G: Millainen mies on liian kiltti sinulle?

Vierailija

-Kysyy aina minun mielipidettäni asiaan kuin asiaan

-Ei ole ELÄNYT nuoruuttaan, myös koheltamalla

-On kasvanut pumpulissa eikä ymmärrä elämän realiteeteista juuri mitään .

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

-Kysyy aina minun mielipidettäni asiaan kuin asiaan

-Ei ole ELÄNYT nuoruuttaan, myös koheltamalla

-On kasvanut pumpulissa eikä ymmärrä elämän realiteeteista juuri mitään .

Noilla kahdella jälkimmäisellä ei ole mitään tekemistä kiltteyden kanssa. Ne kertovat ujoudesta, ankarasta kasvatuksesta tms. Mutta tuo ensimmäinen on tosi ärsyttävä piirre miehessä. Ja se taas kertoo siitä ettei tahdo ottaa vastuuta mistään tai huonosta itsetunnosta.

Vierailija

- tosiaan minun mielipiteeni kysyminen kaikkeen mahdolliseen (" kun sä tiedät kuitenkin paremmin" )

- se ettei mies osannut sanoa ei kenellekään (" ei kenellekään...ei kavereilleen, ei vanhemmilleen, ei myöskään flirttaileville naisille" ...)

- se että mies eli elämäänsä tyylillä " kunhan sinä vain olet onnellinen"

- se että mies ei pitänyt puoliaan esim. työpaikalla

Kaikenkaikkiaan oli saamaton nyhverö. Omasta mielestään vaan niin " kiltti" .

Vierailija

*tuo kukkia aina kun on sanonut jotain typerää (vaikkei puoliso ois suuttunutkaan)

*kertoo äidilleen kaiken parisuhteestaan (myös seksiongelmista)

*itkee paljon ja herkästi

*haaveilee koko ajan lapsista ja perheestä ja niin helvetin idyllisestä perhe-elämästä

*jättää pöydille kirjelappusia (sydämenmuotoisia) melkein joka päivä, ja teksti on ylisiirappista

*ja sama mikä jollain oli jo, eli se että on niiiiin pumpulissa kasvatettu, että todellisuudesta ei ole mitään hajua..

Tämmöinen mulla hetken oli.. Laitoin kiertoon, kun halusin olla se akkamaisempi osapuoli suhteessa.

Vierailija

Mutta koska itse olen mitä olen, miehen on pystyttävä ottamaan itse etäisyyttä esim. oman sosiaalisen elämän muodossa. Minä en osaa antaa sitä, ellei mies " ota" , ja luulen että jokainen normaali ihminen tarvitsee taukoa minusta pysyäkseen normaalina ihmisenä.

Vierailija

...naiselta koko ajan mielipidettä kysyvä nyhverö on tosi turn-off. Miehen pitää myös tehdä aloitteita. Olen joskus deitannut tyyppiä, joka ei saanut edes suudelluksi kolmansien deittien päätteeksi. Siihen jäi deittailut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat