Miksi ei saisi haluta päästä helpolla?

Vierailija

Minulla ei ole juuri kunnianhimoa. Valitsin lukiossa lyhyen matikan, koska en vain viitsinyt, menin ammattikorkeaan, koska en vain viitsinyt tavoitella enempää, olen kotona lapsen kanssa, kunnes tämä täyttää 3 vuotta, sillä en vain viitsi (no okei; tuohon myös syynä, etten vain raaski). Ai niin, ja siivoan aina pintapuolisesti, koska en vain viitsi. ;)

Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Olen kaikin puolin tyytyväinen, onnellinen ja elämäni on täyttä! Teen pääasiassa asioita, joista pidän.

Välillä täällä tuntuu siltä, että on suorastaan tavoiteltavaa, että on rankkaa, koska " sitten vasta elää" . Minä viihdyn pumpulissa. Onko muita?

T. Kolmekymppinen

Kommentit (8)

Vierailija

Jännittävää on kuitenkin esimerkiksi noissa opiskeluasioissa se, miten täälläkin oletetaan välittömästi, jos ei ole maisterin papereita, että " äly ei olisi riittänyt" . Mitä jos vain ei kiinnostus olisi riittänyt? Kaikki on nykyään kilpailua, lasten synnyttämisestä ja hoitamisesta ja varustelusta alkaen. Minä en ole lähtenyt mukaan tähän, enkä muihinkaan skaboihin. (Tämä ei tietenkään täysin pidä paikkansa, koska en sentään irti tästä yhteiskunnasta ja yhteisöstä elä.) Minulla ei ole yleensä (!) tarvetta todistella kenellekään mitään. (Paitsi ilmeisesti sitä, ettei minulla ole tarvetta todistella. :))

T. Myös helpon elämän fanittaja

Vierailija:

Lainaus:

Se onkin oma valinta missä se rima ..

Vierailija

Mitä siinä on niin ihailtavaa, että jatkuvasti rima korkealla. Ainoa, missä pidän tason koko ajan ylhäällä on lapsen kasvatus. Muuten mukavuudenhalu jyllää.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tosin opiskelen ylopistossa 6. vuotta, mutta en ole viitsinyt tehdä vielä gradua... :)

Viihdyn elämässäni.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tosin opiskelen ylopistossa 6. vuotta, mutta en ole viitsinyt tehdä vielä gradua... :)

Viihdyn elämässäni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat