Ostin tänään Lidlistä 2-vuotiaalle kengät.

Vierailija

Tosi tyytyväinen olen, eikä maksanu kun 7,99! Mä en ymmärrä, kuin joku voi maksaa joistain kylmistä goretexeistä noin pienelle niin paljon. Kyl halvallakin voi saada hyviä!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Jaapa jaa, ollaankin kavereiden kanssa pohdittu, et ostaakohan kukaan ikinä kenkiä lidlistä. No, selvispä tuokin.

Mitä varten pitäisi ostaa monet kalliit kengät, jotka menevät vain yhden talven??

Meillä on aina yhdet kalliimmat ja yhdet halvemmat, esim. Lidln kengät.

Katsos, kun kaikille se joku tietty merkki ole se elämän autuaaksi tekevä asia. ;)

Vierailija

Kato kun on useampi lapsi ja ostaa kerralla kunnolliset, niin on todennäköisempää, että parempilaatuiset kengät menevät vielä toisillekin. Köyhän ei kannata aina ostaa halpaa...

Vierailija

villaSEKOITEsukka, ei siis 100%villasukka, tai puuvillasukka. Näin jalkasi pysyvät lämpöisinä.

Gore on myös kosteudenpitävyydessä ihan omaa luokkaansa.

T.kenkämyyjä

Vierailija

Ihmettelinkin miksi muutamat nuorehkot äidit tuijottivat minua niin tuomitsevasti kun ostin illalla lidlistä 4 kegät, yhdet kaikille lapsille. Nuo lidlin tarvarat ovat ihan yhtä laadukkaita kuin markettin perustavara muutenkin. Joskus jopa saa tosi laadukkaita juttuja. Ne ovat sisään heitto tarjouksia eli tuskin lidl niistä voittoa juuri repii mutta saa samalla ihmiset ostamaan sieltä päivittäistarvikkeensa.

Kengistä... siellä oli nytkin useamman laatuista ja pienten lasten kengistä osa oli suomalaiseen jalkaan huonon mallisia eli kapeita ja jalan rintamuksen kohta matala. Pari mallia oli oikein hyvin ja niistä saikin molemmat pojat hyvät kengät. Isompien lasten kengät olivat kaikki erittäin tukevia ja hyvän mallisia. Tosin lidlin kengät saa yleesä ostaa kokoa isompana ja ovat kapeaa mallia mutta sopivat meidän lasten jaloille paremmin kuin tavalliset lättäjaloille suunnitellut eccot ym.

Minä olen äärimmäisen tyytyväinen kun sain 4 hyvät kengät 40 eurolla.

Vierailija

Ja siinä -yllätysyllätys - halpiskengät osoittautuivat lapsen jalalle paremmiksi, kuin kalliit merkit! Joten ei välttämättä ole niin, että kallis olisi lapsen jalalle paras.

Itse olen ainakin ostanut yhdet kengät lapselle Lidl:stä ja olin tyytyväinen.

Vierailija

16 sanoi ostavansa yhdet kalliit ja yhdet halvemmat. Eli eiköhän niistä ne kalliit ainakin jää seuraavalle lapselle.

En ole 16, mutta ärsyttää ihmisten puutteellinen sisälukutaito.

Vierailija

Aina olen ihmetellyt niitä, jotka sieltä kenkiä ostaa, mutta kerran kun käytiin herkkuostoksilla, katselin sitten niitä lasten (joku)-tex-kenkiä. Yllätyksekseni huomasin, että ne vaikuttivat tosi hyviltä. Oli tukeva kantakappi ja nilkan kohdalta tukivat hyvin jalkaa, sai kiristettyä tiukaksi nauhoilla ja tarralla. Ja pitäisivät olla vettä hylkivät. Melko pientä kokoa tosin olivat, että oli hyvä, että oli lapsi mukana sovittamassa.

Ihan hyvät kakkoskengät Vikingin Gorejen rinnalle. Ja varmasti ovat paremmat jalalle kuin jotkut putki-Kuomat, jotka eivät tue nilkkaa ollenkaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat