Canada Goose -takit...

Vierailija

Onko kellään? Onko liian lämmin Suomen olosuhteisiin? Ihan etelässä en asu.

Kommentit (10)

Vierailija

http://www.canada-goose.com/dealers.html

Onhan se kallis, mutta siinä on elinikäinen valmistajantakuu ja muutenkin takki moneksi moneksi vuodeksi. Ja olisi varmasti lämmin. Jossain Helsingissä en ehkä ostais, mutta täällä on niin kylmää ja tuulista, että palelen aina koko talven... Olen valmis maksamaan siitä, että pysyn lämpimänä. Ja takin ulkonäkö miellyttää enemmän silmää, kuin joku Joutsen tms.

Tossa kuva takista...

http://www.canada-goose.com/products.html

Lähinnä tuota expedition parkaa mustana ajattelin...

Vierailija

Ei ollutkaan niin pahan näköinen kuin muistin.

Ehkä sun kannattaa hankkia, jos teilläpäin on kunnon talvi. Tosin Helsingissäkin on aika kova tuuli talvellakin. Mä en asu kummassakaan, joten jätän väliin : )

Vierailija

On sen verran kallis (500¿) etten liian lämmintäkään takkia haluais, mutta tavallisissa palelen sen verran, että harkitsen ostoa.

Vierailija

Ostin canada goose expediton parka takin viime talvena ja voin sanoa, että on hintansa väärti.

Pyöräilin viime talvena töihin -25 asteen pakkasessa eikä paleltanut yhtään.

Mulla on myös joutsen artic untuva takki josta huomasin, että kovalla tuulella tuuli pääsee takista läpi ja jos sattuu samaan aikaan olemaan kova pakkanen niin ei tarkene ollenkaan.

Olen siis ollut canada goosen takkiin enemmän kuin vähemmän tyytyväinen, ostoa en ole katunut sekuntiakaan.

Vierailija
Vierailija

Ostin canada goose expediton parka takin viime talvena ja voin sanoa, että on hintansa väärti.

Pyöräilin viime talvena töihin -25 asteen pakkasessa eikä paleltanut yhtään.

Mulla on myös joutsen artic untuva takki josta huomasin, että kovalla tuulella tuuli pääsee takista läpi ja jos sattuu samaan aikaan olemaan kova pakkanen niin ei tarkene ollenkaan.

Olen siis ollut canada goosen takkiin enemmän kuin vähemmän tyytyväinen, ostoa en ole katunut sekuntiakaan.

Unohdin sanoa, että huppu on kiinteä ko takissa, siis cg takissa.

Joku kysyi sitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat