Voisitko olla miehen kanssa joka on raiskannut nuoruudessaan naisen?

Vierailija

mieheni kertoi raiskanneensa jonkun kaverinsa kanssa jonkun asunnolleen sammuneen naisen.. asiasta ei tehty rikosilmoitusta.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Lainaus:

Raiskaajien motiiveista vallitsee erilaisia näkemyksiä. Erityisesti feministiset tutkijat ovat esittäneet raiskauksessa olevan kyse ennen kaikkea vallankäytöstä ja uhrin kiduttamisesta ja nöyryyttämisestä. Eräät evoluutiopsykologit ovat Näin esimerkiksi arabimaissa, joissa raiskattu nainen saatetaan surmata suvun kunnian nimissä.

Harvoin naista tapetaan paitti jossain Kurdeissa. Olen itse arabian kielen ja islamin tutkija, joten tiedän tämän asian. Raiskaus on suhteessa harvinainen rikos arabimaissa, koska se tietää usein raiskaajalle kuolemantuomiota.

Vierailija

tämänkin asian sain vasta juuri äsken tietää. minusta tuntuu etteivät nämä pojat silloin ymmärtäneet että kyseessä oli raiskaus. He vaan käyttivät naista hyväkseen kun se ei vastustellutkaan (humalatila), jälkeenpäin mieheni ymmärsi että oikeasti he raiskasivat tämän naisen.

ap.

Vierailija

vaan seksuaalinen hyväksikäyttö. Raiskaukseen on aika tarkat kriteerit, vaikka yleensä ihmiset puhuvat seksuaalisesta hyväksikäytöstä tai seksiin pakottamisesta raiskauksena.

Toisekseen mielestni on ihan eri asia parikymppisenä kännissä porukan painostuksesta kavereiden kanssa panna sammunutta, kun väijyä metsässä tyttöjä ja sitoa puuhun ja raiskata.

Kolmanneksi vähän veikkaan ettei tyttö itse muista tapauksesta mitään.

Minut on raiskattu 15 vuotiaana, ja "seurustelin" kyseisen jätkän kanssa vielä pari viikkoa raiskauken jälkeen, kun en uskaltanut muutakaan. Tänä aikana hän mm. pakoti ottamaan suihin ym. Kun en vastaillut enää puheluihin niin kyseinen 30 vuotias mies vaani minua koululla, ja veti autoon päivittäin. Vihdoin lopetti.

Ja vieläkin on paljon estoja ja pelkoja tapauksesta johtuen.

Tuo on kyllä yksi niistä rikoksista, mikä pistäisi todellakin miettimään suhdetta.

Vaikka eihän sinun miehesikään olisi tuosta saanut kun sakkoja.

Itse voisin seurustella miehen kanssa, joka on nuorena käyttänyt hyväksi sammunutta, mutta en voisi seurustella miehen kanssa, joka olisi oikeasti raiskannut jonkun.

Vierailija

Mutta miehessä oletettavasti on hyviäkin piirteitä kun olet hänen kanssaan yhteen päätynyt. Kumpi painaa vaakakupissa enemmän: menneisyydessä tapahtunut raiskaus vai ne hyvät jutut mitä teillä on nyt?

Vierailija

Mies olisi ollut vankilassa. Ystäväsi, vanhempasi ja muut tutut tietäisivät, että miehesi on raiskannut. Edelleenkö olisit miehesi rinnalla?

Vierailija

Kerran olin juhannuksena telttailemassa ja näin kun yksi tyttö meni yhden jätkän kanssa telttaan. Alkoivat rakastelemaan kun teltta heilui ja lähdin pois paikalta. Kun tulin jonkun ajan päästä takaisin, niin teltasta tuli ihan toinen jätkä samasta kaveriporukasta "jälkiliukkailta". En tiedä kuinka monta siellä teltassa oli ollut. Menin telttaan ja tyttö oli järjissään, mutta ihan hirveässä humalassa. Vein tytön ensiapuun selviämään. Pojat olivat todella mukavan näköisiä, joista en olisi ikinä uskonut moista. Samoin tiedän, että monet kiltit ja komeat perheenisät ovat käyneet Tallinnassa maksetuilla naisilla.

En usko, että kykenisin olemaan enää oman mieheni kanssa, jos hänestä paljastuisi jotain sellaista, mutta vannomatta paras.

Vierailija

muuten joudut elämään asian kans koko loppu elämän. ja ehkä nyt tuntuu siltä et asia on ok ja mies kerto omasta suusta, mut SINUN mieli saattaa muuttua ja se vasta surkeaa on kun asia painaa ja elämän pitäis jatkua....

Vierailija

mutta itse hakeutuisin (parisuhde)terapiaan pohtimaan haluani jatkaa suhteessa, jos en itse osaisi asiaa pohtia selväksi. En tulisi netistä kyselemään neuvoja, koska näin vaikean kysymyksen ratkaiseminen edellyttää enemmän taustatiedon avaamista, esim. minkä ikäisiä olette nyt, kauanko olette olleet yhdessä, oletteko naimisissa, onko teillä lapsia, millainen suhde teillä on, mitä sinä ajattelet ja tunnet tapahtuneesta, entä miehesi (tarkemmin) jne.,?

Tällaiseen vastaaminen mustavalkoisesti on oikeasti helppoa vain toisen elämän kohdalla, "tosielämä" omalla kohdalla on aina monimutkaisempi.

Vierailija

Lainaus:

kanssa asuvat mammat nyt ovat?

Mutta miten se tähän liittyy, että mieheni on aiemmin ollut kovan luokan rikollinen MUTTA ei koskaan väkivaltarikollinen ketään kohtaan? Mieheni ei ole koskaan tehnyt pahaa naisille tai lapsille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat