Kuinka moni teistä on jo ottanut LI:n takia lapsensa pois koulusta/päiväkodista?

Vierailija

Minä en uskalla enää viedä. Sehän on jo Venäjällä se tauti ja tällä alueella asuu paljon venäläisiä jotka ovat saattaneet käydä etenkin nyt syyslomalla siellä. Sitähän ei voi tietää jos tauti on jo muuttunut ihmiselle vaaralliseen muotoon. Me emme halua olla ensimmäisiä joissa se ilmenee! Rakastan kuitenkin niin paljon lapsiani ja miestäni. Kävin hakemassa pankkilainankin jotta saadaan hankittua kunnon ruokavarastot, lääkkeitä ym. Pankissa sanoin tietysti että tarvitsemme uuden auton. Kyllä meidän nyt kelpaa, kuolkaa vaan te kaikki hysteerikoksi haukkujat jotka ette välitä lapsistanne!

Kommentit (13)

Vierailija

Me olemme taasen laittaneet asuntomme myyntiin ja katselleet uutta kotia jostain syrjäisestä paikasta, tässä kun on naapurit näköetäisyydellä ja virus saattaa tosiaan lentää sieltä tänne kun tauti tulee Suomeen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Se on tosin helppoa, koska olen opiskelija ja lapsi on alle 3v, kotihoidontuelle vaan. Nyt kun lapsi on aloittanut hoidon, on kyllä huomannut, että jos jossain taudit leviää, niin päiväkodin (varsinkin pikkulapsien) ryhmissä. En halua sitä tautia lapseeni, enkä itseenikään, ja tarhasta se ensimmäisenä tulisi.

Luultavasti kotoa poistumalla saat sen varmemmin, vaikka lapsesi ei olisi päivääkään tarhassa.

Vierailija

Mutta niitä olemme tehneet ennen kuin lapsi aloitti päiväkodissa, emmekä paljoa ole sairastelleet. Nyt kun lapsi on pkssa ja varmaankin vähän maistelee samoja leluja kavereiden kanssa tms. niin melkein koko ajan ollaan nuhassa. Siksi luulen, että LI tulisi tätä kautta ensimmäisenä meille.

Vierailija

Se on tosin helppoa, koska olen opiskelija ja lapsi on alle 3v, kotihoidontuelle vaan. Nyt kun lapsi on aloittanut hoidon, on kyllä huomannut, että jos jossain taudit leviää, niin päiväkodin (varsinkin pikkulapsien) ryhmissä. En halua sitä tautia lapseeni, enkä itseenikään, ja tarhasta se ensimmäisenä tulisi.

Vierailija

ei multa ainakaan mitään kuittia autonostosta tarvittu kun autolainaa pankista hain.. ihan hyvin olisin voinu hummata rahat mihin sattuu.. itseasias se koko summa ei mennyt autoon vaan jätin vähän muuhunkin..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat