Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö 13 vuotiaan tytön kaupunki-illat, neetikuvat ja seurustelu vanhempien poikien kanssa hyväksyä?

Vierailija

Tyttö varmaankin testaa omaa viehätysvoimaansa, mutta pitääkö kaikki hyväksyä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

tytön äivi ei tunnu laittavan ihmeempiä rajoituksia ja minua huolestuttaa se, että tytölle sattuu jotain ikävää (tekstitteli pedofiilin kanssa joku aika sitten luullen juttua pilaksi). nyt seurustelee muutamaa vuotta vanhemman pojan kanssa. Mitä sanoisitte tytölle?

Vierailija

siitä pedofiilista teimme ilmoituksen poliisille, mutta se ei tuntunut vaikuttavan tyttöön, tytöllä oma harkinta aika vähissä. Itse olen aika neuvoton tässä asiassa, en tiedä mitä tehdä. Jos äiti hyväksyy niin voiko kukaan muukaan puuttua?

Vierailija

Tyttö asuu äidin luona ja tuntuu, että periaatteena on se, että jos tyttö hölmöilee, siitä saa jotain palkintoa; 12v alkoholikokeilusta uusia vaatteita, isän luokse muuttamisesta puhuttaessa uuden kännykän ja lemmikkieläimiä, pedofiilin kanssa kännykällä tekstatessa sai lisää puheaikaa eli nyt jo 25e, kun karkasi kaupungilta poikakaverin asuntolaan niin sai mennä seuraavana iltana kaupungille-kunhan vaan " lupaa" ettei mene poikien asuntolaan jne jne jne. Tytön isä ei oikein osaa puuttua asiaan, kun pelkää ilmeisesti sitä että äiti kieltää tapaamiset. Tyttö on lisäksi vanhin sisaruksista ja miten niille pienemmille sitten asettaa rajoja jos isosisko on jo saanut tehdä ihan mitä haluaa?

Olenko minä ihan väärässä kun mun mielestä tuossa on jotain pahasti pielessä???

Vierailija

Nämä ovat äidin laatimia sääntöjä, äidin mielestä tiheämpi yhteydenpito häiritsee lapsen arkielämää ja koulunkäyntiä. Minun mielestä tuo on liian harvoin ja loitontaa heidän suhdettaan (eivät pääse keskustelemaan ja tyttökään ei sitten siinä viiden minuutin puhelussa tietenkään ehdi omasta elämästään juurikaan puhua).

Itse olen jotenkin hirvittävän väsynyt tähän tilanteeseen, kun näkee että tyttö ei voi hyvin ja yrittää minun mielestä noilla toimillaan hakea huomiota ja hyväksyntää edes jonkun silmissä laittamalla kuviaan nettiin ja tarttumalla jokaiseen hänestä kiinnostuneeseen mieheen (tyttö on muodokas ja pukeutuu paljastavasti, joten herättää varmasti huomiota).

Mitä tekisitte?????

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat