Jos ajatellaan, että isojen firmojen toimitusjohtajat ovat yläluokaa, olen tosi korkealta lähtöisin

Vierailija

Isäni on ison firman kakkosmies suomen päässä. Kyseessä on siis yritys, joka toimii useamman valtion alueella. Enempää en sano tällä foorumilla, muuten tunnistetaan.

Vanhempani ovat aina eläneet kuten tavikset, pieni, vanha omakotitalo monen mielestä " huonolla" alueella, ei rahoilla pröystäilyä tms, vaikka tiedänkin tuttava piiristä paljon huonommin ansaitsevia, jotka käyttävät kaiken aikansa siihen, että näytetään noille, että on " millä mällätä" , vaikkei oikeasti olisikaan. Myös meidät " lapset" on kasvatettu siinä valossa, että mammona on vain mammonaa, tärkeintä täällä on toiset ihmiset.

Koulutuksesta sen verran, että isäni on aivan tavallinen opistoinsinööri, sattunut vain olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Syy, miksi tällä asialla ei liikoja leveillä on se, että kaikki mitä mun vanhemmillani on, on hankittu omalla työllä, mitään ei oo saatu perintönä tms. Isäni on jopa suvun eka ylioppilas aikoinaan.

Elämänasenne taitaa teillä, hyvät av-mammat, olla ihan vääristynyt.

nim. perintöä odotellessa (oikeasti sillä ei oo mitään väliä, tuhlatkoon kaiken elinaikanaan, jos pystyvät)

Kommentit (7)

Vierailija

Tunnen joko vastaavasta tilanteesta lähtöisin olevan naisen tai sitten tunnen sinut :D Jos etu tai sukunimesi alkaa J:llä, olisi kiva vaihtaa kuulumisia.

Vierailija

Sen verran voin kertoa kaveristani näin anonyymisti, että taustat ivat hyvin samanlaiset, joskaan isän koulutuksesta en ole varma. Siinä perheessä rahaa käytettiin asuntoon, muttei lapsiin. Saivat toki mitä tarvitsivat, mutta kaverini ajoi vielä lukiossa ala-asteella saamansa polkupyörällä (joka oli ihan liian pieni)

Vierailija

En siksi, ettei vanhemmat olisi uutta ostaneet jos olisin pyytänyt, halusin ajaa sillä... Aina oon ostanu vaatteni kirppikseltä yms. Ei oo siitä kiinni etten ois rahaa saanu, jos tarve olisi ollut, Ei vain kiinnostanut.

Kun tietää, että on varaa, ei tartte näyttää muille...

Asunto, auto yms. mulle on kyllä ostettu ja arvostan sitä suuresti. En halua vaan leveillä asialla.

T: ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat