Miksi mies käyttäytyy näin?!

Vierailija

Jos mies kertoo mahdollisista juhlista työporukan kanssa niin siitä saadaan riita hyvin helposti aikaiseksi.

Ensin tämä miettii että pitäis varmaan mennä sinne.

Sitten kun totean että minunkin pitäisi sitten päästä viihteelle kun niin harvoin missään käyn niin mies alkaa perumaan puheitaan! Sanon että senkun menee juhlimaan, minä jään lapsen kanssa kotiin. Mutta myös minun pitää sitten päästä jossain vaiheessa juhlimaan ja miehen pitää jäädä kotiin.

Lopulta mies jotenkin suuttuu ja toteaa että ei sitten mene sinne!!! Tai jos sanoo menevänäsä niin toteaa sitten että menee autolla ja tulee hyvissä ajoin takasin kotiin. Ja tietenkin olettaa että minäkin teen sitten niin taikka jätän kokonaan menemättä ystävien kanssa...

Ollaan oltu jo yli 10 vuotta yhdessä. Kumpikaan ei ole pettänyt eikä ole antanut aihetta epäillä sellaista.

Kommentit (14)

Vierailija

Tuskin pelkää jäädä lapsen kanssa kotiin. On kyllä ollut kahdestaan useitakin kertoja kun mulla on ollut pakollisia menoja taikka harrastuksia.

ap

Vierailija

jostain syystä (epävarmuuttaan?) ei halua, että sinä lähdet. Älä anna periksi, olet lirissä pian jos annat miehen hallita sinua ja toimit miehen mielen mukaan. Kyllä kavereiden kanssa pitää voida käydä ulkona

Vierailija

Kun miehellä on juhlat niin kysy " haluatko että mennään katsomaan sulle uusia vaatteita vai onko kaapissa ihan hyviä vielä sun mielestä?" . Sitten toivotat mukavaa iltaa kun lähtee ja sano että tulee kun ehtii.

Kun taas sulla on omat juhlat tulossa niin ilmoitat vaan että sinä ja sinä iltana menet sinne ja sinne. Jos alkaa huutaa niin silloin voin sanoa, että eipä ole kovin reilua ja kysyä mistä viiraa.

Vierailija

ja sitten kerran mies sai sanottua. pelkäsi että alan ilman hänen valvontaansa taas polttamaan! (inhoaa tupakkia... ja minä rakastan)

Vierailija

ympyrää pitkin kämppää ja kuumeni tunti tunnilta mitä lähemmäksi lähtöhetkeä tultiin. Kun olin lähdössä, hän sanoi: Mitään ukkoja ei sitten sieltä kotiin raahata!! Voi luoja että mä repesin, ikinä en oo raahannu ketään kotiin tai jääny mihinkään ja ollaan kanssa oltu yli 10v. yhdessä. Sitten katsoin parhaaksi ruveta käymään hieman useemmin ulkona ja nyt kun kesällä tuli oltua jopa kolme kertaa ja aina tulin kiltisti kotiin, niin mieheni antaa jo mun mennä ja toivottaa ilosesti hauskaa iltaa. Mutta kai se jotenkin oli kuvitellut että kun sain lapset niin haluan olla vaan kotona koko loppuelämäni tai ota nyt noista putkiaivoista selvää mitä sekin ajatteli..

Vierailija

Kun mies puhuu omasta lähdöstään, niin sanot että menee vaan. Piste.

Sitten kun sulla on menoa, niin sanot lähteväsi, pääsihän mieskin silloin ja silloin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat