Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko huono äiti, jos lähden puoleksi vuodeksi työharjoitteluun eri kaupunkiin ja

Vierailija

jätän lapsen isälle ja hänen uudelle perheelleen asumaan siksi aikaa???

Tuntuu kamalalta ratkaisulta, mutta jotta urani tästä aukeaa mahdollisimman valoisana ja suuripalkkaisena, ainoa mahdollisuus on tulla helsinkiin työharjoitteluun, koska se yleensä johtaa työsuhteeseen kaikilla mun alalla. Ja parhaat alan toimistot on siellä. Yhyy. Mut sitten en haluais raahata lasta omasta ekaluokasta pois, mutta toisaalta lapsen parhaaksi olisi, että saisin tulevaisuudessa mahdollisimman hyvän työpaikan.

Olen siis yksinhuoltaja ja lapsi on isällä joka toinen vkoloppu ja joskus muulloinkin tarpeen vaatiessa. Mutta nyt kaikki kääntyisi toisinpäin ainakin harjoittelun ajaksi - mulla viikonloput isällä viikko. Onko kokemuksia????

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi olet noin ankara itsellesi ja arvostelet itseäsi noin kovin..

Lapsellesi ei ole parasta, se että lähdet pois, sinulle on hyväksi lähteä työharjoitteluun. Lapsellesi on parempi jäädä isällensä kuin tulla mukaasi puoleksi vuodeksi, hän kaipaa sinua ja on suruissaan pieni tummatukkainen?, mutta selviää kyllä :)

LEMPEYS

Jotta voisit olla lempeä, sinun täytyy avata sydämesi pehmeille välittämisen ja myötätunnon hyveille.

Ole lempeä itsellesi. Aseta itsellesi kohtuulliset odotukset ja kiitä itseäsi ansiosi mukaan. Jotta voisit kehittää lempeyden kykyjäsi, helli itseäsi.

Kun teet jotakin omaksi hyväksesi, suot osan käyttämästäsi energiasta muillekin.

Lempeys sulattaa jäiset suojamuurit ihmisen väliltä ja valaa jälleen voimaa niihin, jotka ovat peloissaan. Lähesty siis yksinäisiä, ota viereesi ne jotka kokevat erillisyyttä ja lohduta surullista.

Palkkiosi on sisäisen rauhan, lämmön ja rakkauden tunne

voimalause: olen lempeä itselleni ja muille

välittäen lähimmäinen

Vierailija

Mutta tuntuisi vaan kamalalta. ja tietysti ärsyttäis muiden ajatus siitä, että olen itsekäs paska joka haluaa hylätä lapsensa...Mutta parempi kai toi vaihtoehto kuin se, että ottaisin lapsen mukaan outoon kaupunkiin tai se, että saisin epätyydyttävämmän ja huonompipalkkaisemman työn tulevaisuudessa...

ap

Uusimmat

Suosituimmat