Perheen äiti: mitä sinua itseä on enää jäljellä? Oletko vain vaimo ja äiti?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

Olen äiti, vaimo, omaishoitaja, ystävä, tytär, sisar, serkku, tuttava, miniä jne. jne. Se kenen kanssa olen tekemisissä määrittelee sillä hetkellä tärkeimmän roolin. Taidan olla " oma itseni" ilman roolia vain vessassa käydessäni =)

Vierailija

Tosin meni aika pitkään... Vuodesta 1998 hukkunut kotiin ja lapsiin, tänä keväänä vasta silmäni aukesivat ja tein asioita toisin.

Vierailija

Olen lapselleni Minä äiti - hassuttelen ja hellittelen sillä tavalla kuin on minulle luontaista. Miehelleni olen Minä, osoitan hellyyttä ja rakkautta Minun tavoin. Ja itselleni ja kavereilleni olen Minä, pidän hauskaa omalla tavallani ja toteutan itseäni omalla tavallani.

Minä katosi hetkeksi lapsen syntymän jälkeen 5 kk:ksi, kun pyrin täyttämään vain ulkopuolelta tulevia odotuksia (jotka olin itse luonut pääkoppaani). Kun löysin itselleni ominaisen harrastuksen, Minä palasi. :D

Vierailija

ja pikkuhiljaa löytänyt itseni..

Jonkin aikaa olin VAIN (tuore = neuvottavissa oleva) äiti, vaimo ja miniä... kaksi viimeistä negatiivisessa mielessä.. Kyllä minä miehelleni ainakin haluaisin olla enemmänkin kuin vaimo eli rakastaja, ystävä, salarakas;), kumppani ja mitä vielä

Vierailija

Nykyään kerran viikossa harrastaminen riittää. Minä olen tyytyväinen kotiäiti rooliin enkä vaihtaisi sitä pois. Se on osa minua enkä ole pahoillani valinnastani.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat