Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pukeutuminen

Vierailija

Mua sitten vituttaa suomalaisten miesten " vaatimus" että naisten pitää pukeutua naisellisemmin; korkokenkiä, hameita, asusteita...

Ilmeisesti sellaiset miehet eivät ole kokeilleet kävellä korkkareilla mukulakivikadulla, tai ottaneet huomioon Suomen sääolosuhteita. Tai sitä, että naiset eivät viitsi panostaa pukeutumiseen ainakaan niiden möhömahaisten verkkaripellejen takia (jotka useimmiten näitä valittajia ovat).

Miten sinä pukeudut? Mitä miehesi pukeutumisestasi ajattelee? Oletko kuullut joltakin muulta (kuin mieheltäsi) vaatimuksia pukeutumisesi suhteen?

Nimim. nahkarotsi, farkut ja bootsit.

Kommentit (11)

Vierailija

farkkuihin, korkkareihin ja t-paitaan/paitapuseroon/villatakkiin. en oikein osaa kävellä muissa kuin korkokengissä joissa korkoa on n. 3-5 cm. ne ovat mielestäni oikein mukavat jalassa ja saavat ryhtini näyttämään ylväämmältä.

töissä käytän jakkupukua (hameella tai housuilla) mutta meillä onkin käytössä työvaatteet joita ei voi muttaa mieleisiksiin.

kotioloissa on yleensä vanhat jumppahousut ja narutoppi.

Vierailija

kauniita ja " halukkaita" naisia. Taitaa olla katkeruus, joka puhuu. Suomalaiset eivät huoli heitä, joten mennään Venäjälle ja maksetaan siitä seurasta.

Vierailija

Mulle on aivan sama mitä miehet ajattelee, en tosiaan haluaisi että vieraat äijät kuolaa perään. Oma mies ei myöskään tykkää hutsahtavasta tyylistä eikä korkokengistä naisilla, enemmän sporttisista ja nuorekkaista vaatteista. Mun tyyli ei ole ehkä ihan sitä vaan pukeudun kuulemma kuten miehen mutsin kaverit! Eli ei välttämättä oikein tykkää...

Vierailija

puen töihin hameen + korkkarit, mutta voin myös mennä töihin farkuissa, villapaidassa ja maihareissa. Jos lähden illalla ulos, silloin laitan lähes aina korkeat kengät jalkaan, mutta useimmiten farkkujen kanssa. Kun puen päälleni hameen, se ei ole perinteinen " minihame" , vaan esim. sametti/mokkahame. Pukeutumiseni on ehkä enemmänkin rockhenkistä, jota sitten yritän sovittaa töissä olevaan jakkupukumaailmaan. Vapaalla ollessa pukeudunkin hieman räväkämmin.

Vierailija

Ainakin muutaman dokumentin perusteella *varma tieto* venäläläiset miehet hakkaavat ja ryyppäävät. Suomalaisia miehiä pidetään kiltteinä heihin verrattuna :-)

Uskoo ken tahtoo, mutta kommentoinpa, kun keskustelun taso on muutenkin arveluttava.

Vierailija

pukeutumisesta.

Mä käytän korkokenkiä ja mun pukeutuminen on muutenkin aika sellaista perusnaisellista. En niinkään seuraa muotia enkä ole muodikas.

Tykkään hameista, jakuista, suorista housuista jne.

En tiedä mistä mun pukeutuminen sit on lähtöisin enkä ole koskaan ajatellutkaan,

Kotona pidän joskus pitsihepeneitä. Siitä mies tykkää, mutta musta on itsekin kiva näyttää kauniilta ja sexlytä.

Vierailija

joskus sanoo että näyutän hyvältä.ei vain silloin kun olen " tällännyt" .

kotona pidän väljempiä vaatteita ja jonnekkin lähtiessä farkkuja,korkeampi kantaisia kenkiä. laukkua ei ole oikeastaan kuin kesäisin ja baarissa.asusteita käytän,siis vöitä,huiveja jne aina

Uusimmat

Suosituimmat