Antaisitteko miehen lähteä kaverinsa kanssa matkalle Etelään?

Vierailija

Mies suunnittelee kaverinsa kanssa matkaa jonnekin lämpimään maahan ensi talvena. Ihan ok, mutta tämä kaveri on sinkku ja todella kova menemään. Antaisitteko miehenne lähteä?

Kommentit (13)

Vierailija

Siksi minä en viitsikään varata ennalta näin aikaisessa vaiheessa matkaa, kun toivoisin olevani talvella/keväällä raskaana ja ei voi tietää, missä kunnossa ja voinnissa olisi. Tämän takia mies on ehkä menossa kaverinsa kanssa.

ap

Vierailija

Mulle ei tulisi mieleenikään että olisi jotenkin minun kädessäni saako mieheni lähteä etelään. Eikä varsinkaan käydä itse mitään lupaa kysymässä. Jos se sinkkukaveri haluaisin kovasti että yhdessä liikutaan tajontaa katsastamassa, niin kai se jonkun sinkkukaverinsa haluaisi pyytää mukaan.

Vierailija

ei avioliiton kuulu mikään vankila sentään olla. voihan tollasista asioista keskustella ja jos tuntuu molemmista hyvältä niin miksi ei. onpas ikävää, että noin moni näkee asiat noin mustavalkoisina. kyllä jokainen meistä tarvitsee parisuhde-elämän vastapainoksi jotain muutakin. omia harrastuksia, ystäviä, omaa aikaa tms.

Vierailija

Ei kai aikuista miestä voi kieltää menemästä,tosin

en edes olisi sellaisen miehen kanssa joka lähtisi

ennemmin kaverinsa kanssa lomalle kuin minun...

Vierailija

mä en olisi varmaan tuollaisen miehen kanssa naimisissakaan, oltaisiin niin eri planeetoilta ajatusmaailmaltaan. Mutta ei kai aikuistaa ihmistä voi kieltää??

Vierailija

olen itse samalla kannalla niiden kanssa, ettei avioliitto ole mikään vankila. Eikä mies siellä petä, ei saa olla niin epäluuloinen ja mielestäni yhden (tai useamman) matkan verran täytyy voida toiseen luottaa.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat