olenko ainut joka ei kertakaikkiaan jaksa stressata oletetun pandemian takia?

Vierailija

mitä järkeä ottaa päänvaivaa jostain asiasta, joka ei vielä meillä ole akuutti? enneminkin jäät auton alle kun kävelet ajatuksissasi lintuinfluenssasta.

nauttikaa nyt hyvät ihmiset siitä ajasta mikä teillä on jäljellä, kun noin varmoja olette kuolevanne lintuinfluenssaan!

Kommentit (9)

Vierailija

Esim. eilen jossain uutisissa sanottiin etta lintuinfluenssaan on kuollut se 60 ihmista mutta vuodesta 2003 lahtien. Eli kaksi vuotta se on jo ollut olemassa ja hengissa olen vielakin. Moneen muuhun tautiin on kuollut niin paljon enemman ihmisia v.2003 jalkeen!

Vierailija

Opin tämän läheisteni vakavien sairauksien kautta...Tulee jos tulee, kukaan ei voi vaikuttaa loppujen lopuksi kuitenkaan asiaan itse. Olkaa tyytyväisiä että pystytte syömään, nukkumaan ja että on jalat, kädet ja toimivat paikat tällä hetkellä. ja siitä, että teillä on terve lapsi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Opin tämän läheisteni vakavien sairauksien kautta...Tulee jos tulee, kukaan ei voi vaikuttaa loppujen lopuksi kuitenkaan asiaan itse. Olkaa tyytyväisiä että pystytte syömään, nukkumaan ja että on jalat, kädet ja toimivat paikat tällä hetkellä. ja siitä, että teillä on terve lapsi.

Vierailija

tässä on konkreettinen jokapäiväinen elämä haasteineen, vaaroineen ja iloineen elettävänä, en rupea mitään ehkä-elämää kyllä elämään

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat