KERROSTALOASUMINEN ON PERSEESTÄ!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Onneks enää kolme kuukautta tässä punkkerissa.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

pissa. Mies halusi rakentaa ok-talon ja vetoaa mua aina, et haravointi ja halonhakkuu on yhtä tehokasta. Niin varmaan, mut ei vaan kiinnosta niin paljoa kuin pumppaaminen siistissä sisätilassa.....:) On luvannut, et sit eläkkeellä taas kerrostaloon...

Vierailija

Suurin osa väestä asunut tässä talossa rakentamisesta lähtien (1989 rakennettu), joten vakituista jengiä. Sijaitsee pientaloalueella, jossa 80% omistusasuntoja. Kaikki palvelut/koulut/tarhat kävelymatkan päässä. Luonto lähellä eli siis miltei metsän keskellä vaikka esim. IKEAan alle 4km. Hyvät kulkuyhteydet, lentokentällekin ihan kivenheitto. Oma piha. Taloyhtiöön kuuluu ilmainen pesutupa ja jos kiinnostaa niin ruohonleikkurinkin saa lainaksi, että voi sitä oman pihan nurmea lyhentää. Lapsille mukava piha ja autoilta suojattu. Rauhallinen alue, mukavat naapurit; ei koskaan ole ollut mitään vaivaa. Kohtuullinen vuokra, ei veroja maksettavana, ei lainaa. :D

Vierailija

Lehtiäkään ei voi pihalta haravoida, eikä hakea postia postilaatikosta, vaan taloyhtiön miehet haravoi ja posti kannetaan sisälle! TÖRKEETÄ !!!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

pissa. Mies halusi rakentaa ok-talon ja vetoaa mua aina, et haravointi ja halonhakkuu on yhtä tehokasta. Niin varmaan, mut ei vaan kiinnosta niin paljoa kuin pumppaaminen siistissä sisätilassa.....:) On luvannut, et sit eläkkeellä taas kerrostaloon...

Vierailija

minä en omakotitaloon haluaisi ellei se sijaitsisi tässä meidän nykyisessä pihapiirissämme ja olisi vanha ja tunnelmallinen. Uudet talot ovat mielestäni rumia ja persoonattomia, isot ja pienet. Voisin asua satavuotiaassa omakotitalossa Helsingin keskustassa mutta kun niitä ei ole tarjolla. Espooseen/sipooseen/vantaalle/nurmijärvelle/vihtiin en ikinä lähde enkä ainakaan uuteen pakettitaloon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat