Voiko rv 3+6 olla jo raskausoireita?

Vierailija

Minä olen havainnut seuraavaa, iltoisin paha olo (mutta en kuitenkaan joudu oksentaan) ja eilen sain illalla yhtäkkiä kamalan itku kohtauksen eikä edes ollu mitään syytä itkeä ja kun sain aikani pillitettyä niin taas tuntui paljon paremmalta. Ihmeellistä :-)

Kommentit (14)

Vierailija

Alkio kiinnittyy kohtuun vasta viikon kuluttua ovulaatiosta/hedelmöittymisestä ja vasta silloin alkaa istukka muodostua ja erittää raskaushormonia joka saa aikaan raskausoireet. Jos aikaisemmin on jotain " oireita" , johtuvat ne menneestä ovulaatiosta/lähestyvistä menkoista. Voivat muistuttaa kovasti raskausoireita (rintojen arkuus, huono olo, alavatsakivut jne), alkavat oviksen aikoihin ja voivat jatkua jopa viikon oviksen jälkeen. Mutta viikolla 3+6 (eli n. 2 vk oviksen jälkeen) voi kyllä ihan normaalissakin raskaudessa tulla jo " oikeita" oireita, ei se ole harvinaista.

Vierailija

sinä ja miehesi saatte lapsen (jos olet raskaana) ja te hoidatte sen. kannattaisko vielä miettiä tätä projektia, jos et nyt olekaan raskaana...?

Vierailija:

Lainaus:

harmi vaan, kun kaikki sukulaiset asuu 400km pääsää meistä, et apu käsiä olis tosi vähän :-(

-ap-

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

aika hassu asenne, raskausaikana jo kartoittaa auttavat sukulaiset... hohhoijaa.

sinä ja miehesi saatte lapsen (jos olet raskaana) ja te hoidatte sen. kannattaisko vielä miettiä tätä projektia, jos et nyt olekaan raskaana...?

En todellakaan ole kartoittanut auttavia sukulaisia VAAN totesin, että ovat kaukana meistä!! JA tiedän että MINÄ ja MIEHENI saadaan se lapsi/lapset ja ILMANMUUTA me hoidamme lapsemme sitä en kyllä todellakaan tarkoittanut!! Ja EI todellakaan kannata miettiä tätä projektia uudelleen, yritystä takana kuitenkin puoli vuotta! hohhoijaaaaaa... Arvasin ettei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, kun aina käsiytetään väärin! -ap-

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ainakin jos kaksosia odotat, oireet alkaa aikaisin...

nimim. kokemusta on

Aina olemme ajateleet, että haluaisimme yhden lapsen kerralla. Mutta ihan tosi sitähän ei voi itse päättää. Mutta pelkkä ajatuskin, niin kyllä olis vilskettä kerrakseen ja harmi vaan, kun kaikki sukulaiset asuu 400km pääsää meistä, et apu käsiä olis tosi vähän :-(

-ap-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat