilpittömästi kateellinen kaikille, jotka ovat äitnisä kanssa ystäviä.

Vierailija

On niin mielinkielin, mutta tiedän täsmälleen mitä hän ajattelee. Ei ymmärrä tapojani hoitaa lapsiani, kotiani ja elämääni ylipäätään. Kuitenkin hän on itse tehnyt asiat aivan samoin aikanaan.

Lasten komentaminen on synti, lasten hoitoon vieminen on synti, rajoista ja rytmeistä kiinnipitäminen on liki rikos... Hänestä olen kohtuuton. Itse on kasvattanut minut vieläkin ankarammin. Hän tekee kaikkensa, että tavatessamme lapset tottelevat vain mummia. Hän nauttii suunnattomasti siitä, että lapset sanovat, " ei äiti vaan mummi tekee" .

Suoraan hän ei asioita minulle voi sanoa. Muilta sukulaisilta sitten päivä tapaamisemme jälkeen kuulen mitä mieltä hän on minusta. En halua kovinkaan usein jutella tai tavata.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat