Ovistesti: tarvitseeko plussaan todella vahvan testiviivan?

Vierailija

Aikaisemmin olen yleensä saanut ovistestiin selvästi vahvemman testiviivan, nyt en tässä kierrossa saanut kun vähän vahvemman, tai olivat yhtä vahvat. Onko mahista että ovis tapahtuu? Vai onko ovuloimaton kierto?

Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta?

Kommentit (9)

Vierailija

oviksesi on tänään tai huomenna :)

Itselläni on tuo kipuilu ollut aina selkeämpi ovisoire kuin limat. Limojen koostumus kun vaihtelee välillä miten sattuu.

Tsemppiä pupuiluun!

AIHA

Vierailija

Kuten kirjoitin edellisessä vastauksessa itselläni nuo kivut ovat olleet selkeä merkki oviksesta.

Eli noiden kipujen mukaan hyvinkin ovis ois ollut sitten kp 16.

Pidän peukkuja että plussa tulis testiin sitten kun testaat!

AIHA :)

Vierailija

Nyt on ainakin vatsa tosi turvoksissa vaikka on vasta kp 21/26-30. Mutta saas nyt nähdä. Vähän kyllä jännittää. Tilasin kaksi r-testiäkin netistä varmuuden vuoksi.

Katsotaan, katsotaan. :)

Vierailija

Danja80: Käytän Prisman Fertest ovistestejä. Ne maksaa noi 13 e ja niitä on 10kpl. Niilä olen saanut yleensä oviksen näkyviin. Digitaalisiakin olen joskus kokeillut, mutta ne on törkeän kalliita, mutta niillä kyllä olen aina löytänyt oviksen.

AIHA: Ovisoireista... Tänään kp 15 ollut selvästi enemmän ovislimaa ja jomottanut enemmän (kivuliaasti) oikealle puolelle. Ja tänä aamuna tuli itse asiassa vahvempi testiviiva, mutta ei niin vahva kun yleensä. Eli tapahtuisko tänään sitten ovulaatio??

Mutta sitä en ymmärrä, että kp 12 oli tosi venyvää limaa. Hedelmällinen kausi alkoi silloin?

Kiitos vastauksesta!! :)

Vierailija

1. Kaikki ovistestit eivät toimi kaikilla. Miksi, en tiedä. Mutta itse olen kokeillut eri merkkejä rinnakkain ja toisesta tuli ovisplussa kun toinen näytti aina haaleaa viivaa.

2. Apteekin ovistestejä olen kanssa kokeillut. Pidin luotettavina joskin KALLIITA verrattuna esim. mammaksin testeihin.

3. Testeissähän sanotaan että ovisplussa on vasta plussa kun viivat tasavahvoja tai jopa vanhempi kuin kontrolliviiva.

4. Kiertosi mahdollisesti ovuloimaton tai ovis mennyt jo tai vasta tulossa. Eli kannattaa kuitenkin jatkaa pupuilua ahkeraan :) Miten muut ovisoireet on? Nippailut ja lilmat? Menneet vai tulossa? Entä lämmöt?

AIHA

Vierailija

Piti tuosta oviksesta vielä lisätä, että kp 16 en enää testannut ovista, mutta uskon, että silloin olisi varmaan tullut vielä vahvempi viiva. Tällainen ajatus sen takia, että alavtsaa jomotti niin paljon kp 16 iltana etten pystynyt kunnolla kävelemään suorassa. Mutta aamulla oli jo vähän tahamista vuotoa, mutta päivällä oli limaa. Ja jomotti aamulla isommalle alueelle silleen "tylpästi". Vaikea selittää. Kp 17 ei jomottänut enää ollenkaan. Eli Olisko kp 16 ollut ovisplussa?? Siis ovulaatio?

Nyt pitäisi vielä viikko odottaa, että voisi testata.

Vierailija

Myös minua kiinnostaisi sama asia...

Olen käyttänyt netistä tilattavia mammaksin testejä ja mielestäni kertaakaan en ole saanut testiviivaa tummemmaksi kuin kontrolliviiva... Yhtä vahvoja viivat ovat kyllä olleet.

Kysyin asiaa myös gynekologilta (kävin to 29.5) ja hän neuvoi ostamaan apteekista OIKEITA ovistestejä eikä mitään netin epäluotettavia halpatestejä... Ota nyt tuostakin vastauksesta selvää... Silloin jännitti niin kauheasti etten hoksannut pyytää tarkempaa vastausta :( Hän kuitenkin soittaa mulle sitten papa-kokeiden tulokset joten kysyy asiaa uudestaan!

Mitä testejä sinä 2poj@näiti käytät?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat