TAYS:in synnytysvalmennuksessa käyneet

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitäs siellä sitten tehdään/nähdään/opitaan uutta?

Mitenkäs nämä neuvoloiden omat valmennukset, mitäs siellä tapahtuu? Itse oon menossa Hervannan neuvolavalmennukseen todennäköisesti.

Kommentit (2)

Vierailija

Taysin valmennuksista olen kuullut enimmäkseen positiivista...joulukuulle olen varannut ajat. Sittenpä nähdään!

Neuvolan valmennuksista ei ole vielä puhuttu mitään, vaikka tiedän joitakin tammikuisia (Tampereelta), jotka ovat jo käyneetkin! Käytännöt ilmeisesti vaihtelee aika paljon eri neuvoloissa. Ei ole ilmeisesti mitään sääntöä missä vaiheessa sellaiseen osallistutaan?!

Vierailija

Siellä nähtiin mihin tullaan, kun aika koittaa. Missä isä odottaa ja miten pääsee isä osastolle. Katottiin pari filmiä synnytyksestä ja kipulääkkeistä. Käytiin synnytysosastolla, mutta synnytyssaliin ei päästy. Ekan valmennuksen lopuksi oli rentoutus.

Odotamme esikoista ja Tays sairaalana tuntematon, joten oli ihan kiva mennä. Kyllä siellä sai paljon tietoakin ensisynnyttäjänä. Taysiinhan pääsee myös tutustumaan, oisko ollut tiistaisin. Mutta nähtiin ihan tarpeelliset tuolla valmennuksessa.

Perhevalmennuksissa käytiin kaksi kertaa ja aivan turhia. Samat asiat saa netistä. Tietty riippuu paljon neuvolasta millaisen järjestää, mutta meillä ei ollut hääppönen.

Mukavia odotushetkiä :)

Möhköli rv 38+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat