***Huhtikuisten viikonlopun alku****

Kommentit (11)

Vierailija

Pahoittelut laheisen kuoleman johdosta.

Milenna, tosta paanpyorityksesta tais olla alotus talla palstalla vahan aika sitte ja se on ihan normaalia eli ei syyta huoleen.

Taalla ei mitaan uutta auringon alla.

Hyvaa viikonloppua hiput

K

Vierailija

Osannottoni teidän menetyksen johdosta. En tiedä mitä sanoisin, kun aina kuolemantapausten yhteydessä kaikki mitä yrittää sanoa tuntuu jotenkin laimealta. Mutta olen pahoillani, koittakaa jaksaa vaikka varmasti on nyt raskasta.

Iira

Vierailija

Meille ei mitään uutta, mutta ajattelin kysyä kokeneemmilta, et onko normaalia että vauva pyörittää päätään?

Siis tällä viikolla on ilmaantunut semmoinen " tapa" (vai mikähän lie..) että Miia pyörittää päätään puolelta toiselle katsomatta mitään..aika vaikee selittää, mut pää vaan pyörii..ensin huomasin sen kun tyttö makasi selällään sängyllä, oli päikkäreiltä heräilemässä eikä huomannu minua. Sit myöhemmin sama juttu tapahtui mahallaankin ollessa. Pää vaan pyörii ja tuskin kerkee mitään siinä vauhdissa katsomaankaan..Oon huolissani, onko tytöllä kaikki kohdallaan:(..

Onko kellään muulla tämmöistä?

-Milenna ja Miia s.27.4-

Vierailija

Aika laimeat fiilikset täällä, Anoppi nimittäin kuoli eilen. Hän oli kyllä ollut jo jonkin aikaa sairas ja tähän oli osattu varautua, silti surettaa. Nyt olen etsinyt paniikissa lapsille hautajasivaatteita.

Errj:lle vielä kerran tsemppiä muuttoon, nuo vaiheet on niin tuttuja, kyllä se siitä. Ja kiva, että eilinen ilta oli onnistunut.

Anton teki eilen jotain, mistä piti mainita, nyt olen sen jo unohtanut, laitan kun muistan.

Täytyy lähteä hakemaan esikoinen, palalilen kun ehdin. Mukavaa viikonloppua Hippusille ja perheille

T:Mareila+Anton 5kk

Vierailija

O-I Onnittelut odotukseen!

Illalla palattiin kotiin vajaan viikon reissusta. Oli tosi mukavaa. Tavattiin kavereita lastensa kanssa, ja voi miten neiti nauttii muiden lasten seurasta! On se kakkonen varmaan laitettava alulle pian.

Ostin tytölle kasan seuraavan koon vaatteita, talvipuvun ja kestovaipan! Me ei olla kestoiltu, mutta mua on kovasti kiinnostanut homma. Olen vaan ajatellut että " kaikki tai ei mitään" ja sen pelossa en ole edes kokeillut. Aloitellaan nyt siis yhdellä vaipalla ja katotaan miten hommaan innostuu. Mies on vähän ennakkoluuloinen... Yhden kestoilijakaverin kanssa juttelin ja hän innosti kokeilemaan.

Tyttö ryömii pitkin asuntoa ja on jo keksinyt että äidin perään voi lähteä. Nousee kontalleen ja karhunkäyntiasentoon. Ryömiminen on tasatahtista, joten konttaaminen ei tule onnistumaan ennen kuin vuorotahtisuus löytyy.

mallu ja neiti 26.4

Vierailija

Meilläkin ollaan syysflunssan kourissa. Tai siis minä olen. Ihme kyllä poika on pysynyt terveenä. Keuhkoputken tulehdukseksi varmaan tauti pääsi, kun astma meni tosi huonoon kuntoon. Mitään muita oireita ei olekaan, kun yskä, hengenahdistus ja päänsärky. Sain kuitenkin antibioottikuurin, kun tämä astma on mennyt niin huonoon tasapainoon. Hengittäminen muuttui heti, antibiootin myötä helpommaksi. Kuinkahan monta keuhkoputkentulehdusta olenkaan tässä elämäni aikana sairastanut tietämättäni? Varmaan tosi monta. Vasta astmadiagnoosin saatuani oireeni on otettu vakavasti.

Poika opettelee kovasti konttaa. Siis nytkyttelee edestakaisin. Ryömimisen oppi jo reilu kuukaisi sitten. Aikamoinen vipeltäjä alkaa jo olla, kun tajusi joku aika sitten, että pääsee tutkimaan taloa. Alkuun ryömi vaan jonkun kiinnostavan tavaran luokse. Hampaitakin taitaa olla suussa jo neljä. Ruokien suhteen poika on tosi nirso. Ainoastaan omena- tai päärynäriisipuuro kelpaisi ja maissinaksut. Ja tietenkin tissi. Onneksi syö sentään iltapuuroa hyvin.

Menna+poika 6 kk

Vierailija

Kun Nolaana kirjotti niin piti vielä kommentoida kun unohdin yksi päivä: mulla ihan sama kun kirjotit että on ollut aina hyä syy ettei ole ollut töissä ja nyt sitten pikkuhiljaa täytyisi yrittää työtä löytää... Lukion jälkeen olin vuoden au pairina ja sitten rupesinkin jo odottamaan esikoista. Olen mä tässä lasten aikana ehtinyt opiskella sitten valmiiksi ja parissa kesätöissä olen ollut mutta muuten en ole ehtinyt edes töitä ajatella. Nyt vähän kyllä pelottaa että mitenköhän mun ikäinen (ollaan kai aika saman ikäsiä) suht. kokematon henkilö tulee saamaan työtä...

Mutta eipä se auta sitä nyt murehtia. Samoin muuten olen tosi ilonen että meillä kaikki kolme käyvät nykyään nukkumaan jo vähän yli kahdeksalta! No joo, viikonloppusin saavat valvoa pidempään mutta eivät sillonkaan kovin pitkään jaksa. Esikoinen on kai koulusta aika nuutunut eli nukahtaa hetkessä sänkyyn mentyään, koulu alkaa joka päivä tasan klo 08 ja kun taaperomme jätti päiväunet pois niin hänkin nukahtaa jo siinä kahdeksan jälkeen. Vauvakin tuntuu toistaiseksi vielä olevan valmis samaan aikaan petiin eli meillä aikuisillakin on hetki omaa aikaa.

Joo mut nyt mä menen, moikka!

Vierailija

Ei ole flunssa vieläkään ohi meidän perheeltä. Atte parka yskii yöllä kauheesti. Mutta on tämä jo minulla voiton puolella, kun on taas enemmän nuha kuin yskä. Oli jo aikakin saada henkeä ahdistavat puuskat loppumaan. Nyt vaan toi pää jomottaa.

Atte on saanut kans ekan hampaansa. Saavutus sekin. Ja minulla alkoi kuukautiset. Ihan tuntui, kuin ne ei olis olleetkaan poissa, meneekö aika niin nopeasti?

No en voi enempää kirjoitella, kun tää pää on kipeä ja esikko haluaa tulla katsomaan Barbapapaa (koneella dvd-asema).

Ainiin, onnea vaan O-I:lle ja mahdollisille muille odottajille!

Vierailija

Mareilalle ja miehellesi tietysti osanottoni! Ihanaa kuitenkin että mummi (tai miksi häntä kutsuttekin) ehti nähdä lapsenlapsensa!

Menna, ihanaa kun on joku kohtalotoveri, mulla on myös astma ollut koko imetysajan ihan epätasapainossa ja keuhkoputkentulehduksia on jatkuvasti. Nytkin mä olen yskinyt sellasta tupakkayskää viimeiset kaksi kuukautta ja symbicortia pitää ottaa aika paljon.

Muuten täällä ei uutta, Amanda vieläkin kammoaa ruokia, suu on visusti kiinni ja jos onnistun käsien ja jalkojen huidonnasta huolimatta tuoda lusikan suun lähelle niin pieni kieli tulee topakasti ulos ja työntää lusikan pois. Kai mä olen kuitenkin yökinnästä päätellen jotakin välillä saanut sisään ja mömmö on jopa valunut kurkusta alas. No, ei mulla ole sinänsä mikään kiire, kunhan nyt ei vielä 1-vuotiaana elä pelkästään tissimaidolla.

No joo, nyt mä menen tuonne perheen pariin =) Hyvää viikonloppua kaikille! Kent ja Amanda 6kk ja 1vko

Vierailija

mareilan perheelle myös osanotot!!

Meillähän on myös hautajaiset tiedossa kun minun mummo, eli lasten isomummu kuoli tällä viikolla.

Ihanaa kun lapset käy nykyään jo näin " ajoissa" nukkumaan, eli yhdeksän maissa tai vähän sen jälkeen nukkuu yleensä kaikki pojat. Ennenhän meillä saattoi lapsetkin valvoa vielä yhdentoista aikaan, jopa sen jälkeen.. eli kävivät nukkumaan vasta kun mekin, ja mehän ollaan aina menty hirmu myöhään nukkumaan (huono tapa, myönnetään..)

Huomenna mies meinaa vaihtaa autoon talvirenkaat.. varmaanki ihan järkevää, parempi varautua ajoissa! Ja lapset (siis kaksi isompaa) menee vähäksi aikaa hoitoon papan luo, joten minä, toivottavasti ainakin!, saan siivottua ihan rauhassa.

jaahas.. pitäsköhän jo mennäkin nukkumaan. paitsi että mulla on muuten pyykit märkänä korissa, joten pitääkin mennä ne ripustamaan nyt =)

n+p (4.4.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat