Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrostalon vesimaksuista asia...

Vierailija

Olenko nipo kun ärsyynnyn siitä, että eräs osakas maksaa vesimaksua vain yhdestä henkilöstä vaikka poikaystävänsä selvästi asuu myös huoneistossa?

Valitusta tms en jaksa alkaa tekemään, kunhan vain itsekseni pihisen...

Kommentit (4)

Vierailija

taitaa mennä niin, että jos poikaystävä ei ole kirjoilla talossa, ei hänestä mene vesimaksuakaan. Maksanee itse asumisestaan jossain muualla.

Meneehän se vesimaksu sellaisestakin asukista, joka on koko ajan työmatkoilla tai kesät läpeensä mökillä eikä käytä vettä juurikaan.

Vierailija

Itsekin "asun" mieheni asunnossa 3-4 päivää viikossa, mutta en todellakaan ole ajatellut maksaa vesimaksua kahden edestä, koska miehenikin on kotona vain n. 2 viikkoa kuukaudessa. Itse asun vakituisesti toisella paikkakunnalla, jossa maksan jo oman vesimaksuni.

Vierailija

ja nyt he joutuvat maksamaan puolet vuoden vesimaksuista näistä poikakavereista ym., jotka eivät ole kirjoilla asunnossa, mutta käytännössä majailevat siellä koko ajan. Ihan oikein! Eli et ole nipo.

Vierailija

poikaystäväni luona melkein joka päivä. Oma asunto oli kyllä kans lähellä mut enemmän ajasta olin poikaystävän luona.

Ja näin jälkeenpäin ajateltuna se oli ihan oikea menettelytapa; käytinhän siellä vettä aina kun siellä olin. Kävin suihkussa jne. Eikä sitten tosiaan tule sanomista kenenkään kanssa asiasta.

Pian sen jälkeen kyllä sanoin irti oman asuntoni ja muutin ihan kokonaan asumaan poikaystävän luokse.

Uusimmat

Suosituimmat