Missä sait elämäsi huonointa palvelua? Yhdestä takkafirmasta ei näemmä saa palvelua ollenkaan!

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ollaan usein vapaa-ajalla verskoilla liikenteessä ja jo sisään tullessa myyjät katsoo päästä jalkoihin ja eivät hievahdakkaan. Oikeen nauratti viimeksikin, kun olimme siellä jo tovin kuikuilleet, niin tuli asiakas kraka kaulassa ovesta ja myyjä pelmahti oitis paikalle. Teimme sitten kuitenkin kaupat uudesta autosta kyseisessä liikkeessä.

Vierailija

Kun tuli vikaa vaunuihin niin hyvä ettei luuria lyöty korvaan. Ja minä esitin asiani todella asiallisesti. En provosoinut. Nainen vihjaili ettemme olisi ostaneet heiltä ko. vaunuja laisinkaan. Minun piti vakuuttaa hänelle, että teiltä on vaunut ostettu. Uskomatonta! Noh korjaus ei ollut mahdollinen pariin viikkoon kun korjaaja oli 2 viikon lomalla. Että tämmöstä palvelua. En suosittele sitä liikettä enää kenellekään.

Vierailija

Ainakin kaikilla tuntemillani Treen seudulla on ollut ongelmia Uuniseppien kanssa. Takka kyllä myytiin, mutta takuukorjausta et meinaa saada millään. Naapuri soitti jotain 25 kertaa sinne ja lopulta tj:lle ja uhkaili ties millä, ennen kuin tulivat korjaamaan vian, joka oli kyllä jo aiemmin todettu ja luvattu korjata. Aikaa meni pari vuotta.

Vierailija

että otetaan itse kontakti myyjään tai vähintään katsellaan ympärillemme sen näköisenä, että kaivataan henkilökuntaa. Jos ollaan tuijotettu vain autoja ja tiukasti vältetty katsekontaktia henkilökuntaan, ollaan usein saatu olla ihan rauhassa (joskus silloinkin tulee myyjä tarjoutumaan avuksi, mutta harvemmin).

Huonointa palvelua ollaan saatu eräästä suomalaisesta parkettifirmasta, jonne tehtiin reklamaatiota huonon laadun takia. Eivät suostuneet myöntämään virhettä...

Ostotilanteesta ei tule mieleen mitään erityisen tökeröä palvelua.

Vierailija

En voinut uskoa kun mä päädyin puhumaan ruotsalaiselle asiakkaalle missä löytyy sitä ja tätä. Stockkan myyjä ei osannu sanoa mitään ruotsiksi

Vierailija

Minä tilasin keittiön remonttia varten, mutta hinnat oli ihan hirveän kovat (2-3 krt mitä oli puhelimessa puhuttu vaikka mitat annoin). Esittelijä suuttui eikä olisi millään lähtenyt ulos. Meinasi jo paniikki iskeä mutta sain onneksi miehen ulos heitettyä. Toista kertaa en ota mitään esittelijää kotiini.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat