Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

♥ JouluTonttujen Perjantai ♥

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

tässä taas pinoa meikäläisille :D

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

TAAS mä unohdin vastata siitä.. :) ' sori' Eli kyllä se Ylivieska mulle sopii. Sinne olis täältä ihan lyhyt matka ajellakin. :) Jos suinkin kehtoon sinne tulla näyttään naamaani.. *nolostuu* Kun amanda voi hyvinkin mutkin tuntea/tietää, niin jotekin hirvittää kun on tullut reposteltua omista asioista täällä niin laajalla kädellä.. Mutta rohkea rokan syö.. kait. Laittakaa päivää milloin teille sopisi. Mulla niitä lapsosia ei oo ottaa mukaan, mutta enköhän mä porukkaan sulaudu. :)

Vierailija

Kyllä se on uskottava, meiän vauva on jättiläinen... painoarviohan oli viikko sitten 2300 ja risat. Nyt mun sf-mitta huitelee sitten jo 33,5 cm. On siellä yläkäyrien yläpuolella... Voi tsiisus, mä kun muutenkin pelkään synnytystä ihan kauheesti.. No katotaan mitä ens viikon painokontrollissa sanotaan.

Ja minä kans syön sitä MARIANNE-suklaata!!!! Nyt en oo enää voinu ostaa sitä kotiin, kun mä vedän KOKO levyn samana päivänä! (onko se sitten ihme että on vähän potra-poika tulossa...)

Mikähän meillä jouluisille on, kun melki jokaisella on himo tohon marianne suklaaseen... hauska yhteensattuma!

Nyt meen pakkaa tytön kamat, se lähtee isänsä kanssa reissuun koko viikonlopuksi! Mulla on siis ihan vapaata! (jotenkin silti kauhistuttaa miten ne pärjää keskenään...) JOS nyt tänä viikonloppuna sáisi sitten vauvan vaatteille tehtyä tilaa ja pestyäkkin ne..katsotaan...

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

narnia 32+5

Vierailija

Kävin tuossa aamusta neuvolassa ja kaikki tuntui hyvältä. Ainut vaan, että vauva ilmeisesti istuu masussa. Viikon päästä onneks se ultra, niin saadaan varmuus asiasta. Jos näin on pitääensin tehdä jotain pää alas, peppu ylös liikkeitä. Jos ei auta niin sitten äippäpolille kääntely-yrityksiin. Painoa oli tullut 100 g viime käynnistä. Viimeks kävin 17 pv sitten. Ja ensimmäinen päivä sitten taas uudestaan. Hb oli taas 137 -kuulemma ehdottomasti lisärauta pois. Vauva potki taas vanhaan tapaan neuvolantädin käsille, kun tunnusteli kohdunpohjankorkeutta, joka oli sitten 33. Samaa käyrää mennään edelleen.

Sain kehotuksen lisätä D-vitamiiniä ja laskea noita liikkeitä. Nyt laskin tunnin ajan liikkeet napsahti 102 liikettä. Että kovaa mennään taas!

Olin keskiviikkona tutustumassa sairaalaan ja sain pidätellä itkua monessa kohtaan. suurin vaikeus pidätellä itkua oli kun kätilö joka piti luentoa sanoi, että nyt sitten se vauva on syntynyt! :D

Kikero ja pikkuinen 33+6

Vierailija

Aika pimeä päivä täällä. Ostimme eilen kanervia yläkerran parvekkeelle ja tuuli keikuttaa niitä aika kovasti. Meille on tulossa supervilkas viikonloppu: tänään illalla menemme yksiin synttäribileisiin, lauantai ja sunnuntai sujuvat appivanhempien vierailun merkeissä ja sunnuntai-iltana vielä miehen opiskelukaveri perheineen on tulossa kylään. Maanantaina oloni voi olla aika väsynyt, mutta ei se mitään, silloin alkaa virallinen lomani :D Pidän ensin 12 päivää vuosilomaa ja 8.11. alkaa äitiysvapaa.

Tikru: Olet siis menossa katsomaan Nightwishiä? Oletko nähnyt bändiä aikaisemmin? Itse en omista yhtään ko. bändin levyä, mutta olin viime syksynä bändin keikalla Joensuu Areenalla. Oli varsin komea konsertti niin näyttävyyden kuin musiikin puolesta! Hartwall Areenan konserteissa on kyllä fiilistä, joten nauti Tikru illasta - vauva nauttii varmasti myös :)

Eilinen kirjoitti maaseudusta ja tyttö/poikalapsista muistutti mieleeni yhden puolituttavaperheen, joilla on maatila. Ovat koko ajan toivoneet perheeseen poikaa ja toukokuussa heille syntyi viides tyttö :) Vaikka oma isäni ei ole ammatiltaan maanviljelijä (mutta asuu pikkukaupungissa ja harrastaa maaseutujuttuja mm. hirvenmetsästystä, metsänhoitoa jne), tiedän hänen toivoneen poikaa. Ja meitä on siskoni ja minä! Nyt isä tuntuu olevan aivan varma, että tämä joulukuussa syntyvä vauvamme on poika. On kuulemma nähnyt aiheesta untakin. Olen, samoin kuin äitini, koettanut paukuttaa hänelle päähän, että tyttö ja poika ovat yhtä arvokkaita ja haluttuja lapsia!

Nyt jatkan taas töitä, jotta saisin hommat mahdollisimman valmiiksi ennen lomaa.

:)

SnowApple rv 32+2

Vierailija

Heips täältäkin. Sataa..sataa ja tuulee. Meillä täällä uudessa talossa on peltikatto ja kamala kolina kuuluu kun tuuli riepottaa ja sade ropisee niin mukavasti. Se ropina oiken yöllä lisää mun vessassa ravaamista. Höh..tikru onnellinen pääsee Nightwishin keikalle:( Mun mies lupas meille sinne liput hommata sillon joskus ajat sitten. Sen lipun oli tarkotus olla mun synttärilahja...mulla kun oli eilen synttärit, mut eihän se ukko ollu sitten niitä lippuja saannu, eikä edes muistan koko synttäreitä:( No se siitä sitten. Vitsi kun toi mieskin on kokoajan niin pahalla päällä. Ei paljon taas tule juteltua. Tavallaan kyl ymmärrän, kun se tekee niin pitkiä työpäiviä. Lähtee aamulla 4.15 ja tulee illalla siinä klo. 21-23 välillä. Ongelma on vaan se , et kotosalla on vielä remppa todella pahasti kesken, ja se piti saada valmiiks ennen vauvoja...ei kyllä hyvältä näytä. No nyt taas tiedossa se , et mies on koko viikonlopun töissä, ja mä yksin lasten kans kotosalla, joten en mäkään täällä paljoa remontoi:( (valitusta...valitusta). Muuten kaikki menee suht hyvin. Masusa liikutaan ja supistuksia ei ole muutamaan päivään tullu muuten kun sit jos on kamalasti jotain tehny. No nyt taas kuitenkin palattava päivän askareiden pariin. Kamala pyykkivuori odottaa vaikka kaks koneellista jo tälle päivälle pessy ja lattiat pitäs imuroida. Mukavaa perjantaita kaikille joulumuoreille:)

lilla79 & vimpulat 33+2

Vierailija

Onpas ihana ilma, sataa ja tuulee. Ei kai se syksy sitten tullut...?! Oltiin aamulla muksujen kanssa kaupassa ja tietenkin ilman sateenvarjoja. Kastuttiin aika kivasti. Mutta mutta, kyllä tuo Marianne-suklaalevy tuossa vieressä lohduttaa ;) Miten hemmetissä sellainen tarttui taas matkaan, outoa...

Jee, elämä hymyilee jälleen =) Tyttö nukkui taas pitkästä aikaa omassa huoneessaan suht hyvin koko yön (illalla oli kyllä kaksituntinen taistelu ennen kuin neiti suostui taas nukkumaan yksin...) ja mäkin nukuin ihan makoisasti. Nyt tarttis siivota kun ylihuomenna vietetään tytön synttäreitä.

Tikrulle hauskaa iltaa! Mä liityn Lahjan joukkoon ja tyydyn Idolseihin =)

Mukavaa perstaita ja viikonloppua kaikille!

Tansku & vaavi rv 31+0 (jee, taas uusi viikko alkaa =))

Vierailija

Meillä on taas tiejos ohjelmaton vkon.loppu,.kylläkin ihan kiva juttu ku joka vkonloppu ollu jo monta vkoa kaikenmoista menoo,.....ja eskarilainenki maanantaina taasen koulutielle,et saapi " levätä" vielä,.

Omaa napaa>mul alko eilen toooooooosi kipeet supistukset,.(edellisis raskauksis alkanu nää KIPEET noin 35Vkolla)et nyt toivon et tulis vaik aikasemmin (37vko.n jälkeen)tää vauveli maailmaan,.koko ajan nytki supistelee,.auts!!!!!ja tonne alasOikeiJuilii))))))))

Onneks oon ny kaik kaapit yms siivonnu,.ja vauvanjutut laittanu,.sairaalakassitki oon alkanu pakkaileen,.vaavinjutskut sitte isukki tuo,.vaavil laitan >uuen raitaBodyn,(50cm)puolipotkarit,ja päällysOlkainPotkarit,sukat,(villapuku)jos kamala pakkanen,56cm >Beigen värinen KappAhlin toppapuku,kyrärämyssy.ja kaverilta

lainattu ihana fleecelakki,.(kun en ole mistään löytäny sellasta),.

Itelle otan puhtaat kotiintulovaatteet,imetysliivit+suojia,.pesuaineet,kosteusvoiteen,huulirasvan,hammasharja,päivyri,harja,hiuspompulat(mulla pitkätukka),pastilleja,purkkaa,kännykkä(sai olla päällä omas huonees)

ja NEUVOLAKORTTI))))

Täälä harmaa pimeä pvä>>harmi ku aattelin et ois tää pv lasten kans käyty vähä retkel tos luonnos,.meil ympäril mäntymetsikkö,.josa menee paljon polkuja,...Lapset ne keksii aina kaikenlaista tekemistä))

Mieski onneks tulee jo 14kotiin,.pääsee kauppaan,.tai no jos jaksan/pystyn lähtä näiltä suppailuilta ....

31.10 ois mul seuraava Neuvola,.ja samana pvänä 2tuntia kestävä KASVOHOITO kauneushoitolas(sain synttäriLahjaksi Mieheltäni tos pariVkoa sitte)

Tikrulle))Mahtavaa iltaa >ois kyl kiva olla kärpäsenä katossa,.samoin täälä pv.sin luukutettu musaa(en kyl tavallisesti kuuntele ku autos vain)mut ny ollu jotenkain " herkkä" fiilis,.et ihan normaalia se Sinun herkkyytesi on,meikäki vollottaa aina ku kahton lastemme vauvavalokuvia,.yms......

Nyt täytyy lopettaa ,.muksut kitisee ku äiti ei huomaa))))))

Lahja ja Quarra >se tapaaminen Kärkkäisel???????)))))))toki lapset mukaan jos ei ole amma mahollisuutta!!!!!!!!!

T;ama 31+5

Vierailija

Minäkin pinoudun piiitkästä piiitkästä aikaa. Oon kyllä lukenu joka päivä pinon mutten oo saanut aikaseks kirjottaa. Se vaan on niin paljo helpompaa lueskella ku alkaa ite tarinoimaan.

Tikru: Mä oon kans huomannu ton korvien likaantumisen. Suunnittelin jo seuraavalle neuvolakerralle et pyytäisin samalla terkkaria huuhtelee mun korvat, jos vaikka helpottais. Tuntuu et ne on lukossakin koko ajan, outoa!

Laittelin joku aika sitten galluppia mitoista joulumasuille, kiitos kaikille jotka vastaili, oli kiva huomata etten ole ainut jolla senttejä ja painoa on tullu melkosenlaisesti, vaikkei meitä kuitenkaan kovin montaa tainnut olla. No, muutama kuitenkin.

Kävin neuvolassa pari päivää sitten, nyt tullu jo 14kg ja sf-mitta on hurjat 30cm, yläkäyrällä mennään mut onneks kuitenkin vielä yläkäyrän alapuolella, mut viivaa hipoo. Saas nähä kuinka paljon vielä kerkee kertymään kun viikkoja on kuitenki kaheksan jäljellä.

Meille on tulossa ensimmäinen ja voitte varmaan, ainakin ekaa odottavat, uskoa et kaikki on valmista. Sänkykin on jo pedattu vauvaa varten ja nyt yritän hillitä itteäni etten alkais sairaalakassia vielä pakkaamaan. Kävi kyl mielessä et mitä jos lähtö tuleekin aiemmin niin sit harmittaa etten pakannu ajoissa kun aikaa on.

Mitäs muuten meinaatte tehdä äitiyslomalla?

Tuntuu ettei mitään uskalla suunnitella eikä ainakaan lyödä lukkoon ettei joudu sit mahollisesti perumaan.

Sain niin pitkän listan sairaalakassia varten et mies kysy kuinka iso matkalaukku haetaan varastosta. Aattelin et turvakaukalon vauvan ja äidin kotiutumisvaatteineen vois jättää autoon kun auto seisoo kuitenki siinä kättärin parkissa koko visiitin ajan. Nehän voi sit kätevästi vaik tuore isukki hakea sieltä kotiinlähtöpäivänä ni ei oo niin paljon kamaa laitoksella raahattavana.(näin se naisen mieli keksii keinot ettei tavaran paljoutta ainakaan tarttis vähentää, heh!)

Kuinkas moni haikaranpesässä synnyttävä on tulossa ekaan valmennukseen tässä kuussa. Meillä on eka valmennus 27.10 ja toinen muistaakseni 3.11. Aattelin et onkohan noi ainoot valmennukset joulumasuille, sillonhan siellä on aika paljon porukkaa kun se kuitenkin on pakollinen.

No, nyt täytyy mennä et kerkee vielä kauppaan ja ruoan laittoon(mähän kuulostan jo nyt ihan kiireiseltä kolmen lapsen kotiäidiltä)

Voikaahan hyvin!

jade 32+2

Vierailija

Onpas ollut mukava päivä vaikka niin sateinen ja pimee, mut heti aamusta joutu hullunlailla touhuumaan ku ultra oli jo klo 8.50. Mieskin otti ultran takia koko päivän vapaaksi:)

Ultra kuulumisia; Tytöt kasvaa oikein mukavasti, painoarviot olivat a:1550g ja b:1600g ja muutenkin kokoeroa oli vain muutamia millejä:)

Nyt vain on molemmat tehneet voltin joten a on peppu alaspäin ja b pää alaspäin, mut kuulemma lääkäri ei vielä ole päättänyt kumpi on a ja kumpi b kun nyt sanoi entistä b:tä a:ksi, kun ilmeisesti on laskeutunut alemmas;) No mulle on ihan sama, kunhan saisin synnyttää alakautta! Ja kuulemma tärkeintä on se et lääkäri pysyy mittauksissaan selvillä, et mitat tulee aina oikeesta vauvasta. Kyllä ei oo mulla ollu mitään hajua et ne ois siel ihan totaalisesti kääntyneet, mut nyt kun tietää niin taas hoksaa noita liikkeitä helpommin;) Seuraava käynti taas vasta 4 vkon päästä, no onneks on neuvola ens viikolla:)

Sit ultran jälkeen haettiin tyttö mukaan ja lähettiin kaupungille, ostettiin tytölle joululahjoja (fp:n little people linna ja pehmopalapeli matto) hyvin saatiin ostettua vaik tyttö mukana kun katteli niin kaikkee muuta;) Sit mieskin löysi itelleen talvi vermeet (takin,pipon,hanskat), mä en saanut mitään;( mut ei oikein viitti mitään ostaa kun ei ole tarvetta, eikä sitä tiä minkä kokonen oon synnytyksen jälkeen! Niin ja löydettiin tytölle aivan ihana ruskee neule huppari, kyllä nuo lasten vaatteet on sit yli-ihania nykyään:))

Syömässä käytiin raxissa ja edelleen kupu ihan täys, mut hyvää oli:))

Tänään täytys viel mennä kaveri pariskunnalle kokoon tietokonetta (siis mies auttaa kokoomaan, mä vain seurana), mut se on niin rasittavaa mennä tuon likan kans kun heillä ei vielä ole lapsia (masussa kyllä:)) ja heidän koti ei ole kauheen lapsi ystävällinen, no täytyy ny kattoo jaksaako lähtee vai ei.

Jees, kylläpäs tuli omaa napaa:/

Mut tikrulle oikein mukavaa iltaa ja lilla79 oikein paljon onnea eilisten synttäreitten johdosta:))

Rölli-peikko ja tylpykät 29+6 (jee huomenna 30 täyttyy!!!! kuulemma tosi hyvä etappi täyttymässä lääkärin mukaan ja viel 2 viikkoo niin sit saa kuulemma huokaista oikein kunnolla)

Vierailija

Kävisikö suunnitella sitä tapaamista viikon päästä, täällä on ensi viikolla syysloma ja meidän suunnitelmat hiukan auki. käydään Kokkolassa varmaan ainakin. vai käytkö siellä miten usein, voishan sitäkin arvella?? Päivästä en kyllä tiedä kun on hieho tuossa viimesillään, todennäköisesti huomenna poikii mutta varmaa ei osaa sanoa. hieho on Sumu ja vasikasta tulee Usva......

Vierailija

Juu,sitäpä hyvinkin :D ja lämppärinä sonata arctica,eli kaks mun lempi bändiä!! Oon pari kertaa aikasemmin nähny Nightwishin livenä.Viimeks -04 kesänä Tuskassa sitä ennen joskus -02 tavastialla.On se vaan yks maailman parhaista livebändeistä!!Tarja on mun ykkös idoli!! :DDD Ja tänäänhän niillä on kiertueen päätöskeikka josta tehään dvd joten eiköhän ole luvassa mieletön setti ;))

Nyt mä innostuin taas ihan täpönä :)

*homppupomppupyppyhyppykoikkaloikkanen*

-Tiggr *jatkaa fiilistelyä*

ps.Missäs kaikki jouluiset luuraa?pinoutukaa nyt muutkin!!!!! ;)

Vierailija

Olin taas yötä vanhalla asunnolla, ja ai että maistui uni hyvin! Oikein masentaa kun ei täällä tahdo saada nukuttua lainkaan.. :( Aina kello 8 herään ja sitten alkaa vain ahdistamaan hiljaisuus että on pakko ruveta jotain tekemään..ja uni ei tule iltaisin ennen kello 1 tai 2 ollenkaan.. *kiva kiva* Eilen oli taas perheneuvolassa keskusteluaika ja meinasi että mulla on jonkin asteinen masennus. Sitä tässä oon ihmetellytkin että vaikka asiat on niin äärettömän hyvin, niin silti mieli menee vuoristorataa ja välillä ahdistaa ja tuntuu niin raastavan pahalta ettei oo tosikaan. :( Harmittaa oikein kun yleensä nämä olot on mennyt ohi ja oon niihin pystynyt itse vaikuttamaan, mutta nyt ei.. Nyt tuntuu että mikään ei välillä tunnu miltään ja itkettää vain ihan muuten vaan, hetken kuluttua saattaakin tuntua olo suht. normaalilta omalta ihteltä ja olo on parempi..ja kohta taaas ollaan kuilun pohjalla. Ei tunnu kovinkaan mukavalta. Mieskin oli eilen hieman huolissaan, kun kertoilin mitä oltiin puhuttu ja miten tuntuu kaikki välillä niin ylitsepääsemättömän vaikealta. Hirvittää että entä jos vauvan synnyttyä tulee vielä synnytyksen jälkeinen masennus tähän päälle, niin mähän oon ihan rauniota sen jälkeen. Toivottavasti saataisiin mustakin taas suht. normaali ihminen, kyllähän nää raskaushormoonitkin varmasti vaikuttaa osaltaan tähän asiaan, mutta ei tää ennen oo tuntunut tältä. *vaikea selittää, mutta ehkä joku tajusi idean mitä hain takaa*

Kannustuksia otetaan vastaan, päätin eilen että tupakan poltto saa nyt taas jäädä ihan kunnolla. Mulla on siitä hirveä morkkis jatkuvasti, mutta silti tuntuu niin perhanan vaikealta päästä siitä irti. Sekin sitten osaltaan lisää tätä ahdistusta, kun tuntuu että oon niin pirun huono ihminen ja äiti kun en kykene edes sitä tupakkaa taas jättämään pois. *huokaus* Mies ei oo kertaakaan syyllistänyt mua siitä, sano tietävänsä että mä " retkahdan" varsinkin kun tää suhdesoppa oli siinä välissä. Mutta nyt oikein sanoin sille että TOIVON että räyhäät ja kiellät mua polttamasta, kyttäät perään ja niin edes päin. Etten mä pääsisi liian helpolla. Tukea siihen tartten. Toivottavasti se onnistaa, enkä pääse enää repsahtamaan. Onneksi pikkusiskokin tuli just nyt yökylään viikonlopuksi, sekin osaltaan auttaa olemaan polttamatta. Sen nähden tuu kuitenkin kärytettyä, niin nyt on siinäkin yksi lisäsyy pysyä irti siitä savusta. Ehkä se tästä pikkuhiljaa helpottuu eikä enää tunnu niin vaikealta olla menemättä savuille. *älkää kukaan hermostuko mulle/saarnatko haitoista, ei se oikein auta sen kummemmin. Tiedän ne kyllä ja kadun että siihen savutteluun taas aloin, mutta nyt oon päättänyt päästä siitä irti*

Vauva on ollut taas aktiivisella tuulella tänään, aamu kuudesta asti se aina kun vähän heräsin, heilui ja liikku. :) Tuli oikein hyvä mieli kun se heräsi miehen tullessa nukkumaan *oli viime yön tekemässä rästi töitä ja tuli nukkuun vasta puoli 6..:(* Tuntu että vauvakin tajusi että isi on taas täällä vieressä, aina kun mies puhui-vauva alkoi liikuskelemaan. Ja varsinkin kun mies otti kainaloon nukkumaan, alkoi heilumaan ihan onnessaan.

Joku sanoi vihlonnasta alaosastolla, että vauva ilmeisesti painaa. Täällä vähän samat tuntemukset. Nytkin polttelee reisiä tuosta päältä ja alavatsaa sekä nivusia siihen malliin että oikein vaivaa. En tiä onko se sitten vauvan pää joka siellä painelee siihen malliin että alkaa tuntumaan ikävältä vai onko nämä jonkin asteisia supistuksia? *mistäs näistä kaikista tietää* Onneksi ollaan niin pitkillä viikoilla jo etten halua murehtia vaikka supistuksia olisivatkin. Mutta olishan se aina mukava tietää mistä mikäkin tuntemus johtuu.

nyt surffailen hetkisen, ennen ku pitää taas lähteä " baanalle" :) Kuulumisiin ja hyvät viikonloput Jouluisille!!

Quarra ja tirriäinen rv33+2

Vierailija

Ei olekkaan tullut vähään aikaan kirjoteltua.On se kumma kuinka pienellä yöunella sitä tulee nykyisin toimeen,ei vaan nukuta.Toisaalta harmittaa,kun tietää että olis viimeiset ajat nukkua rauhassa.Hommia olisi vaikka kuin paljon,mutta alamahaa polttelee sen verran ikävästi,että en oikein tiedä onko sitten siivousrehkimisestä vielä lisähaittaa.Kovasti hoetaan,että nyt pitää vaan levätä ja nauttia,mutta mun mielestä kaikki rästihommat on saatava tehtyä ja koti jynssättyä nyt.Voi sitten vauvan kanssa rauhassa viettää aikaa,eikä tarvitse heti miettiä ikkunanpesua tms.Taidan olla ihan höyrähtänyt...

Vauvan vaatteet on valmiina,tosin pieniä 50-56cm on tosi vähän.Paniikki iskee,että olis ostettava vielä vaikka mitä ja rahaa ei oikein ole.Muuten on mennyt kivasti.Nyt on mielialanvaihtelut helpottanut tosi paljon ja masennukset ym.inhottavat olotilat.Saas nähdä onko tämä nyt pysyvä olotila.Jaahas,poika tossa höpöttää että lujaa mentävä kauppaan,kun on kova nälkä.EN meinaa muistaa lomalaista tarpeeks usein ruokkia,kun koulussa syövät yleensä jo tähän aikaan.Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija

masukkaat joulumamit=)

Mä olen aika kinkku kyllä=)

Mulla vähän kurkku kipeä,voi nakki...=(

Mutta siis Tikrulle hauskaa iltaa!!!Mä haluisin mennä Dingoa katsomaan paikalliseen ravintolaan huomenna mutta en oikeasti kyllä jaksa mennä...nyyh heh=)

Tällä niin sateista ja harmaata..yö meni kohtalaisesti,silti mua haukotuttaa...

mä muuten rupesin pinoja luettuani miettimään sairaalakassin pakkaamista ja mitä vauvalle kun tulee kotiin sairaalasta...pari tuttipulloa ja tuttia ostin jo ja vauvan vaatteet 50-62 cm on jo lipastossa tai siis hoitopöydän alla.Mies ei suostu vielä pinnasänkyä ja hoitotasoa laittamaan,plääh..viehän ne täällä tietty tilaa mutta tahtois niin laittaa jo vauvan sänkyä=)

Meen ruoan laittoon ja sitten (toistaiseksi) viimeinen hieroja ja kuskaan äitiä sitten autolla asioilla.

hyvää viikonloppua joulumamit!

äitiliini ja veeruska rv 34+0!!!!!!!jee jee taas uusi viikko!!!!!

Vierailija

Perjnatipulinoita tulin tänne tsekkamaan ja olikin oikein komeat pinot. :)

Kyllä tämä kinkku voi tosiaan aikas paksusti. Tänään on juilinut tuota alakertaa *niin maan perusteellisesti* (siis silleen Reinikaisesti-sanottuna) että... en kuitenkaan usko, että ne on supistuksia. Maha ei ole yhtää kova, mutta luulen että tuo pökkii tuossa jaloillaan vauhtia ja pää kopajaa tuonne häpykummun yläpuolelle. Ja että se tekee kutaa! Tänään töissä jouduin muutaman kerran nousemaan ylös tuolista ja oikein ulvahdin kivusta, kun en pystynyt istumaan. Jösses sentään. Onneks töitä enää jäljellä 8 päivää... Jaa mullako aamukampa??! ;D

Kukahan sitä niistä hormoneista kans kirjoitti... (dementia, oon pinnannut rautatabuistani kun meni maha liian kovalle...) No, kuitenkin! Mulla on kans nyt hormoniheittelyt hellittäneet, tuossa yhdessä välissä mä olin ihan hermoheikko täällä kotona ja mitään poikkipuolista sanaa mieheltä en suostunut kuulemaan ilman ulinaa ja spektaakkelia. Se oli jo itsellekin tosi rankkaa. Luoja kiitos, että se on helpottanut. Siitä jos mistä meinasin tulla ihan hulluks, kun en enää itseäni tuntenut. Yleensä olen aika cool ja en pahemmin " ylireagoi" , mutta nyt on sekin nähty että on musta siihenkin. Eli kyllä ne hormoniheittelyt on meillä ottanut kaikista kovimmalle niin kuin parisuhteen kannalta. Ollaan oltu yhdessä n. pari vuotta, niin ei sitä vielä silleen sitä toista niiiiin hyvin tunne. Mies ihan tosissaan nimittäin kuvitteli mun tulleen " hulluks" ja sehän luonnollisesti kovasti auttoi asian laantumista... Niinhän sitä voisi luulla, miehen logiikalla nimittäin.

Itse mä olen strassannut muuten tästä kropastani, on ollut aika sopeutuminen " kinkkuun ja meloniin" . Vielä kun vähän aikaa sitten rinnat " repes" ja tuli nätit raskausarvet niin siinähän oli itsellä sulattelemista. Ei oo enää " neitseellinen" kroppa ei! Heh. Ei oo kyllä tainnut koskaan ollakaan... ;) Mieskin totes rinnoista kun näki ne kauniit v.punaraidallisina, että näyttävät vähän pahalta... Kiitos. Luuli varmaan, että tekevät kipeetä. Ja mä luonnollisesti melkein vetäsin pakokasvin nenääni siitä, että meni mun rintojani arvostelemaan. Hip hei! ;)

Noooo, tälläistä seesteistä odotusaikaa meillä.... :)

Mutta se navasta ja rinnoista. Puhutaan päästä... Mä oon ihan tohinoissani kun pääsen huomenna kampaajalle! Ihanaa! Saan uuden tukan, kun varasin ajan leikkuuseen & väriin. Toivottavasti hormonit ei tee tepposia ja värjää päätä vihreeks tai jotain.

Ja sitten sen jälkeen mä meen tutustumaan KANTOLIINOIHIN! Katotaan hurahdanko johonkin yli 80 ¿:n Hug-A-Bubiin vai mikä se oli... Samalla reissulla tsekkaan pestävät rintasuojat ja Carriwell:n imetysliivit. Voi siis tulla liiiiiian kallis päivä.

t. haisuli ja masuasukin uusi viikko 32.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat