Miten saatte arjen pyörimään?

Vierailija

Täällä taas ihmettelen 1v4kk ja 3v6kk lapsien äitinä (molemmat kotona, esikoinen 2 tuntia viikossa kerhossa) että miten ihmeessä saisin homman toimimaan. Kun tuntuu että mikään ei riitä vaikka tekisi koko ajan töitä. Miten te muut saatte hommat sujumaan?

Oikeasti vinkit olisivat tervetulleita. Itse järjestelin " työviikkoani" siten että ma ja ti hoidan pyykkejä ja vaatehuoltoja, tällöin kämppä saa muuten sotkeentua (lelut mies siivoaa iltaisin). to ja pe siivoan jotta olisi siistiä viikonloppua varten. Pyykit saavat siis kasaantua viikon seuraavaan alkuviikkoon. Jotenkin tuntui että en koskaan saanut mitään valmista kun aina vähän pesin pyykkiä ja vähän siivosin: pyykkejä roikkui aina narulla ja koskaan ei ollut kunnolla siistiä.

No nyt on sitten huono omatunto kun " siivouspäivänä" eli tänään en leikkinyt lasten kanssa lainkaan. Esikoinen katsoi varmaan kuusi videota ja kävin lähinnä vain hoitelemassa riidat kuntoon. Käytiin kyllä illalla yhdessä tenavajumpassa ja sitten saunassa, mutta kotona saivat olla päivällä ihan itsekseen...

Eli sitä ihmettelen miten saisi sekä siivoukset, pyykit ja lasten kanssa leikkimisen (tietty ruoanlaiton kanssa) hoitumaan? Olen kai uusavuton?

Kommentit (4)

Vierailija

Sitten ne päivät kun esikoinen on kotona ja mies töissä, olen vain lasten kanssa, tiskit ja pyykit hoidan, en muuta. Ja sitten aina viikonloppuna siivotaan miehen kanssa yhdessä kunnolla, niin taas pärjätään viikko. Ja oon oppinu ottaan asiat vähän rennommin, kun stressaa liikaa ja yrittää järjestellä niin ei varmaan onnistu, tekee sen minkä ehtii ja loppu jää tekemättä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat