mitä mieltä olette bi miehistä

Vierailija

.

Kommentit (9)

Vierailija

halua että kukaan nainenkaan tekisi miehelleni ruokatunnilla mitään:) Että kyse ei ole niinkään siitä sukupuolesta vaan siitä, että haluan elää uskollisessa suhteessa, johon ei kuulu ulkopuolisia.

Vierailija

MINÄ! Olen valitettavasti törmännyt viime pikkujouluissa juuri vastaavanlaiseen mieheen. Oli aika kännissä ja vikitteli minua siinä yö myöhällä ja sitten jossian vaiheessa kertoili harrastuksistaan iltaisin. Siihen loppui minun kiinnostus!

Vierailija

sillä erittäin moni mies nykyään on ainakin haaveissaan bi, kun katselee gay palstoja ja chatteja monet miehet runkkailevat keskenään netticameran välityksellä ja kertovat kuinka mahtavaa on katsella toisen kalua ja muija on onneksi töissä ym. Onko se teistä ok vai ei? eli sallitteko tämän piemeän puolen miehellenne? Tämä nimittäin on tosi yleistä nykyään! Samoin runkkailut livenä ja moni tykkää imettää koska nauttii siitä niin paljon kun mies sen tekee ja onnistuu vaikka ruokatunnilla. Mies lähtee muka syömään ja käykin pussien tyhjennyksellä toisen luona joka taas haluaa imeä vaan! Tämä aika yleistä. Hyväksyttekö tälläisen jos saatte tietää?

Vierailija

Nykyään ehkä vapaammin ihmiset kertovat seksuaalisuudestaan.

Yleisesti ottaen en ole bimiehistä mitään mieltä - jokainen ihminen on oma persoonansa ja muodostan mielipiteeni persoonan mukaan, en jonkun yksittäisen ominaisuuden perusteella.

Vierailija

ja niin varmasti vastaavat kaikki, sitä ei varmasti epäile kukaan. Itse vapaana naisena uskon että moni mies kenen kanssa olen pyörinyt varmasti harrastaa tuota. En kyllä haluaisi oikeasti olla sellaisen miehen kanssa jos varmasti tietäsin.. olen ehkä sen verran vanhanaikainen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat