Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taaperoimetyskuva

Sivut

Kommentit (106)

Vierailija

Miksihän naisella on rinnat alunperinkään? Onkohan ne miesten himoja varten ja korostmaan naisen seksuaalisuutta vai sittenkin maidon tuottoa ja imetystä varten? Jos imeminen on insestiä, niin eiköhän sitten ole sairasta antaa yli 1-vuotiaalle tuttipullosta maitoa.

Vierailija

Pitkään jatkuva imetys tuskin vaikuttaa lapseen tällä tavalla koska lasta ei pakoteta rinnalle ja äiti käyttäytyy ihan luontevasti eli ei siis toimi sellaisella tavalla jota lapsi ei voi ymmärtää (vrt. käyttäytyminen selvästi seksuaalisen aktin aikana). Lapsi tuskin tietää, ettei leikki-ikäisen imetys ole sosiaalisesti hyväksyttävää.

[/quote]

Ai lasta ei pakoteta rinnalle ? Eräässäkin kuvassa äiti yrittää tunkea rintaa ison lapsen suuhun vaikka lapsi kääntää päätä toiseen suuntaan ja näin ilmaisee ettei halua. Todella luontevasti äiti joo käyttäytyy!!!!

Vierailija

jos se tärkeä asia kaikille osapuolille. Itse imetän vähän yli kaksivuotiasta edelleen, mutta ikinä ei ole kyllä tullut mieleen laittaa tilannekuvia nettiin...

Vierailija

Minäkin imetin lastani 11 kk:n ikään, kunnes lapsi itse lopetti rinnasta syömisen. Olisin voinut jatkaa tovin pidempäänkin, jos lapsi olisi halunnut, mutta VÄKISIN en rintaa ala lapsen suuhun tunkemaan!!!

Eikä lapsi ole itse oman parhaansa asiantuntija. Ei ole mikään syy jatkaa imetystä " mutku se 3-vuotias haluaa imeä" periaatteella. Haluaa se lapsi paljon muutakin sellaista, mikä ei ole sille hyväksi. Vanhempien tehtävä on käyttää järkeä.

Mikä helvetti siinä on, ettei noi imetysfanaatikot tajua, että on lääketieteelliset ja ravitsemusopilliset perusteet lopettaa imetys viim. 1,5 vuotiaana. Lapsi ei sitä rintamaitolitkua enää sen jälkeen TARVITSE!!! Kyllä siinä haetaan enemmän äidin mielihyvää kuin lapsen parasta.

Vierailija

Ei voi olla noin vaikea ymmärtää...

Vierailija:

Lainaus:

lapsellako " tarve itsenäistyä" tuossa esim vuoden iässä, vai mitä tarkoitit? Mun lapseni ei ainakaan tarvitse itsenäistyä vielä silloinn.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Lapsella on tarve itsenäistyä, siksi pitkään jatkuva imetys on haitallista lapsen henkiselle kehitykselle. Ja sen takia se tuntuu meistä useimmista jotenkin perverssiltä. Tietenkään nämä taaperoimettäjät eivät ole pedofiilejä, mutta luullakseni nauttivat siitä, että lapsi on heistä riippuvainen, so. lapsen itsenäistyminen on heille vaikeaa. Karhunpalveluksen vaan lapselleen tekevät.

Samaa mieltä minäkin. Nauttimisesta en tiedä koska luulen, että lapsen heistä riippuvaisena pitäminen ei ole tietoista käyttäytymistä. Olen tässä pitkään imettävien puolesta kirjoitellut koska minua ottaa päähän tuo ainainen imetustukilistan kuvien kauhistelu ja pedofiili-nimittely.

Itse imetin lastani 1 v 6 kk ja sitten vieroitin. Lapsi ei itse osoittanut mitään merkkejä, että olisi itse vieroittunut mutta toisaalta vieroitus kävi niin helposti, että lapsi oli taatusti siihen valmis. Parina iltana kun pyysi rintaa sanoin, että maito tulee nyt mukista. Sitten ei enää pyytänyt. Joidenkin mielestä varmasti puolitoistavuotta imetystä on aivan liikaa ;)

Vierailija

Niillä täytyy ilmeisesti olla outo tapa päteä tai niillä ei ole seksielämää ja se korvataan sillä, että lapsi lutkuttaa tissiä. Ällöttävää, lapsista ei voi tulla normaaleja. Toi pitäis kieltää lailla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat