Miten mielestäsi pitää 35-40 vuotiaan pukeutua?

Vierailija

Itse pidän neutraaleista väreistä ja aika huomaamattomista vaatteista, siis sellaisista, jotka eivät herätä huomiota. Olen käsilaukkuhullu ja saatan siis hieman hullutellakin laukulla, muuten pyrin pukeutumaan siististi ja asiallisesti/rennosti, tilanteen mukaan. En näytä liikaa paljasta pintaa. Miten muut tähän ikäluokkaan kuuluvat?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

muotisesonkia, kannattaa ainakin katsoa ettei joku niistä muinaisista ole jäänyt pahasti päälle, esimerkiksi jostain ysärin alkupuolelta. Kampaus taitaa useimmin jämähtää. En laittaisin sellaista hirveää polkkatukkaa, jossa niskassa on sänkeä kämmenen leveyden verran. Mulla oli sellainen aikoinaan, voi luoja...

Vierailija

http://www.sand.dk/default.asp?id=7722

Iän mukanaan tuoma hyvä puoli ainakin minulla on ehdottomasti se, että voi panostaa laadukkaisiin merkkeihin. Sellaisiin merkkeihin, joissa on trendikkäitä vaatteita, värejä jne. mutta mallit sopivat kuitenkin myös aikuiselle naiselle eivätkä näytä naurettavilta päällä. Ei mitään kippania toppeja tai housuja, kiitos!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ehdottomasti hitusen ysäristi, sanotaanko vm -95 voisi näkyä arvokkaasti tämän ikäluokan pukeutumisessa.

Avainsanaksi kuitenkin alaspäinkapenevat lahkeet ja korkeat vyötäröt, sekä laadukkaita materiaaleja olevat isot paitapuserot joissa olkatoppausta ja helminappeja, myös fleeceliivit ja marimekon raitapaidat pukevat keski-ikäistä naista. Kengiksi avokasta ja varretonta nilkkuria.

Täytyy kyllä sanoa, että vaatekaapissani (ja käytössäni) on edelleen vaatteita 80-90-luvulta ja erityisesti musta väri on jäänyt perinnöksi kultaisesta nuoruudestani.

Olkatoppaus-helminappi-paitoja ei varmasti nykypäivän 35-40-vuotiailla kuitenkaan ole, sillä niitä suosivat 80-90-luvulla keski-ikäiset naiset, jotka nyt siis ovat 50+. Heidän kaapeissaan niitä voi olla edelleenkin.

Korkeita (lue: normaaleja) vyötäröitä olen suosinut aina, koska matalavyötäröiset housut saavat pitkäselkäisen vartaloni näyttämään entistäkin persjalkaisemmalta. Kyllä peiliä on uskottava, oli muoti mikä tahansa. Tämä asenne ehkä kuvastaakin paremmin keski-ikäistyvän naisen tyyliä: käytetään vaatteita, jotka sopivat itselle, ei mitä muoti sanelee.

Helpompi kysymys muuten olisi, miten 35-40-vuotiaan EI pitäisi pukeutua.

Vierailija

pukeutumalla leopardikuvioihin tai ostamalla rilleihin sykähdyttävät Dame Edna-tyyliset pokat. Kauneudella ei sen ikäinen ämmä tietenkään enää voi erottua, mutta päät saa kyllä halutessaan kääntymään muutenkin, sillä monella keski-ikäisellä naisella on luonnostaan kitchin tajua.

Vierailija

(olen 22v) 30-vee ei todellakaan enää kuulu ikäryhmään nuoret aikuiset vaan on jo ehdottomasti keski-ikäinen!! säälittää 30-vee muijat jotka yrittää vielä pukeutua kuten ikäiseni ja käyvät yökerhossakin vielä tanssimassa todella vanhanaikaisesti ja naamat roikkuen. Tosi säälittävä näky.

Vierailija

Mottoni on olla hillityn tyylikäs; satsaan laatuun, kunnon materiaaleihin, kauniisti laskeutuviin kankaisiin. Nykyään nousee kyllä tukka pystyy, kun piipahtaa näissä skandinaaviteinimuotikaupoissa: ne ovat täynnä valmiiksi nöftäisiä neuleita, oksennuksen sävyjä, halpoja materiaaleja. Voi huh huh. Ihanaa olla kypsä ja tuntea tyylinsä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat