Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poika,8kk, ei osaa nukahtaa sänkyynsä..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Help! Miten ihmeessä saan poikani, 8kk oppimaan nukahtamaan itse sänkyynsä..tosi hankala päiväunillekkin mennä kun sylissä kyllä nukkuisi mutta auta armias kun laskee sänkyyn niin herätään ja vauhdilla kammetaan ylös. Eikä auta taputtelut kun herralla on niin voimakkaat liikkeet että ylös noustaan. Ja jos muka jättää " itsekseen " nukahtamaan niin siellä se seisoo tai istuu kun menee katsomaan. Tämä on toivotonta. Illalla on monesti sama homma.Vaunuissa ja autossa ois kiva meijän poijan mielestä nukkua vaan. ja liikkeessä sillonkin tottakai. Onko ketään samanlaista....?

Kommentit (1)

Vierailija

Meillä tytär 9kk ei myöskään nuku päikkäreitä sängyssä. Olen päättänyt mennä " virran mukana" , eli nukutan aina vaunuihin päiväunille. Illalla nukahtaa sänkyyn, en tiedä miten lie oppinut. On ollut jaksoja, jolloin itkee ennen nukahtamistaan ja ollaankin aina oltu jompikumpi(minä tai mies) tytön vierellä niin kauan, että nukahtaa. Laulettu, silitelty, otettu välillä syliin rauhoittumaan ja estetty nousemasta pystyyn sängyssä. Nyt itkutonta nukahtamista on ollut jo aika kauan, 1-2kk. Eikä nukahtaminen kestä kauaa, n.10-15min. Päiväunille jos yrittää laittaa pinnasänkyyn, niin alkaa korviavihlova huuto...ei hyvä.

Uusimmat

Suosituimmat