**ENSIKOT aurinkoiseen alkukesään**

Vierailija

Heippa vaan!

Ekaa virallista lomapäivää täällä vietellään Emmin ja mun vanhempien koiran kanssa. Aurinko paistaa ja on lämmintä, joten aikas mukavaa... =D

Viime viikon pino oli aika lyhyt, joten pistin tällaisen vähän epämääräisemmän otsikon pinolle, niin ei tartte aina avata uutta, jos kesä ja muut kiireet vie ihmisiä ulkoilemaan ym. Tuossa alhaalla linkkiä vanhaan pinoon.

Mammikselle ja perheelle paljon onnea!!! Ja vaikka MiaMikia onnittelin jo toisaalla, niin kerran vielä onnea myös teidän perheelle!!!

Muuta mä en nyt just muista, joten lähden lukemaan kirjaa Emmin päikkyjen ajaksi.

-Amy ja Emmi, the lomalaiset

ps. Hesarissa oli juttua aamulla jonkun nettipalstan heinämammoista, joilla oli ollut ekat isot treffit tässä joku viikonloppu. Miks me ei tajuttu ottaa viime kesänä toimittajiin yhteyttä? ;o) Ei vaan , oikeesti kiva, että tuo juttu oli. Varmaan aika monelle saattaa aueta tuon jutun myötä, että netistä voi tosiaan löytää ihania ihmisiä elämäänsä - kuten te kaikki enskat! =)

Kommentit (13)

iidalinnea
Seuraa 
Liittynyt19.12.2004

Moikka!

Meillä oli aamulla ultra ja jännitin sitä niin kauheasti, että olen nukkunut 3 yötä huonosti. Tänäänkin heräsin klo 4 eikä uni tullut silmään. Mahakin oli aamulla ihan sekaisin.. Höpsö minä. Jospa nyt olisin suurin panikointi takana päin. =)

Ihan niin kuin arvelinkin, raskausviikoissa tultiin takapakkia. Mulla kun kerkesi olemaan vain yhdet menkat tyttösen syntymän jälkeen, niin ei oikein ollut varmuutta kuinka pitkä kierrosta olisi tullutkaan.

Eli nyt on rv 10+5 ja la on 26.12. Vauveli oli alkuun ihan paikoillaan ja ehdin jo säikähtää onko sillä kaikki hyvin. Kätilö kyllä totesi samantien, että hienosti sykkii pieni sydän. Pyysin kätilö näyttämään sen mulle oikein läheltä, jotta uskoin, hih. =) Vauveli heräsi aika pian ultrauksen alettua ja alkoi mönkimään hassusti paikoillaan. Ihan erilaista liikkumista kuin tyttösen ekassa ultrassa.

Mennään uudestaan ultraan parin viikon päästä, koska vauvalla oli napatyrä ja Hyvinkäällä on sellaiset ohjeet, että uusintaultraus tehdään, jotta varmistetaan napatyrän poistuneen. Kuulemma näillä viikoilla ihan normaalia, joten ei kai tässä tarvitse kauhean huolissaan olla.

Oli kyllä tosi liikuttavaa nähdä pienen pieni ihmisen alku ruudulla. Niin ja huojensi aikalailla, kun masussa on vain yksi asukas... Mulla kun jostain syystä ollut olo, että mahtaako masuasukkeja olla useampikin. Toki olisi useampikin otettu rakkaudella vastaan, mutta helpompaa näin.

Nyt vaan toivotaan, että hyvävointiset päivät jatkuisivat. Mulla on nimittäin ollut eilen ja tänään ihan siedettävä olo, jee! Piristi myös kun tyttösen kummitäti oli meillä aamusta iltapäivään. Pääsin kampaajallekin, kun hän hoiti tyttöstä. =)

Nyt ei muuta, neiti kaipailee äitiä kun ei päikkärit maistu. Tai no, seisoaltaan on vähän vaikea nukkua... Ja jos ei uni maistu niin taidamme lähteä uudestaan ulkoilemaan. Aamulla tyttönen esitteli puistossa kummitädille kuinka ulkona seisotaan tukea vasten, miten ihanaa on keinua ja kuinka hyvältä hiekka maistuukaan, hih.

Treffejä mekin odottelemme innolla. =)

t. iida-linnea, mönkijä 10+5 ja tyttönen 1 v

Vierailija

Aaaarrggghhh... Mies on työmatkalla, eli en voi soitella ja valittaa sille, niin purnaan sit teille tota ipanaa... Tullu vissiin äitiinsä tai jotain, mutta ihan kaikessa ei kyl tarttis. Me oltiin nimittäin aamupäivä tuolla Seikkailupuistossa (iso leikkipuisto/ "puuhapuisto") muutamien äiti-lapsi tuttujen kanssa. Oltiin sovittu että sieltä mennään porukalla yhden kotiin syömään ja laitetaan muksut nukkumaan ja keitellään mammoille kahvit. Eli siis oikein kiva päivä suunnitteilla.

Puistossa oli tosi kivaa ja Ainokin mennä viipotti aivan innoissaan. Sit mentiin kavereitten kotiin syömään, ja kaikki muut lapset (paitsi pari isompaa) meni suosiolla nukkumaan, kuka rattaisiin kuka matkasnkyyn sisällä, mutta meidän neiti porukan nuorimpana on näköjään päättänyt, että hänpä ei ulkona nuku. Oli omat rattaat ja taatusti neiti jo väsy (yleensä nukahtaa jo vähän ennen klo 12, nyt klo oli jo 12.15). Ei vaan uni tullu, ei sitten millään, ei vaikka kuika kärryttelin ja hytkyttelin ja välillä jo koitin jättää paikalleenkin jne. Lopulta kun oli jo tunnin unta yrittänyt, oli pakko kipata tyttö autoon ja ajella kaupungin halki kotiin. Kotona laitoin Ainon omaan sänkyyn, no otti se sielläkin tietty normaalia aika paljon pidempään ennen unen tuloa, kun oli jo niin yli unen yms. mutta sinne se lopulta kuukahti aika nätisti... Jäi sitten kahvit juomatta ja juorut kuulematta :(

Mutta siis mä en ala, jos ja kun ton lapsen kanssa ei taas nykyään voi tehdä mitään rutiinista poikkeavaa :( Kesällä olis kiva jos vähän vois joustaa... Mutta Aino on päättänyt, että päikkärit nukutaan kotona omassa sängyssä ja piste. Tosin on sen elämässä jotkut muutkin asia mennyt just niin, että yhtäkkiä neiti on vaan niin päättänyt (esim. siirtyminen yksiin päikkäreihin, yösyömisen lopetttaminen jne.). Eli ei ole tarvinnut paljon "opettaa" yksiin päikkäreihin aikanaan/ nukkumaan sisällä päikkärit tms.

Mitäs muuta, jospa "valitan" samantien vähän lisää ;) Kaikki enskat on kohta jo tonskia, mut täällä mies vaan rakentaa taloa eikä kommentoi juuta taikka jaata mun suunnitelmiin toisesta muksusta... Eikö noi miehet oikein tajua, että siinä on minimissäänkin se n. 10 kk "toimitusaika"???

On muuten näköjään kohtuu "lämmintä" luvassa lauantaiksi... Munkin varmaan pitäis Amyn osoitetta mailitse kysellä vielä, saattais helpottaa tota perille löytämistä... Ellet sitten Amy lomapäivien ratoksi askartele sellasia "hääkylttien" tyylisiä "Enska-treffit" kylttejä tienvarteen pitkin kaupunkia :DD Ja jokaisen sisääntuloväylän varteen tietty kans hyvät "opasteet" :DD

Tais muuten olla ne Milon ja Ainon kuvat mitkä esti sen mennäviikkoisen pinon lopun lukemisen?!

Nyt meen syömään ite jotain, kun sain neitosen nukkumaan. Saapa nähdä miten pitkään nyt nukkuu, kun vasta ennen kahta tosiaan nukahti...

t. Ope ja Aino 1v7kk

Vierailija

Täälläpä on nyt TOSI MONI enska tonskakierroksella! =) Tosi ihanaa.. Onnea kovasti kaikille plussanneille.

Naperollakin on jo vaikka kuinka paljon viikkoja... Hui. Aika menee ihan liian nopeesti! =) Heh..

Mä en sittenkään tiedä, että tullaanko lauantaina megatreffeille. Pitää vielä miettiä sitä... Tai oikeestaan kattoo mitä tapahtuu. Esim. viime yönä äiskää valvotti heidi, joka teki alas uuden kulmahampaan.

Napero kyseli kesäsuunnitelmista.. Miehellä ei taida olla lomaa kuin yks viikko syksyllä, joten mitään ihmeellistä ei tehdä... paitsi mitä ny sit viikonloppuisin ehtii jotain pientä. Tohon särkänniemeen olis tarkotus mennä heidiä hurvituttamaan, sit käydä korkeasaaressa & ikeassa & samalla mun tädin luona, olla mökillä, jne..

No joo.. Taidan lopettaa.Sisko on käymässä (oli muutaman päivän ja on nyt lähös kotiin). Moikka.

burde, Anni 2kk ja Heidi1v9kk?

Vierailija

Kiitokset kovasti vaan kaikille onnitteluista.. On vieläkin vähän "epäuskoinen" olo, mutta kyllä on ollut plussaamisesta lähtien niin väsynyt ja ällöttävä olo että ei kai tää voi mitään muutakaan olla.. ;) Ja 2 eri testiä piti kuitenkin varmuuden vuoksi tehdä.. hihi! Ensi viikolla on Oonan perhepäivähoidon aloituskeskustelu (hoitaja tulee meille tutustumaan) ja eka neuvola peräkkäisinä päivinä.. Sitten pääsee juhannukseksi mökille.

Oon ihan poikki, mutta piti tulla vain hihkaisemaan heipat kaikille, että täällä ollaan. Masu on sekaisin ja sain juuri ihanan lämpimän kaurapussin helpottamaan tuskaa, joten taidan pötkähtää soffalle ja katsoa vähän futista (kun ei kerran mitään muuta saa katsoa! - kuka ostais mulle oman telsun?).. Sitten unten maille että jaksaa taas yrittää pysyä hereillä töissä huomenna..

Voikaa hyvin!

Mammis + Oona 1v2kk zzz (O ehkä 7+1)

Vierailija

Ida tuossa katselee Tomi traktoria, en olekaan ennen tiennyt että arkisin tulee lastenohjelmia, me katsellaan aina Idan kanssa vaan kolmosen aamu-tv:tä :) Nyt isi on saikulla ja katselee tietenkin kaikki lastenohjelmat. Miehellä naksahti selkä perjantaina kun nosti Idaa syöttötuolista, mä jouduin lähtemään aamuvuorosta kesken kaiken kun ei mies päässyt sohvalta ylös.

Amyn piiiitkäää lomaa käy kyllä kateeksi. Ja Kiitos onnitteluista :) Vitsit mua nyt harmittaa kun en pääse sinne megatreffeille. En ole uskaltanut puhua mitään kun olen jo keväällä luvannut olla sen viikonlopun töissä ja iltavuorohan mulle sille päivälle napsahtikin. Höh. Ja Jepsiksestä ja Helmistäkin oltaisiin saatu matkaseuraa.

Karssulille tsemppiä pahoinvointiin, tiedän todellakin miltä susta tuntuu ;)

Mammikselle onnittelut plussasta, meillä taitaa olla samoihin aikoihin laskettu aika!

Hermionen Milosta ja Ykkösopen Ainosta oli kivoja kuvia viime viikolla!

Mulla on tällä viikolla 5 iltavuoroa ja olen jo aivan poikki eilisen ekan iltavuoron jälkeen :S

MiaMik rv 5+6/7+1, Ida 1v8kk

Vierailija

onnitteluista..poju oli syntyessään 4800g ja 52cm,ja synnytys oli nopea vain 50min..ja ponnistus vaihe oli kyllä tosi kivulias...koska vauva oli tosi tiukassa ja samana päivänä kun poju synty nii painoarviox saatiin 3600 ja oli kyllä yllätys kun kuulin että hän painaakin lähemmäs 5 kiloa..mut ois kiva vaikka vaihtaa kuulumisia s-postitse..jos haluat kirjotella nii täs o osote:jonskuliini82@suomi24.fi

no hyvä että teillä menee hyvin ja Ronjan kuulo hommelikin on menossa parempaan suuntaan..

T:Jonna ja Lapset 3v6kk,2v5kk,1v5kk ja 2kk

Vierailija

Ilmoitellaanpa itsestämme välillä tännekin puolelle. Meillä tosissaan oli muutto viikonloppuna. Enää on pari ärsyttävää törkyläjää purkamatta (niille kun ei ole mitään paikkaa) ja sunnuntaina täytyy käydä koluamassa huonekaluliikkeitä kun hieman on tyhjää neliömäärän melkein tuplaannuttua. Tänään pitäisi mennä tyhjentämään edellisen kämpän varasto (horror-hommaa se kun on oikea kaatopaikka) jotta uusi asukki voi laittaa pikkuhiljaa kamojaan sinne. Lisäksi meidän asunnon myyntiehdoissa lupauduttiin vaihtamaan meidän keltaiset tapetit neutraaleimmiksi, joten tapetointihommia tiedossa, mutta ei vielä tänä viikonloppuna.

Meillä Hilla on ihan pätevänä tuolla pihalla :) Täällä asuu ihan mukavasti lapsia ja niitä Hilu käy aina tiirailemassa. Ja nyt toinen on vasta päässyt kunnolla tutustumaan hiekkaleikkeihin, toinen penkoo ihan mielissään pikkukiviä hiekan seasta. Eilen oltiin kaverin luona kylässä, sieltä löytyy 4kk nuorempi vauva ja kieltämättä kovasti helpotti, kun näki, että ihan samalla tavalla tämä toinenkin oli koko ajan sylissä. Itestäkin on kyllä aivan ihanaa kun on vähän tuota pihaa. Mä olen ihan mielissäni kaivellut kukkapenkkejä sun muuta :) Muutenkin itellä on ihan superreipas olo (oisko tämä nyt sitä auvoisaa keskiraskautta) tänäänkin heräsin jo ennen kuutta peukaloita pyörittämään :)

AMYlle onnittelut loman alusta! Vitsi, kieltämättä pitäisi osata arvostaa enemmänklin itse tätä, että saapi olla vaan kotosalla "kestolomalla" :)

KARSSULIlle onnittelut asuntokaupoista ja kovasti paranemisia! Varmasti pirullista sairastaa kun pelissä raskausväsymyksissä sun muissa olisi varmasti riittämiin...

Voi OPEn Ainon rutiineita. Meillä on kyllä siinä mielessä helppoa, että Hilla koisii päikkärit vaunuissa, joten siinä mielessä periaatteessa paikalla ei ole väliä. Mä olen jo ihan suosiolla luopunut siitä, että nukuttaisin toista sisälle, siinä kun menee paljon kauemmin kuin mitä toi elohiiri sitten lopulta edes nukkuisi,..

TIGGERin Ronja oli ollut reippaana neuvolassa :)

NAPERON Eetu on saanut kesätukan :) Heh, meillä ei kyllä pahemmin tarvi saksia käyttää, eikä sen puoleen kampaakaan ;) Mukavan kuuloista kesälomareissua teillä tiedossa!

IIDA-LINNEA oli käynyt ultrassa :) Ja pidetään peukkuja, että olisit nujertanut pahoinvoinnit!

AURORA vaihteli nimimerkkiä. Ajattelinkin jo, että onko tullut oltua vähän liian kauan lukematta palstaa kun paikalla on ihan vieraita nimimerkkejä... JA mukavaa reissua sinne!

Oivoi OSSEn tyttö oli kaivannut vanhempiaan :(

Joo, pitäs taas koittaa tehdä tässä jotain hyödyllistäkin kun mukelo nukkuu. Toisaalta nappasin kaupasta seiskan mukaan, joten tiukka tilanne voittaako imuri vai sohva :D

Coltsfoot ja Hilu 1v2kk kera nimeään etsivän minimukelon 22+4 tms.

Vierailija

"Potilaana" taas, eilisestä asti on pitänyt niin kaameaa oloa, etten jaksanut olla töissä vaan lähdin kesken päivän pois. Onneksi alkaa jo olla sen verran viikkoja, ettei tämä etominen varmaan enää kovin kauaa kestä, jos nyt yhtään menee samalla kaavalla kuin Ainoa odottaessa...

Osakekirja vaihtaa tänään omistajaa, eli meidän asunto on myyty. Tällä viikolla tehdään kaupat uudesta kodista, heinäkuun alussa sitten muutetaan. Pitää pikkuhiljaa alkaa pakkailla, jaksamisen mukaan tietysti. En ole yhtään oikeastaan edes ehtinyt innostua ajatuksesta, kun jaksaa juuri ja juuri taaplata päivän kerrallaan...

Ihanaa, Amy pääsi jo lomalle! Kieltämättä käy vähän kateeksi nuo pitkät lomat...

Iida-Linnealle ja tytölle toivottelen pikaista paranemista. Ei ole kivaa sairastella näin kivoilla ilmoilla.

Kiva kuulla pitkästä aikaa Tikrun ja Ronjankin kuulumisia! :)

Minäkin olen ihmetellyt missä NapNap ja Jenni luuraavat - tulkaahan sanomaan moi!

Nyt lienee pakko mennä syömään jotain, vaikka ei kyllä tee mieli yhtään syödä.

Karssuli, Aino 1v8kk tarhassa ja Onni 10+4

Vierailija

Pitäis kai kirjottaa tonne treffipinoon, mutta tää osu ekana silmään, joten kirjotan tänne. Eli me ei tullakaan treffeille... siihen on monta syytä, mutta oleellisin lienee se, että ei meillä oo autoo jolla tulla. Pitääkähän te muut kivat treffit! Ainakin on ihan hienoo ilmaa luvannu. =)

Eipä muuta.

Burde, Anni 2kk ja Heidi 1v9kk?

Vierailija

Siis olen tapellut kirjautumisen kanssa viikkoja ja vasta nyt lopuksi tajusin että meiliosoitteella täytyy kirjautua eli se on käyttäjätunnus eikä tuo oma nimimerkki *huoh*. Sitten vanha tunnus ei toimi enää, koska siinä @, elikkäs olen nyt sitten tällä nimimerkillä jatkossa.

Lähdetään kuukaudeksi reissuun perjantaina, palailen kirjoittelemaan kun kotiudumme. OIkein ihania Megatreffejä kaikille, koitetaan järkätä loppukesällä uudet, jookos?

Muuten meille ei ihmeempiä kuulu, pihaa ollaan kovasti laiteltu ja O touhuaa ja juoksee minkä ehtii pihalla. Iskän traktori on IN, eli siellä pitäisi jatkuvasti istua kyydissä ja veivata rattia:))

Aurora & O 1v3kk

Vierailija

Jos pitkästä aikaa koittas vähän rustailla, kun neiti herätti mut 5.40, nyt taitaa itse kyllä taas jo nukkua... reilukerho!

Eilen oltiin neuvolassa. Ei oo mikään metriheikki edelleenkään tyttö:) Pituutta täti sain 79,5cm (tosin Ronja tuossa vaiheessa rimpuili niin paljon, että epäilen et ois 80vm raja ylittynyt jos ois rauhassa maannut) Ja painoa oli 11,1kg. Pituutta on tullut 5 kuukaudessa 6cm ja painoa kilo. Palikat rakensi hienosti, samoin pallolla leikki tädin kanssa. Sana- tai viittomataitojaan ei esitellyt. Mutta oli vähän rankka reissu kun sai rokotteet molempiin reisiin, toiseen sen rokotusohjelman mukaisen ja toiseen aivokalvontulehdus-esto-rokotteen. Seuraava neuvola sitten 2v iässä, kun pituuskäyrä oli kuitenkin noususuunnassa (pian 0-käyrällä) ja paino kanssa lähellä 0-käyrää vaikka laskussa olikin, käyrä siis.

Seurallinen neiti tuo kyllä on. Eilenkin oltiin aamupäivä yhden "poikakaverin" luona leikkimässä, ja Ronja oikein nautti tän kaverin seurasta. Meillä on täällä Nokialla useampikin poikakaveri;) Ja Tampereella viel pari lisää. Mut joo, kyllä Ronja leikkii tyttöjenkin kanssa, ainakin jos niillä on nukenvaunut jotka Ronja voi "ryöstää". Viime viikolla käytiin taas uimahallissakin, ja sekin oli huippukivaa neidin mielestä. Varsinkin kun hän oppi laskemaan lastenaltaaseen pikkuisesta liukumäestä.

*Vilkutus* entiselle Mansemammalle, kyllä mä sut Tammenterhoista muistan;) Onnittelut uudesta pienokaisesta:) Mitäs meille, Ronja on ollut oikein ihana tyttönen, jos niin voi sanoa niin musta aika helppo lapsi. Mitä nyt tuo kuulo-hommeli on tuottanut vähän stressiä äiteelle, mutta parempaan päin ollaan menossa.

Amy: mä kuulun myös Nokianmammoihin, joka on myös nettifoorumi. Niin meistä on ollut juttua Aamulehdessä jne, mutta myös siinä Iltalehden Ilona-lehdessä:) Ronjakin lehden sivuilla pyllisteli:)

Ykkösope: vai on teilläkin tiukat rytmit. Meillä on vähän sama. Ja omassa sängyssä vain pitäisi nukkua. Viime viikolla oltiin yhtenä päivänä katsomassa jalkapalloa just Ronjan uniaikaan, niin kun hän kotona nukkuu 2-4 tunnin päikkyjä, niin kärryissä se on sen max 45min eikä yhtään pidempään. No, onneks jaksoi kuitenkin iltaan asti suht hyvin. Ainakin tähän osti on myös autossa nukkunut, että jos nytkin sitten treffipäivänä nukkuisi kotiinpäin lähtiessä pitemmät unensa, ehkä....

Miamik:kin on töitä painanut. Mä olin kans ma töissä, Ronja oli anopilla ja tänään mulla on iltavuoro. Ronja menee nukkuun päiväunet mun äidille, isänsä hänet sieltä melkein heti unien jälkeen sitten jo hakeekin. Nuo työpäivät tuo kyllä hyvää vaihtelua tähän arkeen:)

Enhän mä taaskaan muistanut availla toiselle sivulle niitä viime viikon tekstejä, joten tässä nää mitä nyt muistin:)

Jee, enää pari yötä ennen treffejä. Toivottavasti pikkuneiti antais äitin nukkua vähän pidempään pe-la-yönä, muuten on Jepsiksellä vähän väsy kuski kotimatkalla:) Ja mulla ois silloin illalla vielä pelikin jos ajoissa oon kotona:)

Vierailija

Treffit vaan lähestyy, ja samaa tahtia mun väsymykseni... ja huono äiti -fiilis... menin vielä houkuttelemaan miehen tänään leffaan kanssani, ja typy oli sit täällä pitänyt melkoisen nukahtamishulabaloon mun tädille. Oli vaan itkenyt sängyssä ja toistellut "äiti" "isi" "auto"... olivat nimittäin pihalla kun miehen kans lähdettiin, joten vissiin toinen luuli, että me ei olla tulossa takaisin. Lopulta oli nukahtanut tädin syliin olohuoneessa ja siitä oli sit kipattu sänkyyn. Äsken alkoi itku kuulua huoneesta, ja kun menin katsomaan, niin typy istui sängyssä ilman unipussia, tyyny sängyn jalkopäässä (pääpuoli on siis koholla), ikkuna auki, verhot auki ja vielä huoneen ovi auki. Ei ihme, ettei uni maittanut... :) No, nukahti onneksi uudelleen, kun sai vähän äitin kättä puristaa, toivotaan, että loppuyö menee rauhallisesti.

Joten näissä mietteissä täällä, oon nyt vähän kahden vaiheilla treffien suhteen, koska osa minusta haluisi rauhoittaa typyn elämää edes viikonloppuna, etenkin kun huomenna ollaan luvattu mennä illalla kaverin yhdistettyihin valmistujais-30-v-bileisiin. No, pistän amylle viestiä, jos päätän, et typylle ei tee nty hyvää lähteä mihinkään lauantaina.

Mä olen muutenkin aika surullinen tästä pk-kuviosta, siis pk:ssa ei ole mitään vikaa, mutta mulle tekee edelleen pahaa katsoa miten suuri muutos se on typylle ollut. Surettaa, etten voi tarjota toiselle riittävän tasaista elämää, vaan koko ajan muuttuu asiat ympärillä. Koetan lohduttautua sillä, että enää neljä viikkoa, ja sitten saa jäädä lomalle isin ja mummon kanssa (siis 2+2,5 viikkoa) ja elokuusta pitäisi päästä sit pph:lle. Täytyykin huomenna muistaa soittaa ja varmistaa, että saa varmasti luvatun pph-paikan, kun tuosta pk:sta eivät luvanneet syksyksi paikkaa. Taas siis tulee muutosta... :(

No mutta, ei kai tämä elämä nyt ihan näin surkeaa ole, nyt vain väsyttää äitiä vähän liikaa ja toisen itkuista olemusta on ikävä katsella.Tosin taitaa olla itku vain osa tätä ikää, kun ei vielä osaa sanoa eikä aina ymmärrä, mitä äiti yrittää selittää.

Mutta nyt sinne nukkumaan, sori omanapaisuus. sen muistan, että Auroralle piti toivottaa hyvää matkaa!

-Osse ja typykkä 1,5v

Vierailija

Tänne ei ihmeitä kuulu. Eetu vetelee vielä hirsiä, mä jo tunti sitten heräilin ja kohta siis meen herättelemään Eetun. Mua vaan ottaa päähän, kun joutuu toisen herättämään, kun on sitten niin pahalla päällä, mutta onneksi ei mee enää kovin kauaa kun saadaan taas nukkua pitkään (ainakin vähän aikaa!) tai sitten Eetu herää mun onneksi kuudelta joka aamu!

Mä leikkasin Eetulle sunnuntaina kesätukan, ja voi kuulkaa tuli niin ison pojan näköinen, ettei toista! Mutta nyt ei pitäs niin paljon hiota pää ja on helpompi saada hiekka pois päänahasta ; )

Me ollaan nyt miehen kanssa suunniteltu, että jos lähettäis kesälomalla vähän ajelemaan autolla, käytäis Ähtärin eläinpuistossa ja sitten Porissa ja Raumalla. Sitten sellaisia päivän reissuja tulee tehtyä ainakin Särkänniemeen (tosin siltä reissulta saadaan mukaan mun kaks serkkua, jotka tulee sitten meillä muutamaksi päiväksi) ja Korkeasaareen pitäs kanssa mennä sekä Muumimaailmaan, Eetu on ihan Muumit-fani. Sekä sitten ihan pikkureissuja tässä ihan lähellä. Taloakin pitäs alkaa remppaamaan, hohhoijaa! Maalata pitäs noi lautaosat ulkoapäin, sekä sisältä tapetoida/maalata, saa nähä mitä keretään...

Mitenkäs muiden kesälomasuunnitelmat?

Karssulilla on huono olo, toivottavasti paranet pian!

MM:n mies oli loukannu selkänsä, paranemisia miehelles (ja voimia sulle ; ) )

Ope joutuu olemaan "yksinhuoltajana" hetken aikaa, Aino oli päättäny "kiusata" äitiä, höh!

Tikrukin oli käynyt pitkästä aikaa kirjoittelemassa, kiva kuulla teistä!

Mutta nyt tuo kello huitelee jo sen verran paljon, että täytyy lopettaa ja lähtee töihin, mälsää!!!

napero ja Eetu kohta 2v4kk ja pikkutonttu 15+1

ps. täällä kanssa yks joka laskee päiviä (tunteja) treffeille!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat