Miksi vanhemmat ei pyyhi lapsensa räkäistä nenää? Yök!

Vierailija

Kommentit (6)

Vierailija

Usein näkee äitejä jotka hirmuisen kovakouraisen näköisesti pyyhkivät lapsensa nenän tai suun ympäryksen ruuan jälkeen.

Itse olen tehnyt siitä ikään kuin leikin, ja hirmuinen kikatus käynnissä kun suu tai nenä pyyhitään :)

Vierailija

eivät kulje pitkä räkävana nenästä roikkuen ja hiero sitä kavereiden kans kerhoissa samoihin leluihin. Elämässä vaan on asioita joita pitää tehdä vaikkei tykkäisi. Mielestäni se on kanssaihmisten huomioimista ettei levitä eritteitään muihin tai esittele niitä julkisesti.

Ei meidänkään lapset siitä tykkää eikä hampaiden pesusta, mutta nenä pyyhitään hellästi ja toi huumori on hyvä juttu kans. Käytän myös niistäjää (nenä Frida tms. apteekista) ja kun sillä heti aamusta putsaa räkänenän niin ei ole päivän mittaan suurempia ongelmia hygienian kans. Lapset on myös itse tottuneet puhtauteen ja kärsivät itsekin ja haluavat niistämään jos räkäinen nenä.

Vierailija

herkeämättä koko ajan. Eikä mulla ainakaan ole pikkuniistäjä aina välttämättä mukana. Sillä saa vähän enemmän taukoa tuohon nenän pyyhintään eikä lapsen sieraimetkaan mene rikki liiasta pyykimisestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat