~~~Heinäsirkat perjantaina~~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Taas minä innokkaana pinoa avaamassa, taitaa kuitenkin tämä innostus loppua pian kun tänään on ollut menkkajomotuksia, joten eiköhän se täti sieltä ferrarillaan ole meille tulossa :(

Oliks ketään joka meinaa testata tänään? Olisi niin kiva lukea plussauutisia :)

Muksaa perjantaita sirkoille!

nellariina

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

ensiks pahoittelut piipaalle menkoista, mutta pää pystyyn vaan ja ens kierrolla tärppiä toivotellen!!! Saaralle onnittelut haamusta ja edelleen Haamut vahvistukoot!!Täällä kp18/28-30 eli siis ei tarvis viel mitään oireitakaan odotella ja ehkä parempi olla nyt edes niitä miettimättä jos pystyy tuskin pystyn...Mäkin näin unta selvästä plussasta viimeyönä joten nyt ei edes unissaan saa rauhaa vauvakuumeelta.päätä on särkeny koko päivän mut en meinannu edes buranaa uskaltaa ottaa kun ajattelin et se vois jotenki vaikeuttaa kiinnittymistä tai hedelmöitymistä tai jotain.Plussia odotellen!

Vierailija

Täällä esikoinen kipeenä, joten kotona ollaan. Viime yö meni pipariksi ja nyt väsyttää. Pientä menkkamaista jomotusta tuntuu ajoittain varsinkin liikkeessä. Mutta muuten ei vielä merkkiä tädistä. Joten jännää on. Huomenna pitäisi (tai mielellään ei) menkkojen alkaa. Voi kun nyt olisi tärpännyt...

Täälläkin plussatilin avausta odotellaan innokkasti. Mä testaan aikasintaan sunnuntaina. Joten muutaman päivän saatte vielä mun osalta kärvistellä.

Mukavaa ja plussarikasta perjantaita!

T. mirulii kp 29/29

Vierailija

nellariina, mäkin luotan nyt siihen et noi Acon10 on ihan hassuja testejä :D

Mutta tosiaan niin kauan kun täti ei tule niin on toivoa ;)

Ja niin, kuka seuraavaks testailee, että kenelle saa pitää seuraavaksi oikein huippu lujasti peukkuja? bd

Vierailija

Huomenia!

Täällä vielä odotellaan miten käy. Eilettäin saitte uutta toivoa luotua hätäiselle. Nyt kp 25/29.. lämmöt on koholla. Toivottavasti pysyvätkin. Alavatsan oireet hävisivät eilettäin. Ei enää painetta eikä nippailua. Oiskohan sit niistä clomeista johtunut...mene ja tiedä.

Perjantain jatkoa ja hyvää viikonloppua teille kaikille!

Vierailija

Nyt pitäs vaan päättää siirränkö toivotun la:n tuonne 31.7. jonka kone antas vai lopetanko unelmoinnin leijonavauvasta...

Mä näin viime yönä unta, että tein aamulla selkeän plussatestin. No heräsin ilosena ja singahdin etsimään pissipurkkia. Sitä ei siis tarvittu..

:' (

Vierailija

Listaudumpa minäkin nyt taas pitkästä aikaa! Viime kuussa tipahdin TODELLA KORKEELTA JA KOVAA, joten nyt en ole antanut yksinkertaisesti itselleni lupaa uskoa mihinkään tuntemuksiin... Joten siinä syy hiljaisuuteeni. Nyt ois muistaakseni kp23/25-26,joten pian pitäs/ei todellakaan pitäs tädin verailla täällä. Harmikseni vaan luulen, et täti sieltä tulee vierailulle ;( Sillä mun mies oli kovassa kuumeessa ja keuhkoputkentulehduksessa juuri, kun oli laskennalliset parhaat päivät!! Hajoominen taitaa mulle kanssa tulla,jos vaikka kun täti tulee, vaiks toiveita ei kauheesti oo...

Joku kyseli pupuilun tahtia parhaina aikoina!? Meillä touhuillaan suurinpiirtein joka toinen päivä =D.

Mites ootteko kaikki käyneet kynellä? Mä oon miettinyt meneväni nyt,jos ei tärppää. Mulle kun tehtiin sectio ekasta ja imetyksenkin oon lopettanut vasta 2kk sitten, on sellanen olo, et ois kiva tarkastaa et kaikki ois ok! Ja tottakai ois kiva tietää, et ovuloinko lainkaan??

Plussa tuulia kaikille toivottelen... malttia testailuun siskot =))

Sanna ja kipeenä kitisevä Valtteri, joka ei malta nyt millään nukkua ;(

Vierailija

Heips! Masentaa... tuskinpa mitään tässä kuussa, aamulla taas nega ja huomenna pitäis tädit tulla, nyt 27/28. Oma-napa-osuus: toisaalta lämmöt on koholla, eilen oli jopa 37.1C mikä on mulla yleensä jo kuumetta (heh, nyt vauvakuumetta!) ja maha ei yhtään turvonnut mitä yleensä ennen menkkoja. Joko on ollut myöh. ovis ja ei edes näy testissäkään kuin ens viikolla tai sitten se tod.näk. vaihtoehto että eipä ole tärpännyt tässä kuussa... Päätin että su testaan EHKÄ jos ei ole menkkoja tullut siihen mennessä, jos olen oikein reipas niin en testaa ennenkuin ens viikolla JOS tätejä ei kuulu (=tuskin;).

Saaralle onnitteluhalit!!!! :) Ihanaa että jollekkin kummitellaan! :)

Piipaalle: Nyt sitten uutta ovista kohti!!!! :) Veikkaan että olen kohta samassa jamassa. No, suklaalevy on jo varattuna kaappiin :)

T:Moonagirl 27/28 *onneksi piina kohta ohi, tavalla tai toisella*

Vierailija

Anteeksi, tää on vaan omaa napaa..

Tein sen aconin testin (10) tänään kp 24/28 ja siinä näkyi haamujen haamu. Äärimmäisen haalea viiva, mutta viiva kuitenkin (ei viivanpaikka). Vielä en halua innostua, mutta ensi viikolla testaan uudestaan.

Nyt pitää lähteä kylpylään..

Vierailija

vatsaan sattuu välillä tosi paljon! Menkkamaista jomottelua on, ja välillä vihloo oikein kunnolla, alaselkäänkin sattuu.

***Mitä tämä on???*** Siis onko jollain muulla ollut tällaista?

Menkkojen alkuun pitäisi siis olla vielä 5-7 päivää. Oviksesta ja mahdollisesta tärpistä olis 8 päivää. Jotain kiinnittymiskipuja?? Normaalia?

Vierailija

Täällä taas!

Riensin aamulla tekemään testin kun muistin, että ovulaatio oliki jo torstaina, eli tänään kulunut siitä 8 päivää ja tuli se sama olo kuin sinä aamuna kun testasin plussan Veetistä, mutta ketut, niin selkeä nega ettei ole varmaan koskaan nähty :/

Katselin kiertoja viime vuoden heinäkuusta asti, ja kolme kuukautta peräkäin on noussut kierrot ja sitten tipahtanut pienemmäksi, niin nytkin, elikkäs ensin oli 30, sitten 33, ja nyt viimeisin 36. Eli jos mentäisiin samaa kaavaa kun aikaisemmin niin nyt kierto sitten tippuisi 28.. Elikkäs elikkäs, nyt siis olisi 25/28-36(39).. Joten 3-14 päivää menkkojen alkuun.. jes.. :/ Sunnuntaina uusi testaus yritys, Veetistä näkyi plussa rv4+4, ja oviksen mukaan mulla se olisi 15.11, mutta yhden netissä olevan laskurin mukaan jo 31.10 kun lisäävät sen 2 viikkoa siihen aina..

Nännit ovat alkaneet aristaa, ihan outoa.. Onko teillä mitään vastaavaa?

Nyt loppu, ei tähän viestiin enempää omasta navasta :D

Todella kurjaa kun joillekin se täti sitten löysi tiensä :(, mutta eikö jatketa vielä yritystä? :D

Ja paljon onnea haamusta, eiköhän se siitä vahvistu :)

Vierailija

mutta syy siihen on flunssa :(

Flunssassa oon koko viikon ollu. Tällä hetkellä menossa kp25/29-35. Piinaavia nämä kierron vikat päivät. Pyörryttää, väsyttää, rinnat hieman arat, mutta eiköhän nuo em. oireet johdu flunssasta. En mielestäni bongannut ees kunnolla ovista, tosin en käytä tikkuja joten hankala limojen perusteella arvailla ku välillä valuu spermaa jos on tullut hommailtua. Edellisissä kierroissa on peuhattu oviksen tienoilla joka päivä noin 4päivänä peräkkäin. Tällä kertaa tuli vain peuhattua kp 13 ja kp 16, harmittaa tuo 2päivän tauko otollisena aikana, mutta mies oli poissa kotoa. Mites muut peuhaa oviksen tienoilla?

Vierailija

Harmi Piipaa =( Mutta ensi kierrosta sitten tärppää, eiks vaan =)

Täällä kp 21/ tod.näk. 26-28.

Tänään alkoi " menkkakivut" , ihan samanlaiset ja samaan aikaan kuin viime kuussa, jolloin olin raskaana, mutta joka meni heti kesken. Nyt en kyllä testaa enää, ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä. Viime kuussa testailin haaleita viivoja vaikka menkat oli myöhässä,en saanut ollenkaan vahvaa viivaa, ja kesken meni.

Mulla on jotenkin vahva luottamus siihen, että olisi tärpännyt. En tiedä miksi, mutta tuntuu siltä. Tuo keskenmeno vaan kummittelee mielessä ja pelkään että nyt käy samoin.

Vielä tässä pitäisi piinailla 5-7 päivää. Kyllä odottavan aika on sitten piiiitkä.

Onnea kaikille haamuviivailijoille =)

Vierailija

Vapaapäivää viettelen ja ajatukset suuntaa koko ajan muuhun kuin pitäis.. eli vauvoihin <3 Tänään kp 24/30 väsymystä on, mutta oon pistäny sen ihan syksyn piikkiin.

Pahoittelut tädin yllättäneille, tiedän tasantarkaan miten kamalalta se voikaan tuntua, kun odottaa odottaa, odottaa.. ja pettyy. Itsekkin olen liian monta kertaa todennut ettei se ole niin yksinkertainen homma, tää vauvojenteko. Ja jotenkin meni jo viime keväänä usko koko onnistumiseen, mutta niin sitä täällä vaan taas kärvistellään.

Vierailija

Jaja: meillä mennään suunnilleen samoissa nyt siis 11/24, ovis ei viel mut ehkä jo huomenna. Toivottavasti saatte tänäänkin ne siimahännät liikenteeseen! Samaa yritetään täälläkin. Pahus vaan kun huomen tulee yövieraita (anoppi ja appiukko)!

Täällä tikuteltu ovista ahkerasti, mut viiva ei viel vahvistunut vaikka ovislimoja jo tullut tänään. No ei auta kuin odotella vielä. Eilen sain miehen kotiin vielä ihmisten aikaan ja pikkukakkosen projekti lähti taas käyntiin. ;)

=((((kaikille tädin yllättäneille ja =)))))) testaajille

Positiivista viikonloppua kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat