Perjantaina ekan kerran kolmeen vuoteen bilettämään!

Vierailija

MITÄ IHMETTÄ laitan päälleni?

Aikaa ennen lapsia (2v ja 5kk) pukeuduin farkkuihin ja kivaan, suht vartalonmyötäiseen puseroon.

Mutta nyt... kiloja on liikaa (160cm/83kg!) ja mikään ei mahdu päälle. Olen menossa tänään illalla shoppaamaan itselleni vaatteet bileiltaa varten. Mitä tällaisen pulleron kannattaa laittaa? Olen tosi isorintainen (E-F), perse on ok ja reisissäkään ei ihan kauheesti oo ylimääräistä, mutta maha on oksettava läskikasa. Korkokenkiä en ole ikinä käyttänyt enkä käytä, ja hameet & mekot on poissuljettuja. Housut siis.. millaiset? Ja mikä yläosa ? Mitkä värit kävis?? Tukka on pitkä ja tummanruskea, iholtani ristiverinen ja silmät vihertävät (kuitenki enempi siniset kuin ruskeat)

Olen IHAN pihalla nykutrendeistä ja oikein kirjaimellisesti "kotiäitiytynyt". Joten nyt, tyylilyylit, tulkaa apuun!

Kommentit (3)

Vierailija

kotiäiti, joka ei osaa neuvoa, mutta haluaisi tietää sitten miten biletys sujui. Itse en ole käynyt MISSÄÄN neljään vuoteen. Pidä mahottoman hauskaa!!

Vierailija

en siksi ettenkö pääsisi lapsilta, vaan koska en kehtaa kun olen niin lihava! En halua baariin ääliöiden arvosteltavaksi.. Pidän hauskaa sitten kun laihdun.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat