Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Grrr *&%## tuota ukkoa!! :-/

Vierailija

Kyllä menee hermot mieheeni!!!

Ollu nyt 3vk lomalla, ni ei siis lomalla, vaan harrastuksissaan ja töissään! (Metsähommia, puu+metsästys)

Sama ku ei lomaa ois ollutkaan, siis mulle ja lapsille.

Lapsilla syysloma, ni ei mihinkään päästä koskaan päivällä kun ei autoa ku ukko metsässä!

Ajattelin et huomenna lasten kans uimahalliin, ni ei malta olla yhtä päivää pois omista hommista, että lapset ja vaimoki pääsis " lomalla" johonki tuulettuun!!! :-///

Arvatkaa ottaako päästä??!!

Sinkut älkää ottako koskaan puolisoksenne METSÄMIESTÄ!!!!!!

;-/

Kommentit (14)

Vierailija

viikonloppuisin ukko nyt hirvijahdissa mutta tasapuolisuuden nimissä niin täytyy sanoa että kyllä se meikäläinenkin otti haulikon ja koiran ja lähti metsälle, mies sai jäädä kotio huolehtimaan lapsesta ja toisesta koirasta. Aamulla pimeään aikaan vielä lähdin ja joskus palasin vasta myöhään iltapäivällä.

Ja ei ollut ukolla kitisemistä.

Vierailija

Onkohan mussa joku vika, kun meillä on melkeimpä niin , että mies kysyy voisko mennä vai onko mulla jotain?? ja mä usein jopa ajan se siis komennan lähtemään " ruokaa hakemaan" .

Ja me asutaan aika korvessa eikä ole ,kuin 1 auto joten ilman autoa ei kukaan pääse mihinkään. mutta ei haittaa.

Vierailija

myös mettämiehen muija. Meillä ei tuota auto ongelma ole, kun töiden takia täytyy olla 2 autoa. Mutta muuten kyllä huomaa että tuo metsästys on veressä. Hirvimettää, sorsajahtia, koiran kanssa ja ilman linnustusta...yms. Taitaa nämä syksyt olla hermojen kiristelyä välillä metsästäjien perheissä.

Vierailija

yrittäjää, varsinkaan aloittanutta, terveisin nimimerkki been there, done that, onneksi ohi koko " avis" jossa ei muuta ollutkaan kuin muuttuvia aikatauluja ja pettymyksiä.

Mutta sama vika myös intohimoisilla urheilijoilla, rallikansalla, tietokonenörteillä.... eli ihan oikeesti siskot: PUHUKAA AVIOLIITON PELISÄÄNNÖISTÄ ja sitoutumisesta perhe-elämän viettoon. Niin monessa liitossa on just tätä että mies ei tavallaan elä täysillä perhettä kumminkaan vaan on enemmän naimisissa muiden asioiden kanssa, tuttaviapiirissä näitä " vaimoja" on mm prätkä, vene, kuntosali...

Uusimmat

Suosituimmat