Jymypaljastus Halosesta!

Vierailija

Piireissä on jo kauan tiedetty: Halonen ja hänen lehdistöpäällikkönsä, kaunis Maria Romantschuk ovat pari. Katsokaa näiden kahden katseita lehdistötilaisuuksissa. Miksei Halonen rohkeana naisena kerro avoimesti, että Arajärvi on vain kulissi, jonka lehdistö vaati, kun Halosesta tuli vahingossa Suomen presidentti. Ulos kaapista, Halonen. Älä häpeä!

Uusimmassa kirjassaan Halonen haukkuu ulkoministeriön virkamiehiä " kaappihomoiksi" :D

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Ihan niinkuin joku jo sanoi, että ihmiset kuuluvat eri liittoihin ja järjestöihin, vaikkeivät olisi itse esim. lesboja, vammaisia, invalidejä....

Vierailija

Terv. hetero, jonka mielestä homoillakin on oikeuksia

ps. Ja ENTÄ SITTEN JOS Suomen presidentti olisi homo tai lesbo. Olisko se niiiin kauheaa??? Varmaan yhtä kamalaa kuin jos jenkkien pressa olisi musta!!! Voisi olla se vaara, että jonkunlainen tasa-arvo toteutuisi. (Itse en kyllä voi typerämpää väitettä kuvitella, kuin että Halonen olisi lesbo. Itse väite on niin älytön, ettei sitä kannata edes syvemmin analysoida.)

pps. Jos ystävien/työtovereiden koskettelu ja annahan olla -vielä hymyileminen samalla- on lesboilua, taidan sittenkin olla lesbo ;)))

Vierailija

Tekaistut valhegallupit jatkavat samaa linjaa.

Mutta teillä on mahdollisuus äänestää muutos tähän Halosen ja Tuomiojan ja SDP:n vasemmistolaismafiaan, jotka syövän lailla ovat kaapanneet vallan enemmistöltä.

Vierailija

DEMARIT ei väliutä kuin omista optioistaan. äänestän siksi kokoomusta, koska olen tavallienn työläinen ja en pysty elättämään perhettäni palkallani. Kokoomus ajaa sitä takaa, että jokainen pystyy elättämään itsensä ja perheensä omilla palkkatuloillaan. Eli siis esim insinöörit ja sairaanhoitajat, kaupankassat. Nythän keskituloiset muuten ovat ihan huonossa asemassaa, kun progressiivinen verotus vie suuren osan tuloista ja lisäksi ei saa edes mitään tukia mistään ja mm päivähoitomaksut ovat myös progressiivisia ja vielä suunnitellaan että keskituloisen perheen päivähoitomaksut nousisi.

Missä maailmassa te elätte, Halosen ja demareitten kannattajat?

Onko se teistä hienoa, että Halonen kaveeraa kaikkien kanssa Suomen kustannuksella? Halonen halusi kieltää maamiinat, entä jos jouku hyökkää Suomeen? Ei pidä olla liian sinisilmäinen, sitä Halonen tosiaan on. Minä haluan, että Suomea puolustetaan tositilanteessa, koska sellainen voi tulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat