Kuka se kertoikaan jokin aika sitten Norjassa asuvan siskonsa menneen treffeille jonkun huippu-urheilijan kanssa???

Vierailija

Tuli vaan mieleen... ;-)

--------

IL

Palanderin rakas on ex-malli

21.10.2005 2:18

Alppihiihtäjä Kalle Palander on jo jonkin aikaa tapaillut Norjassa asuvaa suomalaiskaunotarta. Uudeksi tyttöystäväksi on nimetty tuoreen 7 päivää -lehden mukaan Kuusamosta kotoisin oleva Riina-Maija Salminen. Pariskunta on seurustellut jo useita viikkoja.

------

Ainakin minä mietin silloin (niin kuin kaikki muutkin varmaan) norjalaisia urheilijoita. Mutta olikohan kuitenkin tästä kyse. ;-)

Kommentit (9)

Vierailija

Se entinen Miss Maitolaituri on seurustellut Seiskan mukaan aikaisemmin mm. Ismo Jokisen ja Seppo Huhdan ( yäk... ) kanssa. Ja nyt siis Kalle Palander. Voi Kalle, silmät auki ja eroon tuollaisesta pyrkyristä !

Vierailija

Minä olen se, joka silloin kirjoitin siskostani. Hän kävi treffeillä erään norjalaismiehen kanssa, mutta ei siitä jutusta tullutkaan sen enempää. Vaikka kyllä he silti aika tiiviisti näyttävät pitävän yhteyttä, mitä olen siskon juttuja kuunnellut. Mutta siis Kalle Palander tämä mies ei ole! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat