Suurperheet on sairaita, lapsia suorastaan rääkätään!

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

mulla on viisi lasta ja kyllä mä kahdeksankin kanssa lähtisin lääkäriin, jos olisi tarvetta. Eihän monet äidit kykene edes yhden lapsen kanssa menemään kauppaan, joten eipä kannata suurperheitä yhden esimerkin takia morkata.

Vierailija

että linkki-ketjun ap. on joko provo tai huono äiti. Luultavasti provo.

Itse olisin tehnyt tuossa tilanteessa vaikkapa siten, että olisin soittanut tk:een ja kysynyt saanko tuoda pissanäytteen ja jättää sen ilman erillistä lääkärikäyntiä. Jos se ei olisi onnistunut, olisin jättänyt ne koululaiset kotiin keskenään ja mennyt pienten kanssa käymään.

Eiköhän lääkäri olisi kirjoittanut sen lähetteen labraan ilman käyntiä, jos olisi selittänyt, ettei saa muille lapsille hoitajaa. Ja jos ei olisi kirjoittanut, hän olisi ilmeisestikin ollut valmis vastaanottamaan suurenkin lapsikatraan.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mistä moinen angsti? Miksi toisten lapsimäärät sinua niin ahdistaa?

Kyllä meillä ainakin kaikki lapset ovat saaneet huomiota vaikka niitä useampi onkin.

Mutta pitää laittaa verhot kiinni ettei 16 tule ikkunan taka tirkistelemään, kuinka lapsia hoidetaan;DD

Vierailija

Koululaiset kai nyt voi olla keskenään ja siinä joukossa nyt menee yksi 5-6 v, kun isommat katsoo perään.

Taaperon, vauvat ja kipeän tytön voi tunkea autoon/taksiin ja painua lekuriin! Ja yleensä tk:ssa pääsee sellaisen lauman kanssa jonossa nopeammin.

Miks uusavuttomat tekee lapsia??

Vierailija

Eikä niin että kun syntyy lisää, niin äiti huolehtii vaan pienimmistä ja isommat huolehtii toisistaan tai on omillaan. Kyllä lapsen pitää saada olla lapsi!! Eikä se ole mikään syy ettei voi liikkua mihinkään jos on paljon lapsia!!!!

Vierailija

Mutta hei, mä näin kaupassa yhden yksilapsisen perheen ja sen perheen äiti huusi lapselleen, että " sietäisit selkääs saada ja saatkin!" . YKSILAPSISET PERHEET ON SAIRAITA!!!!!!!

Vierailija

Vai sekö on oikea malli, että on vain yksi lapsi, joka makaa vielä 16 vuotiaana sohvalla ja passauttaa leivätkin äidilleen ettei vain joudu mussukka tekemään töitä.

Olen itse vahtinut pikkusisaruksia ja se on todella opettanut vastuuta ja työntekoa. Saman oppivat omatkin lapseni. Ei elämä ole pelkkää leikkiä ja elämystä.

Vierailija

tunteeko ap kaikki suur perheet ku voi noin yleistää...minulla myös 8 lasta ja kaytän herkästi tk.ssa mutta aina ei ole helppo lähtee... ja yleisesti ottaen suurin osa isoista perheistä huolehtii HYVIN perheestään....mutta isojen perheiden lasten vanhempia juuri ap tavalla syyllistetään....eletään kukin tavallaan....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat