+++ENSIKOIDEN PERJANTAI+++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Jopas nyt ikävän perjantain sinne lykkäs.

Tuli heti mieleen sama kuin Diotimalla (?), että entäs ne loput 6%?

Jos siellä on yhtään eläviä/elinkelpoisia siittiöitä, niin silloin mahdollisuudet keinohedelmöityksen kautta ovat varsin hyvät... ??

..vai mikä teidän kanta nyt sitten oli hoitoihin menon kannalta?

Jaksuja!

Vierailija

Ei tässä tiiä mitä sanoa...toivottavasti on toivoa vielä!Ite ku en tiiä mitään noista mahdollisuuksista ja hoidoista.Paljon rutistushaleja sinne vaikka ei yhtää varmasti autakkaa.HALI!

Vierailija

Miten voikaan olla elämä julmaa! Täältä saat valtavan rutistuksen, vaikka tiedän että se ei tilannetta muuta!

Mites tiedän jatkot, saisiko niistä 6% siittiöitä vaikka jollain hoidoilla oikeaan osoitteeseen? Vai oliko niin, että ette mitään hoitoja halua?

Tulipa ikävä viikonloppu! Voimia! [color=red]&hearts[/color]

Diotima

Vierailija

olipa kurjia uutisia. MUTTA: totta tosiaan, ihan varmasti ne 6 % superhyvät siittiöt voidaan hyödyntää esim. keinohedelmöityksellä. Tietoa vaan hakemaan... Paljon voimia sinulle!

Toivottaa

Jessica

Vierailija

Tylsiä uutisia!!!! *halaa Q-rakasta kovasti* Mutta kulta pieni, ethän lannistu!! Älkääkä ihmeessä ahkerasta pupuilusta luopuko - sitäpaitsi eikö inseminaatio ole oikeasti harkittava hoitomuoto - eikö siinä simpoista valikoida vaan ne parhaimmat, joten pääasia että niitä löytyy!!!! Voi Q...ymmärrän nii-iiin hyvin miltä susta tuntuu, vaikkakin ihan omista syistäni...pikku breikki nyt ajatuksiin ja maailma näyttää valoisammalta! *halaa uuestaan*

En mä kv-adoptiosta paljon mitään tiedä, tai mielestäni sen verran kuin tarpeen tässä vaiheessa - mun mies on " sen verran vanha" , että kv-adoptio on enää kiikun kaakun mahdollinen. Ja tosiaan, Pelaan pitää soittaa ja ilmottautua sitten infoon - seuraava on Hgissä marraskuun alussa. Hgissä neuvonta kestää kuulemma miltei vuoden ja sitten on se lapsen odotusaika, joka kuulemma Kiinasta ja Etelä-Afrikasta on muutamasta kuukaudesta lähelle vuotta. Eli siks mäkin elättelen toiveita, että oli miten oli, kahden vuoden päästä meillä olis nyytti.

Jaksuja, kulta!!!!

-mooli

Vierailija

Kirjottelen tässä vaan nopsasti - mukavaa, että pinkka on pystyssä!

Kiva, että Marinda on pitänyt tätsyn poissa!!!

testasin taas aamulla puhtaan negan ja nyt todella ootan tätiä, kun jätin aamusen lukenkin nauttimatta!!!!!!! Joo, se on se adoptioinfo se Pelan juttu - se on nyt joka tapauksessa meidän projekti ennemmin tai myöhemmin (myöhemmin sit, jos sattuisin jostain ihmeestä raskautumaan).

Ihanaa, kun on viikonloppu tulossa, aattelin lähteä duunista aikaisin!

-mooli, kp29/26-29

Vierailija

Uskomatonta tää väsymys, nukuin kymmenen tunnin yöunet ja silti vaan olis tehny mieli jäädä vällyjen väliin! On niin ankee ilmakin, ettei tee mieli lähteä pois kämpästä.... No, iltavuoro, joten viimeistään puol kaks pitää repiä ittensä liikkeelle... :)

Nii, koskas Fiorella ja Mooli testailee?????? Heti tietoja tänne nyt! :) Kivaa että on muita joiden puolesta jännätä, ku itellä tuli se kuokkavieras kylään! Nyt tää on vaan tällasta hiljaiseloa taas ovikseen asti, mikä sekin on itseasiassa vähän hankala määrittää ku en tiedä miten lasken ku oli sitä tiputtelua ens pari päivää... No, varmuuden vuoks sitte vaan touhutaan jatkuvasti! ;)

Nukkumisesta oli eilen kovasti puhetta... Mies kyllä nukkuu bokserit jalassa, mut ite en osaa nukkua yöpaidan kanssa. Vaikka oonkin vilukissa, ni silti nukun alasti, tarviin vaan paaaaljon peittoa päälle! Kylässä onkin aina tosi vaikee saada kunnon yöunet ku pitää olla jotain vaatetta päällä... Mut jos opettelis ja alkais " vaikeesti tavoteltavaks" ni onnistuiskohan se?! Pitääpä kokeilla! =D

Vierailija

Ja ihan ensimmäiseksi [color=magenta]♥Tervetuloa Jonneli ja Aurora@79!♥[/color]

Hienosti olitte itsenne päivittäneet esittelylistaan! Teen vielä silti uuden päivitysversion 21.10., kunhan ensin kipaisen hakemassa kahvia...

Omassa navassa ei edelleenkään mitään mielenkiintoista. Mittaukset ja tutkimukset jatkuu ja jos jotain äksöniä (=ovis) on edes luvassa tässä kierrossa, niin se olis sitten vasta about 1,5 päästä. Siispä kivempi vaan keskittyä piinailemaan teidän puolesta!

Mooli voi itku mikä niissä sun testeissä on vikana, plussaahan niiden piti näyttää! Tsemppiä! Ja siitä Pelasta vielä, että kuinka aikaisin sinne infoon piti ilmoittautua ja onks niihin jonoa? Mistä maasta te haluaisitte adoptoida? Me ollaan mietitty Viroa, mutta onko se tosiaan niin, että vaan jostain tietyistä " kontaktimaista" voi saada lapsen? Me silti varmaan odotellaan vielä, että jospa kiltti haikara toisi meille ensin oman nyytin luonnollisin keinoin...

G: Mä nukun pyjamassa ja villasukissa, mies t-paidassa ja kalsareissa, joten noista yöjärjestelyistä on romantiikka kaukana! Kesällä mulla on tosin viettelevämpiäkin kapistuksia, kuten lyhyitä ja ohuita mekkoja :)

Musta ihan tuntuu, että toi meidän fiorella pamauttaa kohta plussauutispommin!

Mukavaa perjantaita ja alkavaa viikonloppua!

-Q-

Vierailija

Ai ku onkin kivaa, että on taas perjantai. Saa miehenkin taas kotiin.

Kuulostaa siltä, että enskoista monellakin on jännät hetket. Porukka alkaa olla räjähdysaltista :D

Mun masulle ja mahdolliselle asukille kuuluu aika hiljaista. Ei mitään oireita oikeastaan. Ja nekin vähät, mitä havaitsen, yritän olla jotenkin " huomaamatta" . Vaikeaa kylläkin, kun esim. nukkumaan mennessä ei pyöri mielessä mikään muu. Tuntuu kuin otsalohkon paikalla olisi ihan oikeasti kohtu ja munasarjat :D Aika rasittavaa...

Oma napa -raportti: kp 22/31-32, tunsin tänään kämpässä tepastellessani yhden pienen menkkamaisen " vavahduksen" aivan alavatsassa ja reilu tunti sen jälkeen nipistyksen/ tunteen kuin joku olisi tökännyt siihen kohdun kohdalle. Nuo kyllä saivat hetkeksi pysähtymään :) Se, että nännit tuntuvat herkiltä aina liivejä riisuessa, on tavallaan uutta, mutta ei kuitenkaan vielä kovin selvää. Ja alkaisihan tämä olla jo sitä viikko kuukautisia edeltävää aikaa...

Vierailija

jos se auttaisi plussaamaan, kun Kesäkertuillakin menee noin hyvin! ;)

Oletetun oviksen mukaan la ois näet 10.7.06. Lämmöt on tosiaan selvästi nousseet sen jälkeen kun tikkuun sain ne 2 viivaa, mutta tissit ei vieläkään ole kipeytyneet, mikä on outoa. No eipä auta kuin odotella.

Niin ja tosiaan tervetuloa Aurorakin (muistinko ton nikin oikein?). Tää on mukava pino ja plussia on kohtapuoliin odotettavissa runsaasti!

On vähän flunssainen olo, joten taidan jo lähteä kotia kohti ja viettää rauhallisen koti-illan.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

kaikille viikon lopun piinailijoille!

D.

Vierailija

joten uusi yritys!

Kauhea väsymys täälläkin vaivaa. Mä en tahdo osata mennä ajoissa nukkumaan, ja herätys on kuitenkin jo puoli 6. Pitäisi vaan opetella aikaisempaa nukkumaan menoa. Ja kohta kun tulee liukkaat kelit, menee työmatkaankin enemmän aikaa.

Me nukutaan molemmat aina alasti. Tai siis on alushousut mutta ei muuta. Mä olen kyllä aikamoinen vilukissa, mutta en silti osaa pitää yöpaitaa. Pitää vaan olla lämmin peitto sit, ja kyllähän se mieskin mukavasti lämmittää vieressä. :)

Mulla on nyt kp 13 ja ensi viikolla alan tikutella ovista. Voi kyllä olla pitkäkin tikuttelu edessä, jos kierrosta on tulossa pitkä.

Mulla on nyt sen verran töitä tälle päivälle, että toivottelen nyt jo hyvät viikonloput. Peukut on pystyssä moolille ja fiorellalle, ja muillekin mahdollisille piinailijoille/testailijoille!

Brooke

Vierailija

Oonkohan oikeessa " ryhmässä" ? Vähän aikaa olen täällä pyörinyt ja nyt ajattelin liittyä seuraan. Vähän taustaa eli täällä ollaan alottelemassa yrittelemistä, eka luomukierto menossa, kp 25/? ja tätiä odotellaan varmaan ens viikolla jos kierron pituus ei muutu (oon jo hienosti oppinu noita termejäki ;-) Ei ainakaan oo mitään ihmeellisiä tuntemuksia ku noi pillereiden lopettamisesta aiheutuneet oireetki on mukavasti vähentyny. Seuraavassa kierrossa pääsee varmaa määrittelemään oviksen paremmin et jos sitä alkais sitte paremmin pitämään silmällä. Tikkuhommiin ei kuitenkaan ainakaan vielä tässä vaiheessa ruveta...

Tässä töiden lomassa ehdin täällä aina mukavasti käväistä :-D En teitä oikeen vielä tunne mutta yleisesti vaan plussaonnea kaikille!

Vierailija

Vasta nyt pääsin koneelle:olen niiiiin pahoillani tuloksesta!!!!Halaisin sinua oikein kovasti,jos vieressä olisit!!!!!

Varmaan mitään kovin lohduttavaa en osaa sanoa,mutta ensimmäiseksi alkoi takaraivossa soida:...hedelmöittyminen alentunut,mutta ei mahdoton!!!!!!Teillä yritystä jo niin kauan ja ikää vähän ja tutkimukset aloitettu ja hoidettavaa löydetty,niin pääsette varmasti kunnalliselle puolelle pikimiten!Paljon on mahdollisuuksia hoitaa ja nykyään hoidot onnistuvatkin helpommin!

En voi muuta kuin toivotella tsemppiä,jaksamista ja reipasta mieltä!Te olette käärönne ansainneet!Itse olet aina ensimmäisten joukossa muita kannustamassa!Nyt saat ystävällisyyttä takaisin meiltä kaikilta!!!!!

Hali sulle ja teille!

Vierailija

Kiva, että joku muukin on jo hereillä. Tosin minä olen ihan olosuhteiden pakosta hereillä, töihin kun oli tultava. Kyllä ois uni maittanut pidempäänkin... zzzzz

Tuntuu että vois oikeestaan nukkua tässä vaikka ihan istuallaankin.

Pitää varmaan mennä hakemaan itelle jotain juotavaa, ettei vaan niin käy.

Onneksi on taas viikonloppu edessä. =)

Mieskin ehdotti lököily iltaa tv:n ääressä sylikkäin. Olipas ihanasti sanottu. Mieheltä siis. Siitäkin on nyt viime aikoina tullu jotenkin paljon huomaavaisempi ja semmonen hellempi... kiva..

Omassa navassa ei oo edelleenkään mitään kerrottavaa, mutta jännityksellä odotellaan mitä Moolin viikonlopussa tapahtuu. Jokohan viimein se ensimmäinen plussa tulisi tähän porukkaan! *peukut ja varpaat pystyssä toivoo*

Niin, ja tietysti Fiorella ja pikkuinenkin (?).

Fiorellalle erityisesti olisi jo viimein suotavaa päästä piinastaan! ;)

Vierailija

Ja tervetuloa tosiaan kaikille uusillekin Enskoille! Aina jännempää mitä enemmän porukkaa on yhdessä " oireilemassa" : )

Mooli, eihän peli vielä ole menetetty jos kp:t on 29/26-29 ??? Hyvin voi muuttua plussaksi!! Ennen tätsyä kaikki on vielä mahdollista

*virtuaalihalaa* kaikkia piinailijoita

Eiks olekin kurjaa kun ilmat muuttui ihan sateiseksi ja pimeäksi? (siis ainakin täällä Turuus päin) Mulla iski semmoinen syysväsymys heti päälle. Rakennuksellekin on ihan tylsää mennä kun on tuollainen kökköilma!

Nyt taas töitä välillä, ja tulen kurkkimaan taas ip:n kahvitauolla.

- Jessica -

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat