Voisinko panna siskoani?

Vierailija

Mielestäni voisin, koska; harjoittelimme sexiä yhdessä ollessamme pentuja n.15v-16vuotisia. Siitä on aikaa yli 15 vuotta ja olemme molemmat naimisissa tahoillamme, asumme melkein naapureina. Nyt meillä molemmilla on tieto siitä, että aviopuolisomme pettävät meitä!!! PETTÄVÄT!!! Jos me vähän " kostetaan yhdess" , niin se ei ole läheskään niin paha kuin OIKEA pettäminen. Se on sisarsolidaarisuutta, turvallisesti ja luotettavasti ja samalla paineita purkaen. Tarkoituksenamme on toteuttaa tää juttu nyt lauantai-iltana. Mielestämme emme toimi moraalittomasti, vaan vastuuntuuntoisesti. ootteko samaa mieltä? Hessu.

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä mä voisin harrastaa seksiä veljeni kanssa, ihan normaalia, no problem.

Muista vaan kortsu! ;D

Sitähän sanotaan että mitä serkumpi, sen herkumpi. Niin se sisko on sit varmaan tosi herkku :D

Mä oon sun puolella tässä!

Vierailija

Mä oon kanssas samaa mieltä, että et tee suurtakaan syntiä pannessasi siskoos, varsinki jo siskos nauttii siitä. Jos meillä olis normaali laki ,niin voisitte mennä avioonki, mut ku ei! Meil on niin vanhoilliset päättäjät, ettei ne tajuu nykymenosta mitään. Monis muis kehittyneis mais saa avioitua kenen kanssa huvittaa! Terv. kolmen lapsen äiskä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat