Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys alkaa syksyllä 2006.....

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis onko täällä ketään , joilla alkaisi yritys vasta ensi syksynä? Meillä on poika 8/04. Alussa oli koliikki ja tuntuu että koko eka vuosi oli aika rankka, poika ei viihtynyt yhtään yksin, söi tissiä öisin vuoden vanhax jolloin pidettin unikoulu ja tissittely loppui. Kokonaan tissittely loppui 13.5kk iässä, lopetti itse. Vannoin vielä puoli vuotta sitten että ei enää koskaan tai joskus monen vuoden päästä mutta eipä olisi pitänyt sanoa mitään.... olen eksynyt yhä useammin tänne puolelle ja haaveilen toisesta vauvasta. Olen kuitenkin hoitovapaalla syyskuuhun 2006 ja aion kyllä sillon mennä töihin, ihan ammattitaitoni ylläpitämiseksikin, olen sairaanhoitaja ja työkokokemusta ei vielä paljon takana. Nyt siis kuumeilen vielä vuoden ja jospa sit alkaisi yritys.... en olisi uskonut vielä vuosi sitten että vauvakuumeilen taas.... mutta onko näin pitkällä tähtäimellä kuumeilijoita muita??? taidan olla vähän hassu

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kiva että meitä tosiaan näinkin paljon:) Tuo nimiehdotus syystoiveet- 06 olisi musta hyvä mutta mulle käy mikä nimi vain. Syystoiveet olisi ehkä siksi hyvä että toivomme yrityksen alkavan syksyllä 2006, mitä mieltä muut?

Vierailija

Mahtavaa että meitä on näin monta, pino pystyyn siis vaan! Varmaankin tuo helpotusta elämään kun saa purkaa tunteita muille samassa jamassa oleville...ne muutamat kaverit, joille kuumeesta pulputan on varmaan jo ajat sitten oppineet sulkemaan korvansa kun aloitan aiheesta vauva :)

Nimiehdotuksista syystoveet ehkä mun suosikki...

Vierailija

Siihen kuului välillä aiheesta puhumista, välillä sen miettimistä, että jos menkat ei alakaan. Ja lopulta kai ratkaiseva asia oli, että laitoin omassa mielessä asiaa vähän taka-alalle ja annoin miehen pohtia asiaa omassa päässään.

Nyt mies on jo huomannut saman pehmityksen alkaneen ja on sitä kommentoinutkin.. :)

Ajattelin jossain vaiheessa, että kaveriperheissä vierailu voisi olla hyvä idea (siis niissä, joissa on tänä syksynä syntyneitä pieniä vauvoja). Mutta se ei taidakaan olla hyvä ajatus. :) Siellä näkee kahden lapsen arjen vähän liiankin hyvin. Ties mies alkaa vielä kovemmin jarrutella. Toisaalta eipä tässä itselläkään ole kovin romanttiset tai ruusuiset kuvitelmat kahden lapsen arjesta, jos molemmat lapset ovat suht pieniä.

Vierailija

esikoinen 18 kk. Mikä siinä on, että kun aika vähän kuluu, niin samat väsymykset on valmis kokemaan uudestaan?! Toivoisin että toista aloitettaisiin yrittämään jo keväällä -06 (pitäisköhän perustaa oma pino), mutta saapas nähdä. Mies alkaa jo olla aika myöntyväinen asiaan. :)

Vierailija

joka toivoo myös, että kakkosen yritys alkaisi syksyllä/loppuvuodesta -06. Esikoinen on nyt 4 kk:tta (tyttö) ja mmies ei vielä yhtään ajattelekaan uutta vauvaa. Mulla vaan vauvakuume kasvaa samaa tahtia kuin tyttökin...

Voisin siis liittyä porukkaanne ja nimiehdotuksista kannattaisin tuota Syystoiveet -06, koska toiveena todella olisi yrityksen aloittaminen silloin.

T. Sanjuska

Vierailija

tähtään ensi syksyyn. Olen potenut vauvakuumetta nyt jo pari vuotta ja yritän koko ajan saada ukkokullan innostumaan asiasta :) Itse olen ajatellut, että jos jättäisin pillerit ensi syksynä pois ja ei muuta kuin yrittämään, mutta riippuu nyt sitten ihan, miten mies innostuu :) Toivottavasti pääsen teidän joukkoon! Kuume on ainakin aivan mahdoton! :)

Vierailija

Täällä vauvakuumepuolellehan alkaa olla tuttuja nikkejä vähän pinossa jos toisessakin :) Itse oon mukana neliapiloissa ja suurperhekuumeilijoissa. Syys04mammat jatkaa muuten yhä taaperopuolella.

Terkuin T@hti

Vierailija

mutta nimestä en tiedä;

syystoiveet 06?

syksyn säpinät 06?

suuntana syksy 06?

ei kulje ajatus,ei!

palailen katsomaan mitä olette kehitelleet=)

L+5

Vierailija

Esikkotyttö jo 20 kk ja pikkukakkosen kuumeilu kovaa. Töissä olen ollut huhtikuusta, mutta määräaikaisena ja mahiksia jatkoon niin roikun täällä kuumeilupuolella näillänäkymin sinne syyskesään 2006. Toisaalta mieli tekisi vain tehdä niin kuin sydän sanoo ja heittää ehkäsyt ja varomiset romukoppaan, mutta mutta...Miehelläkin alkaa olla kuumeilun oireita, kun aikaisemmin oli vielä ehdottomasti vastaan koko ajatusta. Nopsaan se aika kuluu ;-) eikös vain!

Vierailija

Meilläkin mies vielä jarruttelee. Itse sitten ehdotin mitäs jos vuoden kuluttua alettas yrittämään. No lupas että katotaan sitte tilanne. Tosin nyt jo alkaa kaduttamaan. Miten muka pystyn VUODEN odottamaan kun nyt on jo kuume huipussa???? Aihe on koko ajan mieles vaikka mitä muita juttuja yrittää tehä ja miettiä.... Tiedätte varmasti tunteen!! Miten sen miehen sais jotenki pehmenemään, vaikka ees puolen vuoden kuluttua ajatukseen? Onko ideoita?

Vierailija

...toivottavasti!

Mulla säma tilanne kuin maikkulalla, eli minä olisin valmis vaikka heti, mutta mies empii. Mulla siis tavoitteena että aloitetaan yrittäminen syyskesällä 2006. Kuume on polttava!!!

Vierailija

Nimiehdotuksia en osaa keksiä.

Mennään tänään kylään katsomaan kuukauden ikäistä vauvaa. Käytiin samaa vauvaa katsomassa viimeksi, kun vauva oli 5 päivän ikäinen. Ja sen jälkeen tytön puheissa on ollut tosi paljon kyseinen vauva. (tyttömme on pian 2,5v) Tyttö miettii kovasti, mitä kaikkea vauva voi syödä ym. Ulkopuolinen voisi niiden puheiden perusteella luulla, että meille on tulossa vauva tai meillä on vauva..

Vierailija

Heippa vaan kaikille. Minä voisin liittyä tähän messiin kanssa. Mies on jo lämmennyt idealle, mutta päätettiin aloittaa yrittäminen vasta häitten jälkeen, jotka on ensi kesänä. Kuume on kyllä kova..

Vierailija

tai sanotaan kesän 06 aikana,kevät/kesä vauva07 olis unelmien täyttymys.

erinäisten" mutkien matkassa" takia yritys siirtynyt siis sinne saakka.mutta äkkiähän(kai)se ensi kesä/syksy sieltä tulee!

tsemppiä odotuksen odotuksen odotukseen=)

L+5

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat