*** TRUPLAT PERJANTAIPINOON *****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

mutta sit ne sanoo ettei noi oo sun,oot jostain pihalta vaan mukaas haalinnut=)

siis iloinenhan mä olen kun olen, hmmm, nuorekas.pienikokoinen.lapsenkasvoinen.

mutta on tilanteita kun haluaisin olla sellainen varteenotettavan näköinen ja oloinen 3kymppinen.

liian usein saan todistella että kyllä,nämä kaikki on minun omiani,ei kenenkään muun.ja etten nyt ihan niin nuori ole kun aatellaan.

plääh!

palstaterroristi taas,L

Vierailija

Onkohan se vain tämä harmaa sää vai olisko hemppa ottanut ja romahtanut yhtäkkiä pohjamutiin..? Minua väsyttää ihan simona ja tämä on tämmöistä pohjatonta uupumusta, niin kuin alkuraskaudessa. Massukin tuntuu yhtäkkiä hirveän isolta ja on joka paikassa tiellä. Niveliä kolottaa ja vali-vali-vali-vali...

Sorry, katoan saastuttamasta " huonopäivä-fiiliksilläni" !

Pirtsakkaa viikonvaihdetta Truplattimille! Kyllä kai tämä omakin olo tästä taas kohenee.

Vierailija

Täälläkin aivan kamala yö takana. Tää hemmetin holteri herätti mut 10000001 kertaa yöllä mitatakseen mun paineita. Ja joka kerta säikähin herätessäni siihen surinaan joten paineet varmaan katossa ja syke huipussa ;D Poikakin kömpi aamuyöstä viereen ja koneen mitatessa meinasi aina herätä joten mä sitte suosilla siirryin pojan sänkyyn nukkumaan -> voinen sanoa että hieman lyhyt on sänky äiteelle vaikken pitkä olekkaan ;) Siinä viimein ku oli jo taas nukahtamas tyttö tuli pyytää lääkettä -> kurkku kipee ja nyt niiskuttaa. Niin se vain löysi meillekin tiensä nuo pöpöset, plääh...

MIRULII, alkaa toisaan näyttämään todella HYVÄLTÄ nuo sun kp:t ja vieläkin ilman tuhruttelua, IHANAA, todella todella =))) Pojalle pikaisia paranemis säteitä ~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♥

JELLONA, mustakin nuo etelänmaalaiset hautausmaat on ihania ja yleensäkin aika jännittäviä -> hautuumaat siis. Sullahan on ainakin kuvassa vielä ihan siro masu. Mullakun tosiaan ollu aina aivan valtavan valtava ;D Tsemppiä pomon edessä ;) Hyvin kaik menee.

NEKKU, kiitos runon pätkästä :)

HÖNTTÄ, kylläpä sulla vilinää tosiaan siellä sitte riittää. Mulla taas tänä aamuna tuntuu et kuinka ihmees selviän kolmesta ku 2 tekee nyt tiukkaa ;DD Mutta kyllähän aina kaikki järjestyy joten murheet syrjään ja etiä päin vaan :)

Mulla muuten taas illasta asti ollut sellaisia menkka jomotuksia alavatsalla et olen varma et menee kesken *hieman pelottaa* Ja nyt kun aamsuta ei tee ees pahaa, kuten muina aamuina on tehny ellei o syöny... Olispa äkkii se eka ultra...........

Nyt aamupalalle viimein..

M 4+5

Vierailija

tuli vaan sellainen fiilis, että ne äidit jotka laittaa lapsensa hoitoon pienenä niin heidän rakkauden määränsä ei sitten ole niin valtaisa kuin niiden, jotka ovat kotona lastensa kanssa sinne myöhemmälle iälle... tällaista tämä nettikeskustelu on - väärinkäsityksiä siis tulee:)

Vierailija

Ja taas oon äitin riesana täällä netteilemässä. =) Täällä satoi tänään jo ensilumi,joten piti talvirenkaat vaihtaa jo! Ja taas nukuin 11 tuntia, ei tuu mitään.. Ja nyt jo sen verran luppasee, että päikkyjen aika. (Oireita oireita!!;))

SOFFU: Ihanaa ku mieskin heti aivan ilostu,joskus ne ottaa vaan niin viileesti kaikki että ei niiden tunteista saa mitään selvää!

MARIEELA: Varmastikki vaan jotain mitä lie raskaus-kipuja ne on! Elä ala stressaamaan, kun nautit vaan masuasukista!

JELLONALLA oli jo ihana masu. Oikein pieni ja nätti. =) Ja kiva et sait kerrottua pomolle..

MIRULII: Paranemisia poitsulle!! Lapset on kyllä usein uskomattoman virkeitä kipeenäkin, ite tosiaan kuoleman oma jo kun mittari näyttää 37!;)

PIIPAA: No voi keppihevonen sitä tätiä!!!!Toivottavasti keksitte miten saatte vähän yhteistä aikaa, uskon kyllä että teille vielä lapsi suodaan.

Mulla vihloo välillä aina alavatsaa ihmeellisesti, ei ole ennen menkkakivut tällasia ollu. Ja tuntuu että kun hyppää tms. niin se tuntuu vaan paremmin, tai aristaa vähän. (Oireita oireita;)) Mutta huomenna palailen taas, nyt pitää lähtee kotiin päikkäreille. Hauskaa viikonloppua!!!!!

Vierailija

Mäpä viilaan. Kirjoitit meinaan osan mun tekstistä ja sitä myöten mun sanat vääristyivät ilmeiseti sun mielessä pahoiksi?? Ainakin sellaisen käsityksen sain sun kommentista.

Lueppa uudestaan ;D

Mainitsin ettei EHKÄ raaskikkaan niin helposti laittaa hoitoon. EN sanonut etteikö voisi laittaa hoitoon. Aika iso ero, eikös?

Kokemuksesta väitän ettei se ole niin helppoa [u] välttämättä [/u] ennen kuin sen ensimmäisen lapsen saa ja kokee miltä se tuntuu, se hoitoon vieminen ja muutenkin ero omasta lapsestaan. Ja tätä yritin edellisessäkin viestissä tarkoitta, en siis sanonut mitenkään pahalla, ok?

Marieela: en nyt halua viilata, mutta jännästi kirjoitit tuon ' rakkauden määrä on niin valtaisa, ettei voi hoitoon laittaa' . No, en rupea kommentoimaan sitä enempää.

[/quote]

Vierailija

aina ennen oon lasten välissä käynyt töissä,noin suurinpiirtein aloittanut kun muksu ollut 1,5v.

mutta nyt ajattelin pysyä kotona ja jos vaikka saisin sitten vauvan kun tää nuorin täyttää 3v niin voisin jatkaa kotona oloa=)

itseasiassa on lähes mahdoton ajatus että nyt lähtisin töihin.se ei olisi hyödyksi kenellekkään!

mutta joskus sitten.jos vaikka lukis itselleen uuden ammatin.monta vuotta haaveillut kätilön ammatista.(miksiköhän ihmeessä???)mutta se opiskelu!eikö omakohtainen kokemus riittäisi ammatin harjoittamiseen;)

vähän aiheen ohi,sori!

L+5

Vierailija

Enpä sitten ehtinytkään eilen enää koneelle, kun jäätiin miehen kanssa auttamaan äitiä. Sillä oli muutaman kinkkinen " miesten homma" huushollissaan ja tarvitsi vävypojan apua.

Tosiaan, en sitten eilen laittanut postiin kuin tuon masukuvan. Jostain syystä en saanut liitettyä viestiini kuin yhden kuvan, vaikka tiedostojen koon puolesta olisi pitänyt saada laitettua ainakin kolme kuvaa. No, onpahan edes tuo masukuva kun te muutkin olette niitä niin ahkerasti laittaneet.

Tänään mulla on Suuri Päivä! Aion tänään kertoa töissä masuasukista pomolle. Masua alkaa olla jo tooosi hankala piilotella, niin pakko paljastaa jo nyt. Vielähän mä olisin voinut salaisuutta pitempäkin säilyttää, mutta toisaalta onhan se jossain vaiheessa kerrottava kummiskin... Hassua kuinka näinkin normaali asia voi jännittää näin paljon :) Aamulla tungin naaman täyteen meikkivoidetta etten ihan paloautona pomolle asiaani sitten selosta :D

JOHELLE; me löydettiin tuo kuvan hautausmaa ihan sattumalta. Ja heti piti mennä tutkimaan;) Tuolla oli kans valokuvia hautakivien päällä ja hautausmaata ympäröivissä seinissä sellaisia laattoja, joissa luki perheiden nimiä. Oli mielenkiintoista nähdä täysin erilainen hautausmaa mitä täällä Suomessa.

Missä vaiheessa EMMASANNALLE noita viikkoja noin paljon on tullut??? *pää pyörällä*

Huomenna lähdetään kavereiden luo JKL:ään yöksi. Heille on tulossa vauva marraskuussa, joten päätettiin viettää vielä yksi ilta neljästään ennen vauvan tuloa. Samalla käydään laattakaupoissa etsimässä kylppäriin uusia laattoja. Ei me niitä vielä osteta, mutta tutkaillaan valikoimaa. Samalla pitäisi katsoa myös ideoita kylppärin kalusteisiin. Kivaa päästä taas kotia laittamaan... tosin meinaa ideat loppua kesken kun ei kumpikaan olla mitään luovia ihmisiä... täytyy siis yrittää katsoa mahdollisimman paljon valmiita malleja josko sieltä oma löytyisi.

Nyt taas töiden pariin. Mukavaa viikonlopun odotusta!

Jellona rv 20+4

Vierailija

Kiitos ihanasta iltakevennyksestä!

Nyt on hyvä mennä nukkumaan, väsyttääkin jo ihan kamalasti!

Tänään taas vain tällainen lyhyt viesti, hohhoijaa!

Plussasäteitä kaikille niitä kaipaaville.

matteusk, joka miettii, miten ihmeessä jaksaa maanantaista lähtien käydä töissä, kun tämä lomailukin ottaa voimille;)...

Vierailija

Edelleen flunssa jyllää ja olo on aika kamala. Varsinkin tämä kurkkukipu ärsyttää, kun ei pysty oikein syömään mitään. Toisaalta on kiva, että pystyn tänäänkin lepäämään kunnolla.

Illalla mies tulee vihdoinkin kotiin. Täytyy varmaan vähän siivoilla ennen sitä, ettei mene taas koko viikonloppu siivotessa. Toivottavasti olen illalla jo paremmassa kunnossa, että jaksaisin lähteä miestä vastaan lentokentälle. Muuten joudun lähettämään anopin vastaan.

Jellonalle tsemppiä! Varmasti kaikki menee hyvin ja pomo suhtautuu ihan kivasti asiaan. On varmaan helpottavaa sitten, kun ei tarvitse enää yrittää salata raskautta.

Piipaalle pahoittelut! En osaa kyllä sanoa mitään siitä seuraavasta kierrosta, mutta ihan varmasti sinullekin tulee pian plussaa.

Ihania uutisia Talvikilal. Nyt saat taas hetkeksi huokaista helpotuksesta. Hyvä, että olet päässyt näin tarkkaan seurantaan, jossa varmasti huomataan, jos on jotain ongelmia.

Vierailija

[b]Hönttä:[/b] Tervetuloa munkin puolesta! Mua nauratti toi sun kuvaus " häntä pystyyn vaikka nuppineulalla(?)" :D *reps*

[b]soffu:[/b] ihana sun mies! Mä mietin kans aina hienoja keinoja miten kertoa sille raskaudesta (isovanhemmille ne onnistui). Mun piti ostaa joku vauva-aiheinen kortti ym. Loppujen lopuksi tein sen testin missä viiva näkyi hänenkin mielestään Sellon kirjaston vessassa ja soitin äkkiä miehelle, että " älä lähde kotoa mihinkään" (oli menossa jonnekin), " nyt sunkin on pakko nähdä tää viiva" . Juoksin hirveää vauhtia junalle ja vahtasin tikkua puolet matkasta. Harkitsin oikeasti kysyväni joltain ohikulkijalta, että " näätkö sä?" :D Tulin kotiin ja lykkäsin tikun sen käteen. Siinä mun mahtava kertomistapa;)

Vierailija

ostin vähän isommat rintsikat - ne on aika venyvät ja menevät varmaan ainakin jossain vaiheessa. En varsinaisesti mennyt niitä ostamaan, mutta sovitin sitten samalla kun muitakin vaatteita. Ja uikkarin ostin myös. Kyllähän imetysliivit kannattaisi kait ostaa vasta pari viikkoa ennen laskettua aikaa, mutta onpahan nyt ainakin yhdet varastossa.

Marieela: en nyt halua viilata, mutta jännästi kirjoitit tuon ' rakkauden määrä on niin valtaisa, ettei voi hoitoon laittaa' . No, en rupea kommentoimaan sitä enempää.

Vierailija

Ja kiitos tervetulotoivotuksista ;D Koitetaan olla ahkerasti mukana,sen minkä täältä ehdin. Onhan tää melkoista vilinää toisinaan,mutta toisaalta lapsistakin on paljon seuraa toisilleen ja viihtyvät hyvin leikeissään,kunhan äitee vaan pitää silmällä.

Talvikki: juurikin siitä(Hönttä&Toippari) nimim. tuli... ovat niin hauskoja nuo tampereenkiäliset uutiset!

Jellona: Mitäs pomo tuumasi??? Muistan,kun ite joskus jännäsin ihan hirmusti,ku piti kertoo,että meille olis tulos kolmas ja sit kun sain sen lopulta kakisteltua ulos,niin pomopa onnitteli " kaksin käsin" ... meni hyvät jännäämiset ihan hukkaan :D

Leanna: Toivottavasti pikkuinen paranisi,jotta pääsisitte reissuun!

Kiitos esittelypinon nostosta,täytyy lukea se toisella kertaa,nyt aamupuurolle.

H&viisikko

Vierailija

emmasanna: Ostitko ihan samankokoiset imetysliivit kun sulla nyt on vai otitko kasvunvaraa? Munkin pitäis ne kohta hankkia, mutta en nyt oikein tiedä minkä kokoiset ostan. Rinnat nimittäin pysyneet raskauden ajan suurinpiirtein samankokoisina, mutta muistan aiemmilta kerroilta, että maidonnousu sitten kasvattaa niitä... Mutta ehdottomasti haluan omat liivit sairaalaan mukaan, koska ne sairaalaan " imetyshökötykset" on aivan järkkyjä!!! Ne on kuin jotkut lehmän utareliivit, joten niitä en päälleni laita.

mirulii: Joo, massu aika muhkea ja musta tuntuu, että tosiaan ainakin esikoista odottaessa maha oli näin iso ihan lopussa... Jännä nähdä mihinkä mittoihin tässä vielä venytään;-)

~~Kovasti paranemista pikkumiehelle~~

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat