Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostatteko yleensä lasten vaatteet käytettyinä vai uusina?

Vierailija

Kommentit (11)

Vierailija

Netistä ostelen ja maksan käytetystä tarvittaessa pikkaisen normaalia enemmän, niin saa poimittua sillä konstilla jyvät akanoista. Eli saa parhaat päältä, mutta maksaa kuitenkin vähemmän kuin kaupassa.

Vierailija

lähinnä olen ostanut merkkivaatteita, kumisaappaita ja vähän parempaa vaatetta, ne säilyvät hyvinä myös isommilla pojilla. nyt ostin myös esikoiselle luistimet talveksi.

aluksi ostin myös käyttövaatettakin mutta niissä tuli niin paljon pettymyksiä kun olivat ihan kulahtaneita. ihan ymmärrettävää sinänsä kun yli 3-v pojilla on varsin kova kulutus, ei ne oman esikoispojankaan vaatteet ole sen kummoisempia kun keskimmäiselle kiertoon menevät. mutta juuri siksi en halua kulahtaneita ostaa kun niitä riittää ihan omasta takaakin. eli käyttövaatteet ostan edelleen uusina.

Vierailija

hyvännäköisiä ja -kuntoisia, värinsä ja muotonsa säilyttäneitä vaatteita. Sinänsä minulla ei ole mitään käytettyjä vaatteita vastaan, olen käyttänyt sukulaisilta ja ystäviltä saatujakin vaatteita, mutta kyllä ne yleensä ovat aika kulahtaneita uusiin verrattuna.

Uusimmat

Suosituimmat