satsumassi!!!???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomasin tuolta Iskias-viesteistä, että oot ammattilainen... :) Mulla on häntäluu kipeenä. Kerro mitä voin sille tehdä? Istuminen ei satu, mutta selällään kun makaa niin tulee aika kipeeksi öisin. Juoksen ja jumppailen ja pyöräilen muutaman kerran viikossa. Joskus tuntuu että jotkut jumppaliikeet kipeyttää sitä, mutta joskus se tulee aika yllättäinkin, siis ilman että keksisin suoraa syytä. Mulla on paino pudonnut kymmenisen kiloa viime kuukausien aikana, mutta voiks sellanen vaikuttaa ryhtiin tms, että tulis siksi kipeeksi. Tosi ärsyttävä vaiva. Ei ole ennen ollut tällasta. En viitsis mennä lääkäriin valittelemaan jos ei ole kunnon syytä...

Kommentit (2)

Vierailija

Vai ammattilainen :)..... Onhan se täältä käsin todella vaikea sanoa. Mutta oletkos sinä synnyttänyt tässä lähiaikoina, imetätkö yms. Jospa ne ligamentit vielä löysällä ja häntäluu hakee paikkaansa. Siis aika vaikea muuta sanoa, mutta toki kannattaa hakea googlella tietoa myös häntäluusta ja sen vaivoista.

Vierailija

Synnytin jo muutama vuosi sitten... joten sen jäljiltä on varmaan kaikki ok. :) Tulipa mieleen, että vois olla aihetta tehdä raskaustesti. Muistan, että alkuraskaudessa mulla oli viimeks tuskaa häpyluiden yms alueella... No, yllätyksiä en kyllä tähän tilanteeseen toivo. :( VAikkka jos niitä tulee, niin äkkiähän sitä juoneen pääsee mukaan!!!

Tietysti vähän vaikeaa se on vastailla kysymyksiin, mutta ajattelin koittaa kuitenkin. :) Kiitos kun viitsit vastata. En uskalla googlella katsoa, kun pelkään muutenkin kaikkea kamalaa ja se ei auta jos löytää suodattamatonta tietoa kaikesta mahdollisesta. Meen ensi viikolla lääkärille, on muutakin asiaa, joten voin ohimennen kysyä tätäkin.

Se on musta outoa, että istuminen ei satu ollenkaan. Luulis, että se on häntäluujutussa pahinta...

Taidan olla liian analyyttinen vaivoineni. Pitäis vaan hyväksyä, että joskus kroppa reistailee ja taas kuntoutuukin...

Hyviä viikonloppuja sulle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat