~PUOLUKOIDEN viikonloppu alkaa~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

[color=green]Hirvittävän kiirettä töissä eilen, en sit ehtinyt enää lueskella illalla pinoa loppuun. no nyt sit nakottanut tässä koneen ääressä jo pitkän tovin ja lueskellut eilisen ja tän päivän pinot. Nyt sit vähä vastailen...

Merineito: laitoit ett kävit kattelee vauvakirjaa siskolles. just yks päivä kattelin suomalaisessa kirjakaupassa noita vauvakirjoja. Anne Geddesin vauvakirja oli tosi nätti ja sillai tyylikäs, itse oon kyllä ihastunut siihen keltaiseen nalle puhin vauvakirjaan, mut sekin taitaa olla kaikilla. nyt törmäsin eka kerran tuohon anne Geddesiin...

Sit kyselit tuota häämatka paikkaa euroopasta...Aquakin kehui Italiaa ja yhdyn siihen täysin. ihmiset mukavia, ruoka kerrassaan ihanaaa ja ilmat hyvät. Itse olin keväällä 2002 Roomassa kolme kuukautta vaihdossa, tein siellä lasten ja nuorten harjoittelujakson... Rooma tietty ihana ja romanttinen kaupunki, mut sitä suosittelisin enempi jollekin toiselle reissulle kuin häämatkalle... Itse ehdottaisin sisiliaa. Käytiin siellä viikon reissulla tuolloin vaihdon aikana. Kierrettiin lähes koko saari ja ei voi sanoa kuin WAU! aivan ihania pikkukyliä ja rauhallista. Palermossa ja siinä taorminassa tietty enempi turisteja...mut todella kaunis ja viehättävä mafia paikka =)suosittelen lämpimästi kaikille.

LUNA: Onko kaverin vaavilla nyt sit kaikki hyvin kun synty vähän aikaisemmin?? kateus iskee aina itsellenikin kun vauveleita näkee, mut saadaan ne omatkin nyytit vielä syliin =)

Sit tosta naimisiin menosta. Meillä mies haluis erota kirkosta. Mut oon sille sanonut tylysti, ett sit kun ollaan menty naimisiin niin sen jälkeen saat mun puolesta tehdä mitä tahansa, mut oon aina halunnut kirkkohäät, eikä maistraatti vaihtoehtoa mulle edes ole olemassa!! kuulostanko ihan karmeelta pirttihirmulta?? heh. Mut oikeesti, ei se elämä voi olla siitä parista vuodesta kiinni. Kirkkoon hänelle pitää varmaan laittaa korvatulpat, koska ei kuulemma haluu luvata mitään jumalan silmien edessä...blaa. mut minä pidän edes siinä asiassa pääni.

Leijonalle pahoittelut menkoista...toivotaan ens kerralla parempaa onnea =)

Lumiina: vie sille keljulle anopille vaikka männyn oksia synttärilahjaks, yhtä piikikkäitä kuin hänkin =)

Ilonalle lisäisin vielä sen ett se cocillana on siis ärsytysyskään, ite meinasin rykiä keuhkot pihalle ja tuntu ett happi loppuu kun se kohtaus tuli. sen panacodin kans kun ottaa salmiakkia niin tehoo myös hyvin!

Hui oikeesti alkaa jännittää, nyt kp 30/30-32 ja menkoista ei mitään tietoakaan. tänään on turvottanut vatsaa ihan hirveesti ja tuntuu ett siellä ois rantapallo. tissit ei oo edelleenkään kasvanut =( eikä oo järin kipeetkään...huomenna ajattelin testata kädet vapisten, kun ois taas illalla velipojan synttärit ja ehkä pienimuotoista biletystä... Onko tää ihan normaalia, ett pelottaa, kun koko ajan puhunut ett haluis vauvan ja tottakai haluunkin, mut sit miehen reaktio enempi jännittää jos plussaisinkin. entä jos oiskin hänelle ihan hirvee järkytys...

tulipas kirjoitettua ja vuodatettua...

Golda

Vierailija

Hei kivoja juttuja voi lukea taas täältä... tai no... Mun mies on kanssa päättänyt, että hän haluaa naimisiin ja sitten lapsi. Asiahan minua ilahduttaa kyllä, mutta luulenpa, että haluaa asioita vaan viivytellä :) Ja minä haluaisin pienet häät ja hän haluaa sitten ne prinsessahäät?? Taitaapa tietää, että ne maksaa sen verran, että ei ihan heti semmoiisia raapaista kasaan. Onpa se ovelaksi ruvennu. Eli siis saman asian kanssa painimme täällä... Mitä jos alkaisimme jonkin kampanjan: vaikka rakkaus antaa periksi siis nyt naimisiin ja lapsi kiitos :D Minä tässä tätiä odottelen alkavaksi tänään tai huomenna...ja päätä särkee :(

Viikonloppuja!

Nyt töihin -->

Vierailija

eipä oo tullut tätiä ei...=)

vatsassa välillä nippailee, mut taitaa olla nyt enempi jännittämis kipua, kun oon sellainen mahalla stressaaja. tänään siis kp 32/30-32... mut nyt kattoo bb:tä. tuun kyllä heti ilmottelee jos/kun jotain suuntaan kautta toiseen tapahtuu.

voi piinausten piinaus

G =)

Vierailija

[color=green]Tämä viikko on ollut erikoinen, niin kiireinen etten ole kerinnyt vauvajuttujakaan liiemmin miehelle puhua... Ens viikolla varmasti korjataan asia! Aika tuntuu nyt vihdoin menevän nopeasti, ennen jokainen päivä oli tuhannen pitkä, mutta sen jälkeen kun hyväksyin vauva-aikataulun ja ymmärsin että mies odottaa sitä myös mutta omalla hiljaisella tavallaan, niin aika on ruvennut menemään nopeammin =o)

[b]Leijona:[/b] Otan osaa tädin saapumiseen! Toivottavasti ens kierrossa tärppää!

[b]Lumiina:[/b] No voi tuota sun anoppia... Kuulostaa tosi raivostuttavalta! Onhan tässä anopeista ollut puhetta ennenkin ja mullekaan ei niin kovin mieluinen tuo oma anoppi ole. Siis on tosi mukava mulle mutta jotenkin tulee just sellanen olo, että äiti on pojan elämässä ykkösnainen, eikä sitä ohiteta millään. Siks ootankin kovasti sitä raskautumista, tuntuu että ehkä sitten minä muuttuisin ykkösnaiseksi kun tulis äiti minustakin. Näin kuvittelen. Koitahan kestää Lumiina! Mulla meni itsellä vime reissu tosi mukavasti kun yritin ottaa rennosti ja olla hermoilematta kaikesta mitä anoppi sanoo. Ja näköjään voi siis omalla asenteellaan asioita mukavuuttaa.

[b]Ilonalle:[/b] Tuo etikettilelu oli aivan ihana! Mun tekis mieli heti rynnätä ostamaan sitä! Toivottavasti yskäsi paranee!

[b]LUNA:[/b] Jaksuja! Semmoistahan se on. Ei sitä aidosti voi iloita muiden vauvoista, kun oma elämäntilanne on tämä... Mutta kyllä se vauva vielä teiänkin elämään tupsahtaa ja ehkä sitten joku on kateellinen teille!

Ihanaa perjantaita ja viikonlopun alotusta kaikille!

Vierailija

Olet varmasti todella pettynyt, kun ehdit jo kuvitella kaikenlaista. Toisaalta onhan vielä toivoa niin kauan, kuin kuukautiset eivät ala. Voihan olla, että testi ei näyttänyt plussaa näin aikaisessa vaiheessa. Onko miehesi yhtään innostunut mahdollisesta plussasta? Voisitko saada hänet mukaan kuumeilemaan ja tuplaamaan, jos alkaakin uusi kierto?

Vierailija

kiitos vain rohkaisusta. juu, järjestävät ongelmia. ja mä kun luulin että mun työllisyys ja uusi koti oli ne ongelmat, taitaa tahallaan keksiä uusia viivästyksiä.

niin kyllähän sitä vielä ehtisi hyvin järjestää, varsinkin kun kirkossa ei naimisiin olla menossa. mies ei tahdo ja siihen mun on kai taivuttava. mutta tuntuisi jotenkin ikävältä pitää omat juhlat heti veljen jälkeen. jotenkin tuntuisi että vie sitten hohdon heidänkin juhlista jos niitä alkaa liukuhihnalla tulemaan.

toisaalta, en kai voi elää elämääni siskon aikataulujen mukaan. itsepä on lähtenyt reissuun. mutta silti tuntuisi pahalta juhlia ilman toista puoliskoani.

pienet häät varmaan joka tapauksessa tulossa. sitten kun on tulossa.

pitänee kuitenkin alkaa tuota ukkoa suostuttelemaan siihen että kihlat riittäisi ja naimisiin sitten vaikka ekan ja tokan vekaran välissä.

vähän romanttisuutta vois pistää mies peliin...

pitää alkaa työstämään tuota pienet pikahäät ideaakin.

Vierailija

aamulla sit ennen töihin lähtöä ja negaahan se näytti, menkkoja ei silti oo vielä näkynyt, eikä oireitakaan. jos nyt alkuviikolla vielä ilman vuotoa, niin pitänee testailla uudestaan, siis todella piinallista!!! Mulla ei oo kuitenkaan kertaakaan mennyt kierto yli 33: n päivän. Mites Miitsu sä plussasitkaan...heti kun ois pitänyt alkaa vai??

Eilen mies oli jo paniikissa, ett rupeis nyt ne puolukat tippuu sieltä...tietää varsin hyvin ett me ollaan puolukoita, yritti olla vissiin sit hauska tai jotain... testejä on onneks valmiina muutama, joten jospa olikin väärä hälytys toi tän aamuinen. tulee kyllä iso itku kun ajattelen jo ett masussa vauvan alkio...ja sit jos täti tuleekin.

voi himskatti =(

kaikki taitaa olla viikonlopun vietossa kun pinossa hiljaista...

G

Vierailija

Onneksi ehdin töissä yöllä sen verran nukkua ettei ole aivan totaali kooma päällä... ja pääsin ilman onnettomuuksia kotiinkin saakka, autokin on jo huollossa.

Luna: samaa se munkin mies vinkuu.... tai ainakin vielä jokin aika sitten se oli vakaasti sitä mieltä että ensin naimisiin ja sitten vauvoja, tosin sillä ei tunnu olevan kiire tehdä kumpaakaan. Ja nyt viime aikoina se ei ole juuri kommentoinut häistä tai vauvoista mitään. Mulla ei nyt oikeestaan ole niin väliä, tavallaan olis kiva menä naimisiin ennen vauvoja ja raskautta niin vois rauhassa lähteä häämatkalla ja niin pois päin, mutta kai sitä nyt voi matkustella ilman häitäkin ;-) Luulenpa että meille käy niin että toivon mukaan jossain vaiheessa raskaudun ja mennään sit naimisiin ennen kun vauva syntyy tai voishan sen hoitaa vaikka ristiäisten kanssa samaan aikaan. Mä haluaisin tietenkin ihan oikeat häät ja sen ihanan valkoisen puvun ja niin pois päin, mutta nyt koko ajatuskin tuntuu jostain syystä tosi kaukaiselta.Sinänsä aika hassua, ollaanhan me oltu jo 2v kihloissa niin että kai sitä pitäis jo alkaa ajatella, mutta ei jotenkin nyt energia, aika (ja rahat) riitä pippaloiden järjestämiseen. Ja sitten on vielä tää vieraslistaongelma... kumpikaan ei halua kovin isoja häitä, mutta mies on sitä mieltä että häät on sukujuhla, mä taas haluan kaverit mukaan, ja jos kaikki kutsuu kenet haluaisi, niistä tulisi väkisinkin aika isot juhlat. Ehkä se on se suurin hidaste suunnittelulle.

Taidanpa lähteä jumppaan...viikonloppuja!

Vierailija

Tallinnan matkaaja on kotiutunut eilen rankalta reissulta: kyyneliä o vuodatettu koska miehen eno kuoli hetkeä ennen lähtöä: oli miehelle aika läheinen ja nuori ihminen joka kuoli oudossa tapaturmassa... On aika omituinen olo edelleen, tämän suhteen. Miehen kanssa nimittäin pohdittiin että hänen isä kuolemasta 9kk syntyi veljentyttö ja nyt tulis melkee sama aika meidän pikkuisen syntymään?

GOLDA: mulla tuli haamu päivä sen jälkeen kun menkkojen ois pitäny alkaa ja 4päivää myöhemmin plussa: toivoa siis on vielä jos menkat ei oo alkanu!! tsemppiä piinailuun!!

Häistä sen verran että täällä ei vakavasti olla asiasta puhuttu, leikillään että talvella mentäis: ihan jopa sukulaisten kuullen. Mutta saattaapi olla että ristiäisten yhteydessä tai sitten joskus... ei mulla oikeestaan enää oo mitään väliä sillä milloin.... toisaalta ois ihanaa että oltais naimisissa vauvan syntyessä... Huomaa varmaan että mulla on tosi varma olo siitä että tää vauva on meille tarkoitettu! Täytyy vaan pitää peukkuja että kaikki menee hyvin!

Nyt taas poistun: oon alkuviikon poissa koneenääreltä joten nettipimento jatkuu!!!!

Hyvää loppuviikkoa/alkuviikkoa kaikille!!!

Miitsu 6+0

Vierailija

[color=purple]Kiitos [b]TIITIKKÄ[/b] taas vinkistä. Voisin kokeilla tuota 36 silmukkaa niihin tossuihin. Eihän se oo ku 4 s vähemmän kuin tuossa tossujen ohjeessa mutta silti. Mä en tarkkaan tiiä mitä toi mun yks lanka on. Löysin sen kaappien kätköstä ja koska se on saman väristä ku se äippäpakkauksen haalari niin aattelin et siitä sais asuun sopivat tossut ;) Oiskohan sitä 50g jäljellä vielä...? aika ohutta se kyllä on, että saas kattoa riittääkö se. Tosin voishan tossuista tehdä ihan hyvin kaksi väriset. Laittasin vaikka sitä valkoista pirtaa siihen myös.

[b]GOLDALLA[/b] onkin jännät paikat siellä nyt :) Voi että kun en menkat nyt tajuaisivat pysyä poissa! *plussasäteitä* Oispa ihanaa jos nyt toinenkin puolukka plussais tässä kuussa! Mitä luulet miehen sanovan jos pieni vauvanalku masussa nyt ois?

Ihanaa kun ei tartte huomenna raahautua töihin! Saa nukkua pitkään ja hommata mitä huvittaa. Kyllä syysloma on sitten poikaa! Pullat onnistui muuten hyvin :) Tein sellasen uuden ohjeen mukaan takinan, joka on vähän kevyempi kuin tavallinen pullataikina. Ihan maistuvia tuli, vaikka rasvaa ja sokeri tulikin vähemmän. kehtaa jopa vieraillekin tarjota ;)

Mukavaa viikonalkua, JJ rv 24+5

Vierailija

[color=purple]Mulla pitää siis vähentää niitä silmukoita. Kuinkahan paljon uskaltas? Oisko kellään tietoa/ehdotuksia?

Kuinka paljon lankaa niihin muuten kuluu?

Vierailija

eipä sitten muuta kun kylkeä kääntämään.. no ei vaan.

kaippa tässä tänään pitäisi saada jotain aikaseksikin. ja illalla siten katsomaan sitä vaavia.

ihanaahan se on että ystävät saavat vauvoja, niin voi sitten käydä niitä hoivaamassa omaa odotellessa.

viikonloppuna kirjottelen työhakemuksia, jos vaikka onnistuisi saamaan tälle elämälle jotain suuntaa sillä saralla.

mutta nyt taas gradunkimppuun.

hauskoja viikonloppuja ja reissuja niille jotka reissuun pääsee!

luna

Vierailija

[color=green]Minä haluan ehdottomasti sen päivän prinsessana vaikka sitten pienet häät oliskin. Kesän suhteen en ole aivan ehdoton, mukava aika olis vaikka ihan alkukesä/kevät tai loppukesä/syksy. Mutta kirkkohäät luultavasti haluan vaikkakin se tarkottas sitä että minun itse pitäis sitä ennen liittyä kirkkoon.

Miten se on, onko jollakin tietoa, tarviiko molempien kuulua kirkkoon? Ja toisekseen, voiko kirkkoon liittyä käymättä paikan päällä missään? Tässä taannoin kun olin tosi tosi masentunut ja epätoivoinen niin en keksinyt enää mitään muuta mikä auttais kuin kirkkoon liittyminen ja päätin että nyt liityn, jos vain se onnistuu käymättä paikan päällä. Laitoin sähköpostia omaan seurakuntaa ja kysyin asiasta niin vastaukseksi tuli että käy siellä ja siellä klo.8-16 tmv. Eli täysin mahdoton kun olen eri paikkakunnalla töissä enkä koskaan siis voi hoitaa asioita arkisin tuohon aikaan...

Vierailija

Leijonalle pahoittelut tädistä tähänkin pinoon. Hyvät mahikset sulla kuitenkin on raskautua, kun miehesi unohtelee niitä kumeja. Meillä ei sellaista hekumaa ole vielä nähty eikä varmaan nähdäkään, että kumit jäis...

Häistä: Me mentiin aikanaan maaliskuussa kihloihin ja heinäkuun alussa naimisiin. Saatiin Vanha kirkkokin haluamallemme päivälle, tosin siksi kun joku oli peruuttanut. Hääjuhla pidettiin Vanhan kirkon seurakuntasalissa, joka ei maksanut mitään ja tarjoomuksina oli pikkusuolaista ja kakkukahvit. Olin prinsessana ja vieraitakin oli yli sata, mutta halvalla päästiin, kun tehtiin paljon itse, tilat olivat ilmaiset, hääautona oli appiukon uusi mutta tavallinen auto jne. Hääyöksi mentiin Silja Serenadella Tukholmaan ja takaisin, varsinainen häämatka piti tehdä talvella, mutta rahat kerkisivät mennä muuhun :( Ollaan kyllä käyty jenkkien kiertomatka kahdestaan, mutta oltiin yötä sukulaisilla ja ystävillä, joten ei sekään varsinainen häämatka ollut. Nyt meidän piti mennä jonnekin juhlimaan 10-vuotishääpäivää, mutta niin vaan jäi sekin tekemättä kun kuopus on vielä tississä kiinni. No, ehkä ensi vuonna ;) Nyt jos menisin naimisiin olis kiva pitää talvihäät, mutta pitäis ehdottomasti sataa suuria lumihiutaleita ja kirkossa olis pelkkä kynttilänvalo...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat