G: Monennestako clomikierrosta raskaaksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Parin päivän kuluttua aloitan clomit, 1 tabletti päivässä kp3-7. Toiveet on tietysti vähän liiankin korkealla raskautumisen suhteen..

Vuonna-98 tulin nimittäin ekasta clomikierrosta raskaaksi. Kaksoset aloittivat nyt elokuussa koulun. Nyt sitten tietysti toivon, että samanlainen flaksi kävisi taas, ja että raskaus kestäisi (2 km:a tänä vuonna). Silloin mulla ei vaan ilmeisesti ollut vielä todettu PCO:ta, vaikka lievä kuulemma onkin. Saas nyt sitten nähdä! :)

Niin, mites teillä muilla? Kokemuksia, sivuoireita ym.? Mä kun enää millään muista..

Ulriina Haahuista

Kommentit (5)

Vierailija

aloitin clomit joskus 2002. toimivat hyvin 2 tablettia kp3-7. jokaisessa clomikierrossa ovis.

vaikka heitäntää oli, mutta keskimäärin neljännessä clomikierrossa raskaus alkoi... raskauksia oli 4 joista 3 ekaa kesken, ja se 4. onnistui, poika on nyt reilun vuoden. eli noin 16 clomikiertoa.

synnytyksen jälkeen aloitettiin clomit heti kun kierto ilmaantui 11/04. eipä vain ovistikkuun tullut + 3 kierrossa, varasin ajan yksityiselle, ja vielä 3 clomikiertoa ultrattiin annoksella 3 clomia/vrk kp3-7, ja ei inahdustakaan munasarjoissa.

vaihtoehtona oli joko laihis ja 3kk tauko, tai menogon. valittiin laihis ja tauko. pudotin noin 6kg, ja tauon jälkeen söin kaksi ovulimatonta clomikiertoa. siis yhteensä 8 ovuloimatonta clomikiertoa.

pääsin julkiselle, ja nyt menee toinen kierto (tähän tehtiin eka inssi) clomit 2tabl/vrk kp 3-7, menogon kp8-10(13) pregnyl ja luget mulla on aina olleetkin. nyt aloitin vielä metut.

yhteenvetona takana 26 clomikiertoa...

Vierailija

Meillä neiti sai alkunsa ekasta clomikierrosta 2004 ja nyt myös minulla menossa toinen kerta clomien kanssa ja ekaa kiertoa. Jännitän tuloksia.=)

Vierailija

Meillä tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta annostuksella 1tabl/vrk kp 3-7. Syynä clomitteluun pco ja täydellinen ovuloimattomuus. Lisäksi söin metformiinia aloittaen 500mg:sta/vrk ja päätyen 1500mg:aan/vrk. Nyt clomien tulokset alkavat olla kaksikiloisia masussa riehujia, laskettu aika alkaa hiljalleen lähestyä..

Mia79 ja masumöyrijät rv 31+6

Vierailija

Tänään alkoikin primoluteilla tuotettu vuoto, joten ylihuomenna aloitan sitten clomit. Kyllä jännittää, mitä kierto tuo tullessaan! :)

Ulriina

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat