Milloin tutkimuksiin? ov

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä mieltä olette, pitäisikö jo käydä gynen juttusilla, vai yrittää vielä rauhassa...?

Ollaan yritetty lasta 7 kiertoa, ei tosin aina kovin aktiivisesti johtuen miehen työajoista... Parin kierron ajan olen yrittänyt tikutella ovista, sitä löytämättä. Mielestäni kuitenkin olen tuntenut ovisoireita.

Kierrot mulla on olleet suht koht säännölliset: 29, 24, 29, 26, 28, 26, 29.

Ylipainoa mulla on jonkin verran, sitä yritän saada pois ja 5 kg on jo lähtenyt.

Meillä on 1 lapsi, pian 2 v. Sai alkunsa luomuna, tosin reilun vuoden yrittämisen jälkeen. Sen verran ehdittiin hakeutua tutkimuksiin, että todettiin että miehen siittiöt on ok ja mulla myös kaikki kunnossa.

Ikä vain vähän jo alkaa mietityttää, kun keväällä täytän jo 35...

Kommentit (3)

Vierailija

Jospa vaikka alkuvuodesta tilaisi ajan lekurille, jos ei tärppiä kuulu. Jos saisi vaikka vielä muutaman kilonkin pois ennen sitä. Onhan tässä vielä onneksi sentään muutama vuosi " lapsentekoikää" jäljellä, toivoakseni:)

Vierailija

Sinulla on kuitenkin ikää jo sen verran, etten usko sen " vuoden yrittämisen" rajapyykin olevan kohdallasi se parhain tai edes suotavin vaihtoehto.

Sinulla on kierto kuitenkin kohdallaan, ja jos hyvin käy, voisi ihan pienen lääkityksen turvin (esim Clomifen) tärpätä jo verrattain nopeasti.

Olen itsekin menossa gynelle (yksityiselle), sillä ongelmakseni on muodostunut liian pitkä kuukautiskierto. Miksi suotta kiusata itseään, kun minullakin on ikää jo 32v, enkä ainakaan enää nuoremmaksi muutu ja tiedän että ongelmaani on olemassa lääkettä :-). Meillä ei ole takana yritystä kuin 4kk, mutta kun ei ole ollut tässä välissä kuin yhdet menkat niin meinaa mennä hermot, kun ei saa edes mahdollisuutta yrittää.

Ei muuta kuin onnea yritykseen ja nyt vain lääkäriaikaa tilaamaan, ei siinä ainakaan mitään häviä...

Raakailija
Seuraa 
Liittynyt24.10.2004

Se on kuitenkin täysin normaali aika tulla raskaaksi. Tilastoista kun katsoin niin 7kk yrittämisen jälkeen vain 40 % yrittäneistä oli tullut raskaaksi. Kyllä se sun ikä varmasti kestää vielä 5kk. Kun kierrot ovat kerta säännöllisiä ja teidät on aikaisemminkin tutkittu, niin en näkisi syytä mennä vielä tutkimuksiin. Meilläkin tärppäsi vasta 9kk yrittämisen jälkeen ja minä olen kuitenkin vasta 21v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat