G: Miten , missä ja kenen kanssa vietätte JUHANNUSTA?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minä+ mieheni+ 2 lastamme, siskot ja heidän miehensä. Äiti jha hänen miesystävä.

Grillaten ja kuulemma muut ottaa pari olutta/lonkeroa. Jossain vaiheessa liuetaan paikalta, jos/kun porukka humaltuu

Vierailija

Lainaus:

vai onko outoa?

Mökillä kivempi olla kahdestaan. AINA tullu riitaa sukulaisten kanssa. On siinäkin sitten juhannus.

Eikö mökki nimenomaan rentoutumista varten? kuinka voi rentoutua jos kokoajan joutuu kestitseen vieraiat?

MEILLÄ viinaan taipuvaiset sukulaiset ja sen tietää mitä siitä seuraa. Ihana rauha olla kahdestaan ja nauttia

Vierailija

Ei ole kukaan kutsunut meitä minnekään eikä meillä ole mitään paikkaa, minne kutsua ystäviä. Kerrostalossa jussin viettäminen ei nyt ole niin hääppöistä. Meitä ei kukaan kaipaa, olemme tällaisia luusereita, huonoja seuramiehiä ja ongelmaperhe, mulla vaikea sairaus ja lapsella ja miehellä AS-piirteitä (eivät sosiaalisia). Se siitä, pitäisi varmaan ruveta ryyppämään, että saisi vielä maksimoitua tämän kurjuuden...

Vierailija

menemme mökille varmasti jo torstaina, aattona seuraan liittyy ystäväperhe. Juhannusviikonloppua vietetään pitkän kaavan mukaan syöden, pelaillen, ehkä teemme pienen veneretken, löhöille, lukien jne. Lasten mentyä nukkumaan me aikuiset istumme terassilla punaviinilasillisten kanssa ja parannamme maailmaa. Ystäväperhe palaa kaupunkiin sunnuntaina, itse jään lasten kanssa varmaan vielä muutamaksi päiväksi mökille, varsinkin jos sää on hyvä. Tarkoituksena olisi vähän istutella lisää perennoja kukkapenkkeihin ja lukea monen monta kirjaa =)

Aah, tuskin maltan odottaa.

Vierailija

vai onko outoa?

Mökillä kivempi olla kahdestaan. AINA tullu riitaa sukulaisten kanssa. On siinäkin sitten juhannus.

Eikö mökki nimenomaan rentoutumista varten? kuinka voi rentoutua jos kokoajan joutuu kestitseen vieraiat?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat