Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja sitten isänpäivälahja vinkkejä kiitos? ; ))))

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Jälleen kerran se aika vuodesta jolloin vinkkejä kaivataan ja mieluiten ei järin kallista kun pitäs noita joululahjojakin pikkuhiljaa ostella..Kovin kiitollinen olisin vinkeistänne.

Kommentit (12)

Vierailija

Kun LA on niin lähellä kyseistä päivää, ettei voi tietää pääseekö sitten enää kauppaan. Hankin nyt hyvissä ajoin mustat boxerit joissa lukee paloauton punaisella " I' m the Daddy" sekä Harald Hirmuisen kuvilla varustetut kalsarit. Ihan vaan sen takia, että miehellä sattuu olemaan tarvetta alkkareille just tällä hetkellä, muuten ei kovin originelli lahja =D

Vierailija

Mä ostin uuden partakoeen, kun vanha jo niin huono! Hinta prismassa 49,90¿. Ja lisäksi sellasen jääkaappi magneetin, jossa lukee " maailman paras isä" ja siihen voi laittaa valokuvan!

Kaisa 39+4

Vierailija

Isä syntymässä - vauvan odotus, syntymä ja hoito

kirj. hanna Hirvonen

Tammi, 2002

Kivasti kirjoitettu, ei mikään vitsikirja, vaan oikeasti hyödyllinen ja fiksu opus. Ainakin mun mies tykkäsi, kun oli vauvan syntymään liittyvää juttua miehen näkökulmasta.

(Annoin tämän lahjaksi esikoista odottaessa, nyt saa isänpäivälahjaksi varmaan pyjaman... Plääh kun tylsää...)

Vierailija

näin sellaisia mustia t-paitoja, joissa teksti DADDY COOL. Sit oli myös isoisille GRANDADDY COOL-versioita. Näytti vaihteeks kivoilta kun yleensä oon ollu kans boxeri-sukka-linjalla...

Vierailija

http://www.villijavapaa.fi

Tuolla on niin isälle, ukille/vaarille/papalle ja muillekin isovanhemmille ja kummeille, tädeille, sedille ym esim

- tyynyliinoja (Esim. HYVÄÄ YÖTÄ KUMMITÄTI)

- pyjamia

- t-paitoja (Esim. MEIDÄN PERHEEN ISI)

Ja aika edullisia vielä on. Ostin itse vuosi sitten sekä miehelle, appiukolle että omalle isälleni isänpäivälahjaksi tuolta t-paidat ja kovasti ovat tykänneet!

Uusimmat

Suosituimmat