Kaverini lapset kiusaavat lastani aina, kun tapaamme.

Vierailija

Hän on niin pieni, ettei osaa itse puolustautua. Aina, kun tapaamme lasten kanssa tulee paha mieli ja lapseni selvästi jo pelkää näitä isompia lapsia.Yritän jo välttää tapaamista niin, että lapset ovat mukana. Onko kellään samanlaista?

Kommentit (10)

Vierailija

Toihan nyt on rikos. Toki minäkin voin puuttua viemällä lapseni pois tms, mutten voi lähteä viemään toisen lasta omaan huoneeseen, jollei vanhempi sitä tee.

Vierailija

Sanovat kyllä jotain ohimennen ja olen minäkin heitä kieltänyt, mutta sanat eivät tehoa, enkä vieraana aikuisena voi muuten puuttua.

Luonnollisesti myös keskityn lohduttamaan omaa lastani, kun näitä satuttamistilanteita tulee.

Kaveri siis näkee kaiken ja on läsnä, mutta asiasta on tosi vaikea puhua. Olen sanonut, että lapseni jo pelkää, mutta hän ei ota kantaa.

AP

Vierailija

Naapurin kakara huitoi kerran meidän 1½ vuotiasta koivunoksalla kasvoihin, niin kyllä mä pystyin se risun sen kakaran kädestä nykäisemään ja vetäisin kerran sillä kunnolla kintuille (oli siis housut jalassa, eli ei paljaalle iholle). Eipä oo kiusannu meidän poikaa sen jälkeen, kaikkia muita pihan lapsia kylläkin:(

Vierailija

he kun kiusaavat, tönivät, lyövät ja rikkovat lelut, ja ovat vielä varsin isokokoisia lapsia. Heidän vanhempansa vaan selittävät tätä kaikkea sillä, että heidän lapsensa hakevat huomiota.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat