Vielä kerran: Idoita missä voisi järjestää lasten synttärit Tampereen seudulla?

Vierailija

Aika alkaa loppua enkä mitään kivaa ole keksinyt :( Hese ja mäkki linja tuntuu jotenkin tympeältä. Särkän synttärit kalliit kun juhlijoita yhteensä 15 lasta. Nyt olisi jokainen idea tarpeen!! Olen aivan varma että synttäreitä järjestää joku sellainenkin taho mitä en ole googlella tai muuten löytänyt.

Kommentit (14)

Vierailija

Ärsyttää tää nykytyyli, kun lapsille pitää järjestää jotain niin ihmeellistä synttäreiksi. Mihin ovat kadonneet vanhat kunnon lastenjuhlat kotona ilman mitään teemaa ?!?!

Vierailija

en usko että autorata ja räiskintä jutut heitä kiinnostavat ja aika hintavaltakin kuulostaa. Tällä hetkellä on ehkä tuo särkänniemen akvaarioin synttärit top1:na mutta sekin aika kallis... 185e/10henkeä lisählö:t +10e eli meilläkin se olisi sitten 235

Vierailija

Ainakin jenkkilässä synttärit vietetään muualla, kuin kotona, jotta synttärisankarin vanhemmat eivät olisi vastuussa sattuneista vahingoista. Ihmisen kun voi sielläpäin maailmaa haastaa oikeuteen siitä, että oma kullannuppu on tipahtanut tuolilta. Syy on juhlan järjestäjässä, joka ei ole vahtinut sitä kullanmurua tarpeeksi.

Sieltä tapa viettää syntymäpäivät poissa kotoa on siirtyny muuallekin, koska ei ole ymmärretty tätä jenkkilän tyylin lähtökohtaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Aikaisemmin juhlat ovat aina olleet kotona ja teema on parinkin kertaa luonnollisesti ollut halloween tyyppinen koska lapset ovat syntyneet pyhäinpäivän aikaan.

Vierailija

että olemme juuri muuttamassa ja koska nämä ovat viimeiset synttärit näiden ystävien kanssa, on juhlijoita tulossa aikas monta. Aikaisempina vuosina juhlijoita on ollut 8-10 ja silloinkin on hulabaloota riittänyt :) Muuton keskellä 15 vauhdikasta ekaluokkalaista.. huh ei oikein sovi. Olen kyllä miettinyt noita eri paikkojen vuokraamista mutta sitten pitäisi itse järjestää myös ohjelma ja täytyy sanoa että talon viimeistelyn ja tavaroiden pakkaamisen keskellä... ei huvita yhtään.

Onko joku käynyt siellä koskarin alakerrassa? MIllainen paikka se on? Itse en ole kuin joskus ovelta vilkaissut matkalla parkkihalliin.

Vierailija

ja kun takasin tulivat sanoivat että ne olivat huonoimmat synttärit ikinä. Juhlat olivat hyvinperinteiset eli tarjotavat löytyi kyllä mutta syönnin jälkeen vanhemmat katsosivat makuuhuoneseen ja alkoi pikku prisessan pomottaminen. Hän oli itse keskinyt kivoja leikkejä joissa jokaisessa ainakin sääntömuutoksella voitti yksi ja sama " paras kaveri" . Lopulta sankari ja paras kaveri leikkivät kaksin ja toisilla oli ymmärrettävästi kurjaa.

Teemojen ympärille on kiva ja helppo keksiä leikkejä ja toimintaa. Lapset touhuavat yhdessä ja sankarin fiksut vanhemmat osaava huomioida ujommatkin vieraat. Siksi teemat ja leikit ovat hyviä niin kotona kuin muuallakin vietetyissä synttärijuhlissa.

t. ap, ammatiltaan sosiaalikasvattaja

Vierailija

Aikaisemmin juhlat ovat aina olleet kotona ja teema on parinkin kertaa luonnollisesti ollut halloween tyyppinen koska lapset ovat syntyneet pyhäinpäivän aikaan.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ainakin jenkkilässä

Eipä ole ihme, ettei nykyajan mukuloille enää riitä mikään. Vanhemmiltahan nuo asenteet peritään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat