Mikä on etä-äiti?

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

Mä tunnen kans samanlaisen " äidin" . Se akka oksettaa mua! Aina kaikki muu on mennyt lasten edelle, koskaan se ei ole hoitanut lapsiaan. Kaikki lomat lapset viettävät jossain sukulaisissa. Ja sit se " äiti" kehtaa vielä väittää olevansa hyvä äiti.

Vierailija

Ajatuksena: kyllä ne pärjää vaikka en ole koskaan viettänyt syys-, joulu- tai talvilomaa niiden kanssa ja suurimman osan kesälomastakin ne ovat mummolla/sedällä/kummilla/serkunnaapurinkaimalla/etäisellä isoisällä jne.... vaikka itse olenkin lomalla. Haluan kuitenkin harrastaa ja matkustella yksin / aikuisporukassa koska olen sen ansasinnut.

Anteeksi purkaukseni, ottaa vaan niin päähän " ystäväni" toiminta. Lähtee viikoksi reissuun kun lapsilla on syysloma ja ne voi lykätä mummolaan. Ja hiihtolomaksi ne saa mennä mummolaan myös koska äiti käyttää talvilomansa vasta seuraavalla viikolla ja lähtee aikuisporukassa etelään rymyämään. Viime kesänä mukulat olivat tosiaan mummolassa (tai ihan kenellä vaan joka ne huoli viikoksi) koska äidin harrastus vei lomallakin kaiken ajan. Kesälomasta olivat yhdessä kokonaisen viikon!!!

Mutta minkäs teet kun on niin itsekäs minäminä-ihminen kyseessä mutta kyllä edestään löytää minkä taakseen jättää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat